18 Reacties

5 jaar geleden

Jaa hier ook. Ik laat hem vaak even en geef daarna een speentje dat hij weer moet gaan slapen. Misschien is het beter om te laten kletsen maar hij maakt zoveel geluid dat hele huis anders wakker is🤪

5 jaar geleden

Hahaha jaa in de nacht (soms tijdens hun slaap) gaan ze nog eens alles wat ze geleerd hebben overdenken en soms voeren ze het ook uit. Onze kleine man doet dat ook 🤣 ergens heel blij mee want tegenwoordig schreeuwt hij niet meer om zijn speentje maar brabbelt hij 🤗

5 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Jaa hier ook. Ik laat hem vaak even en geef daarna een speentje dat hij wee ...
Haha hier idem. Gaat het ooit over? 😂

5 jaar geleden

Het is maar een fase. Bij ons doet onze kleine man van bijna 5 maanden het ook. Ik laat hem gewoon lekker brabbelen. De 2 oudste (10 en 8) worden er niet eens wakker van. Hij brabbelt zich na een half uur uiteindelijk in slaap. Ze doen veel per dag en in hun slaap wordt dit dan verwerkt door wakker of misschien half wakker te zijn en te brabbelen. Wat ik heb geleerd is, dat als je er wel naar toe gaat, het een patroon gaat worden en er verwacht wordt dat er iemand komt. Maar volg vooral je eigen gevoel.

5 jaar geleden

Jaaa hele verhalen heeft hij te vertellen, zo schattig! Soms wel vermoeiend...

5 jaar geleden

Ons zoontje doet dit ook 🤦🏻‍♀️ Heel vaak is hij zelf dan niet wakker, maar wel hele verhalen, ieder geval ik word er altijd wakker van 🙈

5 jaar geleden

Hier net hetzelfde sinds deze nacht toevallig dat ik dit lees😄, hij word over 2 weken 6 maanden.

5 jaar geleden

Hier ook bijna 6 maanden, ik laat hem kletsen en valt vanzelf weer in slaap, draai me om en slaap zo verder haha. Maar hij heeft het gillen ook ontdekt en dat doet hij soms er ook tussendoor, dat is wat minder maar geef hem geen aandacht, kan er wel heen voor zijn speen maar heb ik een dansend kind in bed die blij is dat mama er is 🤣

5 jaar geleden

Hier ook! Echt ineens! Heeft vanaf geboorte goed geslapen, kwam 1e twee maanden 1x voor voeding en sliep toen de gehele nacht door. Van 21.00 tot 08.00, waren zo gezegend riepen we elke dag zowat hahaha.. Nu al 2 nachten wel 5x wakker, klaarwakker zo lijkt! 😲 vaak brabbelen.. ene keer doe ik speentje erin, andere keer als het alleen bij brabbelen blijft laat ik haar en valt ze weer weg. Dit is dus niets om zorgen om tr maken? 😆 Ze is vandaag precies een half jaar.. Alleen overdag slaapt ze ook niet langere slaapjes dan 30 minuten, ben beetje bang dat ze straks oververmoeid raakt..

5 jaar geleden

Reactie op Maria90

Hier ook! Echt ineens! Heeft vanaf geboorte goed geslapen, kwam 1e twee maa ...
Haha nou hier is ze nu al een week voor 06.00 wakker... Ook een feestje.. Gister was het 05.00

5 jaar geleden

Jep! Standaard tussen 2 & 3 uur ‘s nachts! Zo komt ze ook ineens om de 2,5 uur voor drinken. En het mooiste is, ze wilt niet meer ingestopt worden. Dus zodra ik haar in bed leg dan trapt ze met haar slaapzak als een malle de dekens van zich af of floept één voor één haar armpje boven de dekens om zo te kunnen zwaaien. Met als gevolg helemaal niet meer kunnen slapen en zichzelf klaar wakker houden. Gelukkig slaapt ze nog naast ons waardoor ik met één arm door de spijlen van haar wiegje lig om haar armpjes omlaag te houden. Dan valt ze binnen no time weer in slaap! 😄 Fases, fases, fases...

5 jaar geleden

Reactie op NLJ2019

Haha nou hier is ze nu al een week voor 06.00 wakker... Ook een feestje.. G ...
Hier ook! Sprong 5???

5 jaar geleden

Reactie op Vmss

Hier ook! Sprong 5???
Duurt dan wel heeeeel lang.. Begon met kletsen in de nacht.. En nu steeds zo vroeg wakker

5 jaar geleden

Reactie op Maria90

Hier ook! Echt ineens! Heeft vanaf geboorte goed geslapen, kwam 1e twee maa ...
Ja ons zoontje ook! Sliep redelijk goed tot voorkort... ook ineens klaaaar wakker snachts, geen gehuil maar gewoon praten, gilletjes enz.. vannacht zelfs van 3 tot 6 uur voor t eerst. Zo te lezen is het iets rond deze leeftijd, laten we t hopen 😅

5 jaar geleden

Herkenbaar! Aan de ene kant heel grappig maar niet als je de volgende dag gewoon moet werken. Hier ook een paar keer gehad. Het brabbelen ging over op gillen en mevrouw had de grootste lol. Duurde wel 3 kwartier midden in de nacht. Uiteindelijk heb ik haar uit bed gehaald en in de stoel in het donker in slaap gewiegd. Ze moet toch aan haar slaap komen. Was vorige week 2 nachten achter elkaar. Laatste nachten niet meer gebeurd.

5 jaar geleden

Ja herkenbaar, hier naast babbelen en gillen ook indianen geluid🤣🤣🤣 De oudsten vinden het niet zo heel leuk, die moeten soms vroeg op voor werk en of school

2 jaar geleden

Toevallig vandaag een nieuw topic geopend over onze dochter van net 5 maanden. ‘s nachts tussen 2 en 3 ook klaar wakker en ronduit aan het brabbelen en kletsen. Vroeg / vraag me al af wat dit is. Ze kan dit goed een uur volhouden.

10 maanden geleden

Mijn dochter van 5 maanden doet dit momenteel, ik hoelang heeft dit bij jullie geduurd 😂.