41 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Clairtje

Ik had precies hetzelfde, ik had zelfs al nachten gedroomd dat het een meis ...
Ja ben nu ook wel blij en ben vooral blij voor men zoontje die is 7 jaar en ja die wou heel graag een broertje erbij 🙈🙈 dus denk langs een kant dat was het beste ook geweest ... hihii! Maar zelf droom ik echt al heel lang van een meisje en man lief ziet 3 kids tot nu toe niet zitten 🙈 dus das een beetje afwachtten of er miss. Toch nog ooit een meisje zou kunnen komen of niet 🤭🙈

4 jaar geleden

hier een meisje!💓 wij verwachten haar 10 sept ☺️

4 jaar geleden

Een meisje 🥰🎀 mijn grootste droom!

4 jaar geleden

Reactie op dena-24

Ja ben nu ook wel blij en ben vooral blij voor men zoontje die is 7 jaar en ...
Ja voor jullie zoontje is het top!! Mijn vriend heeft een zoon van 9 en die hoopte ook op een jongen en hij was ook zo blij en trots 💙💙 #boysmoms 😉

4 jaar geleden

Wij verwachten 4 september een Jongetje 💙💙💙 19w+3dagen

4 jaar geleden

Weer een meisje voor mij😍. 9 sept uitgeteld maar wordt laatst aug gehaald doormiddel van een geplande keizersnee. Heb al een dochter van 8. Zij hoopte op een broertje maar is nu toch wel in de wolken met een zusje.

4 jaar geleden

Wat leuk dat iedereen het al weet, waar doen ze nu nog pret echo’s!? Bij mij het afgezegd vanwege Corona

4 jaar geleden

Meisje💗 afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad waar ze helemaal goed gekeurd is 🥰

4 jaar geleden

Reactie op baabie

Wat leuk dat iedereen het al weet, waar doen ze nu nog pret echo’s!? Bij mi ...
Denk dat alles dicht is, idd door corona

4 jaar geleden

Denk dat alles dicht is, idd door corona
20 weken echo gaat gewoon door enkan het geslacht zien, en dan hebben de Belgische dames onder ons geluk dat ze het bij de NIPT ook onderzoeken.. in Nederland doen ze dat niet 😇

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

20 weken echo gaat gewoon door enkan het geslacht zien, en dan hebben de Be ...
Snap ik wonder2020. Heb vorige week zelf mn 20 weken echo gehad 😉 Baabie vroeg of er nog ergens pretecho's worden gedaan. En daar gaf ik antwoord op 🙂 Ik ben van NL en kreeg geen uitslag van het geslacht bij de nipt. Ik heb 27-2 met 13+2 weken mijn geslachtsbepalings gehad, voor de coronamaatregelen, die had ik bij n pretecho bureau laten maken.

4 jaar geleden

Snap ik wonder2020. Heb vorige week zelf mn 20 weken echo gehad 😉 Baabie v ...
Sorry verkeerd begrepen 😇 Ik had ook geluk, ik kon met 14+1 terecht voor een geslachtsbepalende echo ook bij een pretechobureau 😁

4 jaar geleden

Ik zit in een septembergroep op fb. Ook grootste gedeelte meiden 💗🎀
Is er ook op fb een groep? ☺️ Ik ben 2 september uitgerekend van een meisje 💗

4 jaar geleden

2 sep verwachten wij ook ons meisje! 💖👧🏻
Wij ook 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Sorry verkeerd begrepen 😇 Ik had ook geluk, ik kon met 14+1 terecht voor e ...
Hihi niet erg 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Rachellaa

Is er ook op fb een groep? ☺️ Ik ben 2 september uitgerekend van een meisje ...
Er zijn verschillende fbgroepen, ff zoeken op: uitgerekend september 2020 en mama's september 2020 🙂

4 jaar geleden

Reactie op baabie

Wat leuk dat iedereen het al weet, waar doen ze nu nog pret echo’s!? Bij mi ...
Babyvision Delft! Bedien je de apparatuur zelf. Alles volgens de richtlijnen. Wij hebben het daar gedaan en was erg leuk en ze nam ook echt de tijd!

4 jaar geleden

Baby boy op komst 24 september💙👶

4 jaar geleden

Hoera een jongen🥰, na weken zelf al zo'n voor gevoel te hebben Gisteren erg duidelijk kunnen zien, had het geluk dat dochterlief bij de echo aanwezig mocht zijn. Voor de rest was alles goed met de kleine man

4 jaar geleden

Girls mom!🥰