20 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar.. echt een fase/sprongetje. Mijn zoontje wordt as donderdag 1, maar we hebben afgelopen week deze fase gehad. 2/3 dagen slecht slapen, zowel dag als nacht en toen was het weer voorbij....hopelijk blij jullie ook! En nog van harte gefeliciteerd 🎉

4 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd🥳🥳 nog, wat een lief kereltje. Ik heb helaas geen tips maar wil je wel heel veel sterkte wensen

4 jaar geleden

Reactie op SEQ

Herkenbaar.. echt een fase/sprongetje. Mijn zoontje wordt as donderdag 1, m ...
Hoe hebben jullie het aangepakt? Ik krijg hem dus echt niet meer zn bed in😅

4 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Van harte gefeliciteerd🥳🥳 nog, wat een lief kereltje. Ik heb helaas geen ...
Dankje🥰

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met jouw zoontje. Heeft hij soms niet te veel last van prikkels? Dat hij de spanning merkt voor zijn verjaardag en dat het op zijn verjaardag ook wat drukker is? Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel een stuk beter

4 jaar geleden

Reactie op Kim485

Gefeliciteerd met jouw zoontje. Heeft hij soms niet te veel last van prikke ...
Nee het begon ervoor al, en nu nog..

4 jaar geleden

Reactie op Fitfoodwithakid

Hoe hebben jullie het aangepakt? Ik krijg hem dus echt niet meer zn bed in� ...
Nou ik heb iets te vroeg gejuichd....het is as we speak ook weer drama. Hij wordt helemaal overstuur wakker uit het niets en is dan even ook ontroostbaar. Ik krijg hem ook niet direct terug zijn bedje in. Soms pas bij poging 4 en een fles verder dat het weer lukt. Merk bij mezelf ook dat ik er gefrustreerd van raak...en maar in m'n hoofd blijven zeggen; het is fase en fases gaan voorbij haha. Hoe gaan jullie nachten inmiddels?

4 jaar geleden

Reactie op SEQ

Nou ik heb iets te vroeg gejuichd....het is as we speak ook weer drama. Hij ...
Oh wat balen! Hier nog steeds drama inderdaad. Gister bij mn schoonmoeder wel 1 dutje gedaan maar verder ook geweigerd. Gisteravond weer slapend weg gelegd omdat hij zn bed niet in wou.. 21.00 wakker, 23.30 wakker, en daarna om iets van 2.00 weer op de bank beland met hem 😅 dan is hij door zn diepste slaap heen en krijg ik hem onmogelijk nog slapend in bed..

4 jaar geleden

Oh wat balen! Hier nog steeds drama inderdaad. Gister bij mn schoonmoeder w ...
Oh vreselijk!! Heb je zijn bedje al toevallig op een andere plek gezet? Dat hielp destijds bij een vriendin van mij. Toen de kamer anders ingedeeld was sliep haar kindje ineens beter. Vermoeiend deze fase hè! Houd vol...het wordt beter 🍀😘

4 jaar geleden

Reactie op SEQ

Oh vreselijk!! Heb je zijn bedje al toevallig op een andere plek gezet? Dat ...
Ja dat heb ik wel al gedaan, en ook op onze kamer geprobeerd.. zit er aan te denken om hele kamertje nog om te draaien🤣 maar denk dat hij mij voornamelijk kwijt is snachts

4 jaar geleden

Ja dat heb ik wel al gedaan, en ook op onze kamer geprobeerd.. zit er aan t ...
Oh hahah...dacht nu heb ik de tip😉. En met een shirt van jou in bed helpt dan ook niet echt denk ik...hij heeft echt jouw warme armen nodig. Het is een fase....het is een fase...het is een fase 😜😂

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, zeer vermoeiend!! Hij is wakker sinds half vijf deze nacht, ochtenddutje geweigerd en deze middag 45 minuten voor hij sliep. Mama is heeelllll moe

4 jaar geleden

Reactie op Dorothee1982

Hier hetzelfde, zeer vermoeiend!! Hij is wakker sinds half vijf deze nacht, ...
Oh no 🥰 zo pittig. En die 45min, hoe is hij dan uiteindelijk gaan slapen?

4 jaar geleden

Oh no 🥰 zo pittig. En die 45min, hoe is hij dan uiteindelijk gaan slapen?
In totaal de volle 40 minuten geslapen 😩

4 jaar geleden

Reactie op Dorothee1982

Hier hetzelfde, zeer vermoeiend!! Hij is wakker sinds half vijf deze nacht, ...
Oei, heel pittig Pak voor je zelf ook af en toe even rust als het mogelijk is

4 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Oei, heel pittig Pak voor je zelf ook af en toe even rust als het mogelijk ...
Doe ik 😊

4 jaar geleden

Update, hier gaat het weer goed met naar bed gaan😁 moest wel erg consequent zijn en 1x lang laten huilen maar nu weer zonder tranen op bed 🎉

4 jaar geleden

Update, hier gaat het weer goed met naar bed gaan😁 moest wel erg consequen ...
Super nieuws ☺️. Hier zijn we er ook hard aan het werken, tijd om eens door te slapen. Zal ons allen goed doen

4 jaar geleden

Reactie op Dorothee1982

Super nieuws ☺️. Hier zijn we er ook hard aan het werken, tijd om eens door ...
Ja doorslapen doet hij nog niet hoor zal inderdaad niet verkeerd zijn..

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik heb dit 5 weken lang gehad, uiteindelijk de moed opgeven met slapen dus meneer was soms wel de hele dag wakker. In de nacht wel 6 keer eruiit om hem te troosten, het word nu eindelijk wat minder. Slaapregressie noemen ze het ook wel eens. Hou nog even vol, het komt goed😉