12 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook een schimmelinfectie gehad en de huisarts heeft hier creme voor. Mijn dochter is ook 2,5 jaar.

3 jaar geleden

Reactie op Sandy1982

Hier ook een schimmelinfectie gehad en de huisarts heeft hier creme voor. M ...
Was er toen echt duidelijk iets te zien? Dokter ziet niks bijzonders namelijk. Wel laatst een keer hele stinkende afscheiding 1 dag gehad

3 jaar geleden

Kan het een reactie op wasmiddel zijn? Misschien het testen waard... Even een tijdje met bijv neutral wassen en dan kijken of je verschil ziet?

3 jaar geleden

Reactie op Mila2306

Was er toen echt duidelijk iets te zien? Dokter ziet niks bijzonders nameli ...
Bij mijn dochter was alles heel rood, maar volgens mij kunnen ze dat toch testen?

3 jaar geleden

Reactie op SEQ

Kan het een reactie op wasmiddel zijn? Misschien het testen waard... Even e ...
Dat zou een optie kunnen zijn! Al had ze het volgens mij ook nog toen ze luiers droeg. Zou ze het dan niet overal op haar huid hebben als ze allergisch is voor wasmiddel?

3 jaar geleden

Reactie op Sandy1982

Bij mijn dochter was alles heel rood, maar volgens mij kunnen ze dat toch t ...
Dat zou ik eens moeten vragen, weet ik eigenlijk niet

3 jaar geleden

Mijn dochter ook een geschimmeltje gehad niets te zien maar ze krabte er zodra der luier af ging... daktarin schimmelcreme bij de kruidvat gehaald en het was over na den weekje smeren

3 jaar geleden

Reactie op Mila2306

Dat zou een optie kunnen zijn! Al had ze het volgens mij ook nog toen ze lu ...
Kan, maar hoeft niet hoor. Mijn dochter had dit ook als baby vaak. Van het ene merk luier of luierdoekjes compleet onder de uitslag, andere merk niets. Ze is nu minder gevoelig, maar rond haar vagina blijft het oppassen.

3 jaar geleden

Ik zou niet echt voor bepanthen gaan bij de vagina. Als het droog is misschien liever vet houden met vaseline ? Droogheid kan ook jeuken natuurlijk. Als het wel een schimmeltje is dan het liefst miconazol smeren. Bepanthen lijkt me, denkende aan m'n eigen vagina, niet echt fijn 馃槄 Misschien ook even letten op zeepvrije wasgel...

3 jaar geleden

Misschien wormpjes? Dat had onze zoon en las toen dat meisje het ook bij de vagina kunnen hebben. Bij ons was niets te zien in de ontlasting maar na een wormenkuur had hij geen last meer.

3 jaar geleden

We hebben een wormenkuurtje meegekregen, hopelijk werkt dat. Bedankt voor het meedenken!

3 jaar geleden

Even een update, we hebben wormenpilletjes gehad en sindsdien geen jeuk meer ondanks dat er dus niks te zien was 馃憤馃徎