Hi, even vraagje aan de mama鈥檚 van meisjes. Onze dochter van 2,5 heeft al maanden regelmatig jeuk aan haar vagina. Er is niet echt iets te zien, behalve soms een klein beetje rood en huisarts heeft ook al gekeken maar ook niks te zien. De buitenkant is wel vaak droog dus daar smeer ik bepanthen op, maar werkt niet echt voldoende. Ik dacht dat het te maken kan hebben met niet goed afvegen na plassen maar lijkt ook niet echt iets uit te maken.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn of tip voor goede zalf? Ik dacht nog aan een schimmeltje maar alle anti schimmel cr猫me is vanaf 12 jaar..
Kan het een reactie op wasmiddel zijn? Misschien het testen waard... Even e ...
Dat zou een optie kunnen zijn! Al had ze het volgens mij ook nog toen ze luiers droeg. Zou ze het dan niet overal op haar huid hebben als ze allergisch is voor wasmiddel?
Mijn dochter ook een geschimmeltje gehad niets te zien maar ze krabte er zodra der luier af ging... daktarin schimmelcreme bij de kruidvat gehaald en het was over na den weekje smeren
Dat zou een optie kunnen zijn! Al had ze het volgens mij ook nog toen ze lu ...
Kan, maar hoeft niet hoor. Mijn dochter had dit ook als baby vaak. Van het ene merk luier of luierdoekjes compleet onder de uitslag, andere merk niets.
Ze is nu minder gevoelig, maar rond haar vagina blijft het oppassen.
Ik zou niet echt voor bepanthen gaan bij de vagina. Als het droog is misschien liever vet houden met vaseline ? Droogheid kan ook jeuken natuurlijk. Als het wel een schimmeltje is dan het liefst miconazol smeren. Bepanthen lijkt me, denkende aan m'n eigen vagina, niet echt fijn 馃槄
Misschien ook even letten op zeepvrije wasgel...
Misschien wormpjes? Dat had onze zoon en las toen dat meisje het ook bij de vagina kunnen hebben. Bij ons was niets te zien in de ontlasting maar na een wormenkuur had hij geen last meer.