11 Reacties

5 maanden geleden

Wij kopen momenteel veel bij Petrol, voor de spijkerbroeken.

5 maanden geleden

Wibra en C&A koop ik veel

5 maanden geleden

Ik ben fan van terstal, zit bij allebei mijn jongens met verschillend postuur perfect

5 maanden geleden

Ligt er aan wat je smaak en budget is denk ik😄 Ik ken wel leuke merken maar dat is niet iedereen zijn smaak haha

5 maanden geleden

Reactie op DanaSchurer

Ligt er aan wat je smaak en budget is denk ik😄 Ik ken wel leuke merken maa ...
Ah laat maar weten, ben benieuwd. Budget kan verschillen dus dat maakt niet uit. 😊

4 maanden geleden

Reactie op Deliaaa

Ah laat maar weten, ben benieuwd. Budget kan verschillen dus dat maakt niet ...
Ik vind zelf Maxomorra een leuk merk, lekkere kleuren en gekke dierenplaatjes etc. Op Google vind je daar veel van ook in de sale, heb laatst zelf via een outlet site met 75% korting gekocht. Ik Google eigenlijk alle merkjes die ik leuk vind voor aanbiedingen haha. Merken die ik leuk vind nu: - Mini Rodini - Maxomorra - CarlijnQ - Next (veel verkrijgbaar bij Zalando maar is daar duurder dan via de eigen site) - Ammehoela Maar ook veel H&M en als ik tijd heb kijk ik wel bij Zeeman/Wibra voor iets leuks. Merkjes zoek ik ook veel op Vinted, zelf hou ik dus wel van basics gecombineerd met een printje of een kleur haha.

4 maanden geleden

Wibra, Terstal, jola mode in de winkels. Online bij about you veel outlet van name it, petrol etc

3 maanden geleden

Leuk topic! Jongenskleding altijd lastiger dan voor meisjes als je van uniek houdt. Ik ben zelf wel fan van netjes/sportief. En merken/websites die ik leuk vindt om te shoppen voor mn zoontje van 3 zijn: - next (mooie geborduurde items) - minoti - name it - stellou & friends - sturdy (valt klein) - koko noko - tumble ‘n dry - Charly’s - les deux - babystyling Basics haal ik vaak bij H&M, Hema, Zara en sinds kort helemaal fan van de Zeeman (met name rompers voor mn andere zoontje van 3 maanden) ☺️

3 maanden geleden

Dankjewel voor je reactie! Ja ik ook hou ook van apart en stijlvol. Ik shop veel bij de Zara maar wilde ook even wat inspiratie omtrent andere winkels/websites. Dankjewel ik zal daar eens rondkijken.

3 maanden geleden

Leuk topic! Ik hou van de merken Nixnut, Lil atelier, Amehoela, Filou & Friends. Deze eerste drie hebben veel bio katoen en blijven lang goed. Goed voor een tweede of derde kindje dus ook duurzaam en goed te (ver)kopen op Vinted👌

3 maanden geleden

shein :)