Hoi ik heb twee dochtertjes één van net 2 jaar en één van 7 weken. Ik gebruik Joolz meerijdplankje maar mijn dochtertje stap steeds ervan af. Vind het echt gevaarlijk. Ze is denk ik ook te jong voor. Hebben jullie hier ervaring mee? of tips?
Wij hadden een universele waar m’n zoontje (toen nog net geen 2 jaar oud) op kon zitten, hij vond het geweldig :) je kan het zit gedeelte er ook af halen zodat het een sta plank wordt
Deze is dat, bij Babypark gekocht toen. Is wel wat prijzig (€190) maar was echt ideaal!
Als ze hem daar op voorraad hebben kun je uitproberen of hij past op je kinderwagen, hebben wij toen ook gedaan
Wij hebben voornamelijk na 't zitje gekeken naar het bevestigen ervan en da ...
Ik kan dit soort tips echt gebruiken. We wonen in de omgeving amstelveen en de dichtstbijzijnde babypark is in Wormer. Daar hebben ze beide niet op voorraad dus dan wordt het online. Bedankt!
We hebben bij de babydump Kid Sit gekocht. het past heel goed bij Joolz en ...
Weet niet wat je hebt betaald bij Bybydump maar ik krijg nu net een e-mail dat hij in de aanbieding is bij Prenatal, mocht je hem nog terug kunnen brengen oid
Hier ook de kid-sit. Echt heel blij mee. Zoontje is ook net 2 jaar en blijft goed zitten. Wij gebruiken wel ook de loopies, waardoor hij gemakkelijk zichzelf vast houdt. Vind dat zelf echt een meerwaarde! Wij gebruiken overigens tot op heden alleen nog het zitje. Persoonlijk denk ik dat wanneer ons oudste zoontje wil staan, dat het meerijdplankje van Joolz weer makkelijker is ivm twee wieltjes. Maar ik probeer zo lang mogelijk de kid sit te gebruiken vanwege het stoeltje!