26 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben door die verhalen de Kid Sit aangeschaft waar ons zoontje dus op kan zitten.😊

3 jaar geleden

Wij hadden een universele waar m’n zoontje (toen nog net geen 2 jaar oud) op kon zitten, hij vond het geweldig :) je kan het zit gedeelte er ook af halen zodat het een sta plank wordt

3 jaar geleden

Reactie op Charelle91

Wij hadden een universele waar m’n zoontje (toen nog net geen 2 jaar oud) o ...
Er kunnen helaas heel weinig universele op de Joolz wagen, al helemaal op de Day. Ik heb er 1 geprobeerd en paste enkel op de Geo.

3 jaar geleden

Wij hebben ook joolz Day en doen het kidsriver meerijdplankje die past wel en kan ze op zitten

3 jaar geleden

Reactie op Charelle91

Wij hadden een universele waar m’n zoontje (toen nog net geen 2 jaar oud) o ...
wauw dit zit er gaaf uit! welke is dit?

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Wij hebben door die verhalen de Kid Sit aangeschaft waar ons zoontje dus op ...
Ik ga dit onderzoeken. Ik wil zo graag op pad.

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Er kunnen helaas heel weinig universele op de Joolz wagen, al helemaal op d ...
Gek eigenlijk! voor zo'n merk.

3 jaar geleden

Reactie op Lizzy-08💖

wauw dit zit er gaaf uit! welke is dit?
Deze is dat, bij Babypark gekocht toen. Is wel wat prijzig (€190) maar was echt ideaal! Als ze hem daar op voorraad hebben kun je uitproberen of hij past op je kinderwagen, hebben wij toen ook gedaan

3 jaar geleden

Reactie op Charelle91

Deze is dat, bij Babypark gekocht toen. Is wel wat prijzig (€190) maar was ...
super! bedankt, het is denk ik wel handig om naar de winkel te gaan.

3 jaar geleden

Keuzestress, ben aan het twijfelen tussen kid sit of bumprider. Beide heel goed.🫣

3 jaar geleden

Reactie op Lizzy-08💖

Keuzestress, ben aan het twijfelen tussen kid sit of bumprider. Beide heel ...
Wij hebben voornamelijk na 't zitje gekeken naar het bevestigen ervan en dat vonden wij makkelijker bij de kidsit. Stevig maar erg makkelijk.

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Wij hebben voornamelijk na 't zitje gekeken naar het bevestigen ervan en da ...
Ik kan dit soort tips echt gebruiken. We wonen in de omgeving amstelveen en de dichtstbijzijnde babypark is in Wormer. Daar hebben ze beide niet op voorraad dus dan wordt het online. Bedankt!

3 jaar geleden

Reactie op Lizzy-08💖

Ik kan dit soort tips echt gebruiken. We wonen in de omgeving amstelveen en ...
Desnoods beide bestellen en 1 terug sturen?

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Desnoods beide bestellen en 1 terug sturen?
Ja, dat gaan we doen! thanks!

3 jaar geleden

We hebben bij de babydump Kid Sit gekocht. het past heel goed bij Joolz en ik kan makkelijk erachter lopen. Dank voor de tips. Ik waardeer het echt 😘

3 jaar geleden

Reactie op Lizzy-08💖

We hebben bij de babydump Kid Sit gekocht. het past heel goed bij Joolz en ...
Weet niet wat je hebt betaald bij Bybydump maar ik krijg nu net een e-mail dat hij in de aanbieding is bij Prenatal, mocht je hem nog terug kunnen brengen oid

3 jaar geleden

Reactie op Charelle91

Weet niet wat je hebt betaald bij Bybydump maar ik krijg nu net een e-mail ...
Wat erg!!! net gekocht 😩

3 jaar geleden

Herkenbaar. Heb je weleens van justsit gehoord. Een stoeltje voor op je wagen. Op de meeste kinderwagens past het

3 jaar geleden

Reactie op Penc

Herkenbaar. Heb je weleens van justsit gehoord. Een stoeltje voor op je wag ...
Deze ken ik niet.

3 jaar geleden

Hier ook de kid-sit. Echt heel blij mee. Zoontje is ook net 2 jaar en blijft goed zitten. Wij gebruiken wel ook de loopies, waardoor hij gemakkelijk zichzelf vast houdt. Vind dat zelf echt een meerwaarde! Wij gebruiken overigens tot op heden alleen nog het zitje. Persoonlijk denk ik dat wanneer ons oudste zoontje wil staan, dat het meerijdplankje van Joolz weer makkelijker is ivm twee wieltjes. Maar ik probeer zo lang mogelijk de kid sit te gebruiken vanwege het stoeltje!