250 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd en veel sterkte! 💙🥰

5 jaar geleden

Gefeliciteerd & sterkte. We duimen voor jullie

5 jaar geleden

Gefeliciteerd en heel veel sterkte toegewenst!

5 jaar geleden

Gefeliciteerd en sterkte ❤

5 jaar geleden

Jeetje veel sterkte!! We duimen.. 💙 En natuurlijk gefeliciteerd met jullie prachtige ventje!

5 jaar geleden

Wat een schatje! Gefeliciteerd en veel sterkte! 💙

5 jaar geleden

Als aller eerste gefeliciteerd!! en heel veel sterkte! ik duim voor jullie💙💙

5 jaar geleden

Jeetje heel veel sterkte, we duimen mee . Natuurlijk ook gefeliciteerd

5 jaar geleden

Gefeliciteerd en veel sterkte 💙

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met de mooie Jules 💙 En heel veel sterkte ❤️

5 jaar geleden

Ach kijk nou wat een heerlijk ventje💙 daar mag je zeker trots op zijn! Sterkte we duimen mee😘

5 jaar geleden

Wat een mooi ventje 💙 wens jullie heel veel succes en sterkte toe. Hopen op alle goeds 😘

5 jaar geleden

Dubbel gevoel, maar toch gefeliciteerd! 🍀. Maar heel veel sterkte gewenst!

5 jaar geleden

Proficiat! Ik duim mee voor jullie!! Heel veel moed voor jullie en jullie sterk kereltje 💪🏻💙

5 jaar geleden

Gefeliciteerd en heel veel sterkte de komende uren !! We duimen op goed nieuws❤️

5 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd, maar ookk heel veel sterkte. Dat wordt een onzekere tijd voor jullie. Zet 'm op kleine Jules! Papa en mama kunnen jou niet meer missen hoor 💙💙

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie Jules! Wat spannend. Wisten jullie dat hij chd had? Zet hem op Jules!

5 jaar geleden

𝑮𝒆𝒇𝒆𝒍𝒊𝒄𝒊𝒕𝒆𝒆𝒓𝒅...𝒉𝒆𝒆𝒍 𝒗𝒆𝒆𝒍 𝒎𝒐𝒆𝒅 𝒆𝒏 𝒔𝒕𝒆𝒓𝒌𝒕𝒆 𝒈𝒆𝒘𝒆𝒏𝒔𝒕 𝒗𝒐𝒐𝒓 𝒋𝒖𝒍𝒍𝒊𝒆 𝒆𝒏 𝒅𝒆 𝒌𝒍𝒆𝒊𝒏 𝒎𝒂𝒏 💙🍀

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie mooie Jules en heel veel sterkte en kracht toegewenst ♡

5 jaar geleden

En terecht trots! Ik duim mee voor jullie kleine kereltje. Enkele dagen terug hoorde ik een gelijkaardig verhaal als dat van jullie. Nu, 4 jaar later is het een gezonde kleuter. Sterkte en goeie moed! 🍀