21 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ook een verduisterend rolgordijn en ook nog verduisterende gordijnen. Voordat we de gordijnen hadden hong ik als het echt te licht was aan beide kanten een grote handdoek over het rolgordijn.

3 jaar geleden

Misschien niet de meest charmante oplossing maar wij hebben Vuilniszakken over het raam geplakt haha 🤣☠️

3 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Misschien niet de meest charmante oplossing maar wij hebben Vuilniszakken o ...
Let op met warmte. Je raam kan stuk gaan door het zwarte achter het raam. Ik heb hier verduisterende rolgordijnen en nog verduisterende gordijnen ervoor. Helaas niet van plafond tot grond dus alsnog wat licht randjes

3 jaar geleden

Ik heb deze als we op vakanties of weekendjes weg gaan. (Zie link hier onder.)Dit bevestig je met zuignappen en kan je het raam ontzettend goed mee bedekken. Misschien een oplossing?

3 jaar geleden

Hier ook overgordijnen over de rolgordijnen

3 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Ik heb deze als we op vakanties of weekendjes weg gaan. (Zie link hier onde ...
Dankjewel. Had deze inderdaad gezien maar is een aanrader dan?

3 jaar geleden

Wij hebben rolluiken en ze slaapt altijd heerlijk ook lekker met warme en kou.

3 jaar geleden

Plakfolie is het wel altijd donker, is ook wel fijn als je daglicht binnen krijgt denk ik. Ik zou gaan voor een verduisterend rolgordijn met zijgeleiding. Dan heb je daar geen kieren en dus geen licht. Is wel iets duurder maar dan kun je er wel jaren mee vooruit en is het goed donker. Andere optie zou idd een verduisterend gewoon gordijn zijn nog over het rolgordijn heen. Maar die zijn ook niet goedkoop en dan is het nog altijd niet compleet donker is mijn ervaring.

VRIEND

3 jaar geleden

Deze hebben wij ook, 2! We zweren erbij, gaat mee op vakantie, uit logeren en het hangt voor dr eigen raam.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Idewit

Dankjewel. Had deze inderdaad gezien maar is een aanrader dan?
100%

3 jaar geleden

Reactie op Chefke

100%
Super dankjewel 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Chefke

100%
Ja zo handig, wij hebben elektrische rolluiken dus als we ergens naar toe gaan zijn deze een must😁

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Idewit

Super dankjewel 🥰
Op Amazon zijn ze goedkoper geloof ik dan op bol.com

3 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Misschien niet de meest charmante oplossing maar wij hebben Vuilniszakken o ...
Ja, dit dacht ik ook 👍. Wij hebben de vuilniszakken inmiddels wel vervangen door zwart stickerfolie.

3 jaar geleden

Ja, dit dacht ik ook 👍. Wij hebben de vuilniszakken inmiddels wel vervang ...
Ojaa ook een optie indd werkt het een beetje ?

3 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Ojaa ook een optie indd werkt het een beetje ?
Ja, ik vind het fijn. Het dekt veel meer af aan de zijkanten dan een rolgordijn, daar hou je toch kieren, en het stinkt niet naar plastic zoals een vuilniszak. Er zitten wel kleine naden bij de overgang naar een volgend stuk folie, dat moet je even goed afmeten, net zoals bij behangen. Maar met het normale gordijn ervoor is het is gewoon erg donker. Wij hebben dit al zo sinds de babytijd. Enige nadeel, wat hier ook al werd genoemd, is dat je raam altijd donker is. Maar in de zomer zet ik het raam overdag gewoon een stukje open voor het licht, en in de winter op een kier. Ik vind het niet echt storend zelf.

3 jaar geleden

Ja, ik vind het fijn. Het dekt veel meer af aan de zijkanten dan een rolgor ...
Oke nou dan is het het overwegen waard voor bij ons zou het op een deur gaan dus moeten we even kijken of dat ook gaat

3 jaar geleden

Wij hangen er een extra donkere handdoek voor, werkt prima bij een klapraam.

3 jaar geleden

Wij hebben rolgordijnen en nog een gewoon verduisterend gordijn er voor. Nooit gezeur hier meer in de zomer :))