7 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees graag mee voor tips.

4 jaar geleden

Heb er 1 staan als hij gaat slapen gaat ie uit ...

4 jaar geleden

Ik heb ook een ventilator bij mijn dochter op de kamer, zij is ook 9 maanden. Ik laat de ventilator gewoon aan alleen niet op haar gericht, zo komt er toch wat frisse lucht. Maar bij haar op de kamer was het de laatste 2 dagen 27 graden 😔

4 jaar geleden

Mijn kleine is 8 maanden heb er 1 staan aan de andere kant van de kamer en andere kant opgericht gaat prima en kamer is ook wat koeler gelukkig

4 jaar geleden

Heb ze ook aan in de overkant van de kamer. Het was 25+ graden in haar kamer. Ik heb haar enkel een rompertje aan gedaan want ze was aan het zweten ocharm

4 jaar geleden

In mijn slaapkamer gaat die binnenkort ook aan. Voor de babykamer heb ik een kleinere (een voor op de tafel) maar twijfel of ik hem aan mag doen. Nu valt de hitte nog mee maar ik merk wel dat mijn zoon het snel warm heeft en dan lijkt een ventilator toch wel fijn voor hem

4 jaar geleden

Het is wel belangrijk om de temperatuur in de gaten te houden. Als de kinderen in te hete kamer liggen, bvb ongeïsoleerde zolders slapen met 45 graden. Kunnen kinderen een hitte beroerte krijgen (net als in de auto ) hou het in de gaten. Voel hun nekje regelmatig na