17 Reacties

4 jaar geleden

Same here, mijn ervaring lekker laten slapen. Ze zal het wel nodig hebben. Maar ik lees wel even mee 😊

4 jaar geleden

Als ik dit zo lees denk ik lekker laten slapen. Zolang de nachten goed gaan. Een drooom voor ons dit 🤣 maar ik merk ook dat de kleine veel slaap nodig heeft en makkelijker een dutje doet van ruim 2u. Daarnaast is doorslapen nooit zn sterkste kant geweest maar dat is nogsteeds onkunde na mijn idee. Ik maak hem dus soms wel wakker omdat ik wil dat hij snachts slaapt

4 jaar geleden

Ik hoop dat dit mij ook ooit nog eens gebeurd hahaha. Heeerlijk

4 jaar geleden

Hier ook...12 a 13 u snachts en 3-4 u overdag. Zullen ze wel nodig hebben en lekker laten..

4 jaar geleden

Hier ook een heerlijk slapende baby hoor! Van 19.30 tot 07.00 soms 08.00 (wel bij ons in bed) en overdag een slaapje rond het middaguur van 1,5-2u. Ons zoontje is ook druk met lopen (en squaten 🙈) dus verwacht inderdaad dat dat veel energie kost. Lekker laten slapen lijkt ons het beste!

4 jaar geleden

Omg wow super ideaal! Lekker laten slapen haha 👌🏼

4 jaar geleden

Haha wij zullen dit probleem nooit hebben vrees ik, maar ik zou het lekker laten gaan! Hij zal het wel nodig hebben! Al die slaap”adviezen” zijn maar gemiddeldes, dat betekent ook dat er kindjes zijn die meer én minder slapen! Bij volwassenen zijn er ook mensen die met gemak uitslapen tot 11.00 terwijl ik bijv nooit na 7.00 wakker wordt (ook niet voordat m’n dochter er was)… 😉

4 jaar geleden

Jaa heerlijk hahaha ik zou sochtend's lekker laten doe ik ook vaak alleen wordt hier zelden later dan half 8 maar hee je hoort mij niet klagen hoor hahha alleen ik laat mijn dochter niet later dan 3 uur slapen (mits ze niet ziek is dan laat ik haar wel slapen) omdat ze dan niet genoeg drang heeft voor de nacht

4 jaar geleden

Hier slaapt onze zoon ook veel! Lekker laten liggen 😊 ik heb m wel eens uit bed gehaald omdat ik ook dacht van zou hij niet te lang slapen??? Was geen succes😅

4 jaar geleden

Ben dus niet de enige met een slaapkoppie , we laten hem inderdaad zoveel mogelijk liggen , er zijn 2 dagen in de week dat die vroeg op moet vanwege opvang maar daar doet die dan ook 2x een dutje we kijken gewoon zolang het goed gaat laten we hem lekker

4 jaar geleden

Reactie op Sxv

Ben dus niet de enige met een slaapkoppie , we laten hem inderdaad zoveel m ...
Bij de opvang slaapt onze slaapkop ook rustig 3 uur 🤣 haha Hij slaapt 1 x overdag nog maar dan wel flink 🙈

VRIEND

4 jaar geleden

Als de nachten goed gaan en je hebt een kindje dat lekker in t velletje zit, niets aan doen. Wat is te veel, wat is te weinig..m allemaal gemiddelden.

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Als de nachten goed gaan en je hebt een kindje dat lekker in t velletje zit ...
Hij is eigenlijk de afgelopen 4 maanden op 1 hand te tellen wakker geweest snachts. Lekker in het velletje is het belangrijkste , moet wel zeggen zodra hij wakker is dan is hij ook echt aan . Stilzitten of boekje lezen is een no go . We zeggen wel is lachend we hoeven geen ADHD test te doen het is al duidelijk genoeg . Zodra hij wakker is is het altijd lachen gieren brullen ( uitzonderingen daar gelaten )

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Sxv

Hij is eigenlijk de afgelopen 4 maanden op 1 hand te tellen wakker geweest ...
Als je vermoedt dat dat ook een factor is (adhd) dan is het extra fijn dat hij goed slaapt. Slaapproblemen bij ADHD zijn vrij vaak voorkomend. 🙏

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Als je vermoedt dat dat ook een factor is (adhd) dan is het extra fijn dat ...
Kun je dat bij een dreumes al herkennen? Die van ons is heel actief en altijd bezig maar niet druk, slaapt wel mega slecht 🙈

4 jaar geleden

Onze kinderen staan ook direct aan als ze wakker worden, zijn erg druk en actief en moet ze wegleggen anders gaan ze niet slapen. Toch denk ik niet dat ze ADHD hebben hoor 😝 voor iedereen die nu bang is dat zn kind adhd heeft, volgens mij is het vrij normaal dat kindjes zo actief zijn haha.

VRIEND

4 jaar geleden

Kun je dat bij een dreumes al herkennen? Die van ons is heel actief en alti ...
Nee denk het niet hoor. Ben geen deskundige, slechts een ervaringsdeskundige deskundige ;). Bij mij werd het pas op m'n 20e duidelijk. Maar anderzijds geloof ik ook dat je als ouders je kind het beste kent. Ik vind het niet aan mij om te zeggen, nee dat is niet zo, of oh ja dat zal waarschijnlijk zo zijn. Vandaar :).