24 Reacties

5 jaar geleden

Done by Deer heeft er leuke!

5 jaar geleden

kwantum heeft ook leuke!!

5 jaar geleden

Geen kleine van 30 cm, maar een onwijs gave uit de oorlogstijd waar mijn man zo van houd.😊

5 jaar geleden

Je kunt ook leuke haakjes kopen van diertjes bijvoorbeeld en deze zelf op afstand van 30cm bij elkaar hangen of leuk combineren

5 jaar geleden

Heb even geen foto maar wij hebben een hertengewei uit Noorwegen mee genomen en als kapstok opgehangen. Al veel leuke reacties op gehad

5 jaar geleden

Wij hebben deze houten haken van de leenbakker. Je hebt een brede en smalle variant, dit is de smalle van rond 30cm met 3 haken

5 jaar geleden

Dit is van Muuto. Wij gaan hier wat van bestellen.

5 jaar geleden

Wij hebben deze van de Lidl 💙

5 jaar geleden

Ik kon ook echt geen leuke vinden in de kleur van de babykamer: grijs met wit en mint groene accenten. Toen bij de action onderstaande maar meegenomen. Hebben ze in grijs met wit, blauw met wit en roze met wit en kost 3,- (30 cm)

5 jaar geleden

Wij hebben zo een 'kapstokje/kledingrekje'

VRIEND

5 jaar geleden

Bij hm kan je ook kapstokjes halen in naturel beuk. Die hebben wij gebruikt. Het is dezelfde kleur en hetzelfde hout als de IKEA kruiden rekjes die veel worden gebruikt in babykamers

5 jaar geleden

Ik heb er 1 van de actio mer dieren koppen!

5 jaar geleden

Ik kon ook echt geen leuke vinden in de kleur van de babykamer: grijs met w ...
Leuk deze heb ik ook.. zocht al naar de foto!

5 jaar geleden

Ik kon ook echt geen leuke vinden in de kleur van de babykamer: grijs met w ...
Deze heb ik ook maar dan in het roze wit erg schattig

5 jaar geleden

Wij hebben deze van de action. Let niet op de troep moet nog even alles bergen en leuk decoreren haha

5 jaar geleden

https://sostrenegrene.com/nl/producten/kinderkamer Ook kon ik niks vinden totdat ik op deze kledinghaken stuitte van søstrene grene. Via de weblink zie je meer.

5 jaar geleden

Nog niet besteld maar vind deze te gek 😍🥰

5 jaar geleden

Van ikea 😁
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Gekocht bij kwantum

5 jaar geleden

Reactie op Nic87

Nog niet besteld maar vind deze te gek 😍🥰
Kwantum heeft deze hangers. Zo leuk