11 Reacties

3 jaar geleden

Ik had vorig jaar voor iedere leidster een klein kerststukje gehaald. Vonden ze toen erg leuk!

3 jaar geleden

Is dat een ding dan?🙈😄

3 jaar geleden

Reactie op wo87

Is dat een ding dan?🙈😄
Ik wist dit ook niet

3 jaar geleden

Ik had vorig jaar bij de kruidvat een hele grote verpakking (volgens mij bijna 1kg) van de celebrations chocolade gekocht met een kerstkaartje erbij

3 jaar geleden

Reactie op Miss Curly

Ik wist dit ook niet
Ik ook niet…..

3 jaar geleden

Het is voor mij ook nog geen ding😂Een klein iets als dank. Ze zijn zo leuk met ons kinderen. Celebrations is een goeie.

3 jaar geleden

Ik had vorig jaar bij de kruidvat een hele grote verpakking (volgens mij bi ...
Alle ouders van de opvang van mijn dochter kregen het verzoek om als presentje bij bijvoorbeeld verjaardagen of kerst ofzo juist geen snoep/ chocola oid te geven omdat de kindjes allen gezonde traktaties mogen meenemen voor elkaar (ongezond mag wel, maar dan wordt het in de tas meegegeven naar huis ipv gezellig samen opgegeten....).Dan zou het apart zijn als de leidster wel chocola enzo krijgen. Vandaar dat ik voor een klein kerststukje ging

3 jaar geleden

Alle ouders van de opvang van mijn dochter kregen het verzoek om als presen ...
Ik vind het lastig omdat sommige leidsters wegens geloofsovertuiging niks met kerst hebben en iets lekkers is voor iedereen welkom.

3 jaar geleden

Dit wist ik ook niet (ik werk zelf in de opng) maar er is mij nooit wat gegeven

3 jaar geleden

Pakketje maken met een leuke mok (action) chocospoon, pakje melk en 2 bonbonnetjes.

3 jaar geleden

Krijg eigenlijk nooit wat en ik werk er 😅 Maar worden wel blij van chocolade en lekkere koekjes.