37 Reacties

4 jaar geleden

Wij doen een hekje om de kerstboom. Ben anders bang dat mijn dochter in de kerstboom hangt haha.

4 jaar geleden

Wij hebben vooral plastic ballen en een neppe boom eerst kijken hoe dat gaat en anders hoger neer zetten of een hekje indd

4 jaar geleden

Wij doen dit jaar een echte kleine kerstboom op het dressoir. Geen zin in om telkens nee te zeggen🤪

4 jaar geleden

Ik doe het gewoon, kan hem sowieso niet meer alleen laten, dus hij moet het maar leren🙈 maar zet hem wel minder lang neer deze keer. Denk het weekend na sinterklaas

4 jaar geleden

Wij zetten geen 😆 geen zin om hele tijd nee te zeggen. We waren vandaag op bezoek waar een boom stond en hij ging de hele tijd kerstballen uit de boom halen 🙃

4 jaar geleden

Wij zetten altijd een boom neer. Ook toen de oudste dreumes was of toen we net een kat hadden. Ik hang alleen iets meer plastic onderin.

4 jaar geleden

Wij zetten hem hoog. Net n lastige leeftijd

4 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Wij hebben vooral plastic ballen en een neppe boom eerst kijken hoe dat gaa ...
Dit doen wij ook, vind het juist leuk als hij ermee mag en kan spelen ipv alleen kijken en afblijven ☺️

4 jaar geleden

Nee is nee, ze zal het gewoon moeten leren. Doen onderin alleen wat meer plastic.

4 jaar geleden

Dit doen wij ook, vind het juist leuk als hij ermee mag en kan spelen ipv a ...
Tot hij je boom om trekt haha dan vind je het niet meer zo leuk denk ik hihi nee hoor ik snap je punt

4 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Tot hij je boom om trekt haha dan vind je het niet meer zo leuk denk ik hih ...
😂 ja dat zie ik dan wel haha

4 jaar geleden

Geen boom dit jaar slaan jaartje over, zie Joshua al helemaal in de boom hangen. Ballen in en uit de boom halen, klimmen

4 jaar geleden

Wij zetten de kerstboom buiten, in de tuin voor het raam van de kamer. Plastic strikken en lampjes er in, hartstikke leuk 😁👍

4 jaar geleden

Wij zetten na sinterklaas wel de kerstboom neer. Met een soort kist eronder zodat hij iets hoger staat, in de hoek van de kamer. Haar alleen in de woonkamer laten kon sowieso al niet op het moment, mega aan het ontdekken en uitproberen. We gaan het zien hoe ze er mee om gaat. Ze zit ook elke dag nog wel even in de box en weet ook niet beter dan dat normaal is. Geeft haar ook zichtbaar rust.

4 jaar geleden

Ook een idee

4 jaar geleden

Ik denk dat ik hem maar in de box ga zetten gezien mijn zoontje er toch niet zo vaak inzit haha :)

4 jaar geleden

Ik heb hem al 2 weken staan. Was er ook bang voor maar hij heeft een kwartier voor de boom gestaan boos dat ie geen kerstbal mocht (heb alles net iets dieper in de boom gehangen) en daarna was het klaar. Hij gaat ook naar oma of andere mensen waar een boom staat dus hij zal het toch moeten leren.. het valt me alles mee! Er zijn wel meer dingen in huis waar hij niet aan kan/mag komen dus waarom niet wat gezelligheid in huis dacht ik :)

4 jaar geleden

Ik dacht, ik doe t gewoon, zie t wel.... En wat denk je, hij kijkt er niet eens naar, alsof ie m niet ziet hahaha. Wel zag ik vanmorgen dat ie wat blokken in de boom had gelegd XD Valt me dus alles mee haha :) alleen de kerststalpoppetjes en kerststukjes op tafel (ja ik zet altijd van alles neer en maak van alles) vindt ie jammer genoeg wat interessanter, maar die kan ik wat beter weg zetten dan die boom :p

4 jaar geleden

Ik had dezelfde gedachte, maar heb m toch opgezet. Hij wijst ernaar en wil graag dat de lampjes aan gaan. Helemaal happy! Verder kijkt hij er niet naar.

4 jaar geleden

Wij hebben al jaren een grote kunst kerstboom met plastic ballen. Dat was vanwege de kat maar die komt niet eens in de buurt 😂 En nu hebben we een kindje ze is 15 maandjes en banjert al 5 maanden rond hier maar ook zij vindt de kerstboom blijkbaar niet zo interessant ze pakte maar 1x een balletje eruit en nadat ik die terug gehangen had was het alweer gedaan voor haar 🤷🏻‍♀️ Haar speelkeukentje en bijbehorend boodschappen karretje zijn gelukkig veeeel interessanter☺️