Goedemorgen allen,
Gisteren was er op NPO3 een aflevering van Keuringsdienst van Waarde over flesvoeding. Omdat het hier ook over opvolgmelk ging en de meeste kindjes hier al richting de zes maanden gaan, dacht ik jullie even te tippen! 😊
Inderdaad gezien.. Heel leerzaam en zeker de moeite waard om te kijken!.... Ik als onzekere moeder heb inderdaad gekozen voor het merk Nutrilon, grappig. Hierna stap ik gewoon over naar het huismerk! Geen verschil dus.
Ik koos voor nutrilon omdat hij dat op de opvang krijgt. Dat overal hetzelfde in zit wist ik al. Als je een beetje inleest ben je daar snel genoeg achter.
Ik gebruik nutrilon ( omneo)
Niet omdat ik denk dat dit het beste is want dat het niet heel veel verschild wist ik al.
Maar ze verkopen dit bijna overal dus hebben daarom hiervoor gekozen.
Haha ja wij hebben het ook gezien, al wist ik het al wel. Wij zijn begonnen met kruidvat en op advies van CB overgestapt naar nutrilon omdat onze zoon onrustig dronk. Hielp niet (goh) maar merk wel dat nutrilon makkelijker oplost en de verpakking is fijner.
Niet het dubbele geld waard iig haha.
Ik zit nu te kijken en zie dus dat je wel kan wisselen van voeding ouders die dat nu gaan doen? Ik gebruik monteeel duurtste merkt maar is echt duur vergelijke met huismerk..... ik weet nu niet wat te doen
Leuk om te zien idd! Meer mensen die nu langer de nr. 1 gaan geven? Ik gaf al kruidvat, was van plan om binnenkort nr. 2 opvolgmelk te kopen. Maar blijf denk ik nog maar bij nr. 1. Met lekkere groente en fruit hapjes er bij. :)