53 Reacties

4 jaar geleden

Ja wij 😁

4 jaar geleden

Gefeliciteerd 😁 wij hebben nu een zoon van 13 en 3 meiden van 12, 8 en 2 en het iszo gezellig met z'n allen alleen jammer dag de maatschappij er niet meer op gericht is op grotere gezinnen
3 meiden 1 miskraam en zwanger van nr 5 ❤️

4 jaar geleden

Onwijs leuk om te horen dat er ook nog grote gezinnen bestaan. Het is onwijs druk maar je verveelt je nooit. Ik zou ze voor geen goud willen missen! En als we het over de maatschappij hebben dan is het vooral het negatief reageren op de aantal kinderen die je dan hebt. Behoorlijk irrirant dat je je moet verantwoorden voor waar je zelf 100% achter staat!

4 jaar geleden

Mijn reactie is weg, er ging wat mis geloof ik. Maar wij hebben drie kindjes hier bij ons en eentje in ons hart (met 24 weken zwangerschap geboren en overleden). Ons vierde wondertje hier bij ons zal ons gezin compleet maken, ookal voelt het nooit meer compleet omdat wij er eentje moeten missen. Ik ben wel benieuwd naar de reacties inderdaad.. mijn man komt zelf uit een gezin van vier. Ik zelf heb een broertje en zusje dus wij zijn met drie. In onze familie en vrienden kring zijn wij wel de enige straks met 3+😅 best spannend vind ik , maar ook zoo mooi! 🥰

4 jaar geleden

Hier de 4de zwangerschap. 2 jongens thuis en een kindje overleden. Niet heel groot gezin dus, maar in ons hart wel groter dan je kunt zien. En wel ervaren met zwangerschappen inmiddels.

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van me 5e kindje ik heb zelf al 2 jongens en 2 meiden

4 jaar geleden

Ik heb nu 2 meiden dus nm 3 is in aantocht benieuwd wat het word hihihi...

4 jaar geleden

Hier ook 5e opkomst. Twee meiden (13 & 11) Twee jongens (9 & 5) Een groot gezin is altijd al onze wens geweest, heerlijk om een huis vol te hebben ❤️ Ben wel benieuwd naar de leeftijden van de andere kindjes (en mama’s 😅) met een groot gezin.

4 jaar geleden

Reactie op OumIbrahim

Hier ook 5e opkomst. Twee meiden (13 & 11) Twee jongens (9 & 5) ...
Hier 2 jongens van 16 en 11 En 2 meiden van 10 en 8 Ben zelf 36 jaar

4 jaar geleden

Reactie op OumIbrahim

Hier ook 5e opkomst. Twee meiden (13 & 11) Twee jongens (9 & 5) ...
Hoelang ben jij zwanger?

4 jaar geleden

Reactie op SuzanInci

Onwijs leuk om te horen dat er ook nog grote gezinnen bestaan. Het is onwij ...
Inderdaad dat gevoel van verantwoording ‘moeten’ afleggen 😝. Zelfs bij familie zie ik er tegenop om het te vertellen. Denk dat de meningen erover toch wel verdeeld zullen zijn. Al is het een bewuste keus, en redden we het op elk vlak prima. Alles na het 3e kind is schijnbaar toch nogal een shock 🤷🏻‍♀️.

4 jaar geleden

Hoelang ben jij zwanger?
Ben volgens de laatste menstruatie telling 15 sept uitgerekend 🙈 hoe ver ben ik dan 😅 Je hebt ook al wat oudere kinderen ertussen las ik. Leuk! Hoe reageerden zij? En hoe ver ben jij nu?

4 jaar geleden

Reactie op OumIbrahim

Ben volgens de laatste menstruatie telling 15 sept uitgerekend 🙈 hoe ver b ...
Mijn kinderen weten nog van niks weet ook niet wanneer ik het hun het beste kan vertellen ivm eerdere miskraam

Reactie op OumIbrahim

Ben volgens de laatste menstruatie telling 15 sept uitgerekend 🙈 hoe ver b ...
Ik denk 5+6 🥰

4 jaar geleden

Reactie op OumIbrahim

Ben volgens de laatste menstruatie telling 15 sept uitgerekend 🙈 hoe ver b ...
Ik ben morgen als goed is 5 weken dus ook nog heel prill

4 jaar geleden

Mijn kinderen weten nog van niks weet ook niet wanneer ik het hun het beste ...
Aah ja begrijpelijk! Was hier eigenlijk ook de bedoeling (ook ivm eerdere miskraam). Maar een van de meiden kwam erachter dus hebben het nu als gezin toch besproken. Wel met de uitleg dat het nog even spannend is. Vond het met de miskraam zo moeilijk om verdrietig te zijn, terwijl de kinderen niet weten waarom mama zo down is. (Het was een gemiste miskraam dus liep nog 3 weken zo rond tot ze het uiteindelijk middels curettage hebben verwijdert). Toen wisten de kinderen van niks, nu doen we het samen als gezin. (🙈af en toe ook de twijfel of we hier goed aan hebben gedaan, kids zijn zo opgelaten terwijl ik me zelf nog ontzettend onzeker voel).

4 jaar geleden

Reactie op OumIbrahim

Aah ja begrijpelijk! Was hier eigenlijk ook de bedoeling (ook ivm eerdere m ...
Ja snap ik heel goed ik wacht nog even tot ik 3 maanden ben hoe moeilijk ik het ook vind me kinderen zijn trouwens van me ex partner en deze zwangerschap is van me nieuwe partner dus even afwachten hoe gaan ze reageren

4 jaar geleden

Onze kinderen zijn 6, 4 en 2. Ik ga het ze pas vertellen als de hele wereld het mag weten, anders weet straks de klas het al en onze ouders nog niet 😂

4 jaar geleden

Ik heb n dochter die 23 nov 4 is geworden, toen ze 2 was zijn we gaan proberen voor een 2e. De eerste zwangerschap was in 1x raak, maar de 2e heeft dus 2 jaar op zich laten wachten.. Heb 7 maanden terug een hele vroege miskraam gehad.. Ik had mn dochter al verteld dat ze zus werd, was best wel heftig om toen te moeten vertellen dat het niet gelukt was... Gelukkig vatte ze het eigenlijk heel goed op allemaal.. Maar ik wacht nu rustig even af met vertellen tot ik wat heb gezien bij de echo, we gaan heen als ik 8 weken ben.. ben nu 5+2..