53 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb 3 kinderen uit mijn vorige relatie, 10, 13 en 14. Ben nu zwanger van de 4e. Het is al gezellig en nog een kindje voegt alleen maar meer toe aan de vreugde ❤!

Reactie op DvD-24

Ik heb 3 kinderen uit mijn vorige relatie, 10, 13 en 14. Ben nu zwanger van ...
Gefeliciteerd 🥳

4 jaar geleden

Reactie op OumIbrahim

Inderdaad dat gevoel van verantwoording ‘moeten’ afleggen 😝. Zelfs bij fa ...
Ow wat grappig dat iemand het zelfde ervaart zelfs met familie. De 4de was onbegrijpelijk , waarom nog een kind na zoveel tijd bij de 5de dachten ze dat ik een grapje maakte DMijn kids zijn 2 jongens (tweeling) van bijna 17. Dochter van 12 en zoontje van bijna 4. En ik ben zelf bijna 38.

4 jaar geleden

Ach de mensen kunnen niet verder tellen dan 2. Hier bij ons komen er veel gezinnen voor met 3 kinderen maar 4 of ik niet goed ben hahahahaha ach goed nieuws nr 5 komt eraan. Wat ik wel mooi vind is dat er hier veel moeders zijn die ook al tieners hebben en iedereen met mooie leeftijden zeg ik zelf als 35 jarige met een 13 jarige, 12, 8 en 2 jarige hahaha

4 jaar geleden

Reactie op Sandra 35

Ach de mensen kunnen niet verder tellen dan 2. Hier bij ons komen er veel g ...
Ik ook nr 5 en ben 36

4 jaar geleden

Ik ben 36 , heb 3 kids een dochter van 16 een zoon van 11 en een zoontje van 5. En nu onverwachts maar wel zeer welkom 6 weken zwanger van de 4e
Ik ook nr 5 en ben 36
Ook nr 5 ( 1 miskraam) 32 in april 😅

4 jaar geleden

Weet niet of grappig het juiste woord is, maar meerdere families met commentaar dus. 🙈 Ergste bij mij vond ik nog toen het vorig jaar uitliep op een miskraam ik vervolgens maanden later de uitspraak moest horen; ‘stel je voor dat je er nu 5 had’ (tijdens kinder gezelligheid op pakjesavond). Die hakte er wel even in.. 🙈 Ondanks de waarschijnlijk shockende reacties wil ik het voor ons eigen plezier toch op een creatieve manier gaan aankondigen. Wij zijn immers blij. 🎉 Leuk trouwens ook dat onze leeftijden overeenkomen (ben zelf 33), jullie ook al jong moeder mogen worden. Moet wel zeggen dat ik alles nu veel bewuster meemaak dan toen ik een jonge twintiger was. De verschillende fase van de kinderen nu ook, soms pittig maar vaak heerlijk genieten.

4 jaar geleden

Nr 4 is onderweg. Als het geboren is, dan is mn zoon 15, mn dochter 13, mn jongste dochter bijna 3. Ik ben nu 39 en 7+5.

4 jaar geleden

Hier is de 4e onderweg mijn oudste dochter is 11 middelste zoon is 9 en de jongste dochter is 6 het was een verrassing nu 5.1 weken zwanger de 27e gaan we voor de eerste echo

4 jaar geleden

Wat leuk om te lezen dat er meer mama’s zijn met een groot gezin🤗. Hier drie meiden van 9, 7 en 1,5 jaar😊

4 jaar geleden

Bij mij de 4e en 5e op komst. Heb ook een dochter van 20 en tweeling van 11.

4 jaar geleden

Wat leuk, meerdere grote gezinnen! Ik ben zwanger van kindje 4! Ons gezin bestaat uit kinderen in de leeftijden 8,6,3 en ik ben nu 8+3 dagen zwanger. De 29ste mag ik weer voor een echo! Met 7 weken hebben we al een mooi kloppend hartje gezien 🥰 tot nu toe hebben we gelukkig alleen maar positieve reacties van mensen ontvangen, een groot gezin is altijd onze wens geweest❤️

4 jaar geleden

Reactie op Liekie79

Bij mij de 4e en 5e op komst. Heb ook een dochter van 20 en tweeling van 11 ...
Wat leuk, twee x een tweeling. Bijzonder!

4 jaar geleden

Reactie op Liekie79

Bij mij de 4e en 5e op komst. Heb ook een dochter van 20 en tweeling van 11 ...
Zo superleuk een 2e tweeling! 😍 Hier ook een tweeling, en 't houdt ons echt mega bezig dat 't er maarzo weer 2 kunnen zijn 🙈 we wachten in spanning af tot de echo's.. En dan hopen dat ze 't in 1x goed zien! Dat ging de vorige x namelijk mis 😅

4 jaar geleden

Wij zijn op weg naar een groter gezin, nummer 3 op komst nu 😊

4 jaar geleden

Reactie op IrishCoffee90

Zo superleuk een 2e tweeling! 😍 Hier ook een tweeling, en 't houdt ons ech ...
Oh wat leuk! Misschien ook een 2e tweeling dus!? Hier wel een aantal jaar voor bezig geweest voor de 2e tweeling, maar vind het ook super dat het er dan na al dat wachten toch weer 2 zijn. Ook ivm mn leeftijd en dat ik er minimaal nog 2 bij wilde EN ook langer borstvoeding wil geven. Nu kan dat tenminste gewoon!

4 jaar geleden

Reactie op OumIbrahim

Wat leuk, twee x een tweeling. Bijzonder!
Ja inderdaad, ik stond er ook even van te kijken nadat het eerst een aantal jaar helemaal niet wilde lukken.

4 jaar geleden

Ok, ik denk niet dat wij onder ‘groot’ gezin vallen, maar als het goed is is nr 3 op komst 😁. Een meisje van 9 en jongen van 7 thuis en 3 miskramen. Leuk om te lezen dat er meer gezinnen zijn waarin leeftijden uit elkaar lopen, want heel eerlijk vraag ik me af en toe best eens af ‘waar we aan begonnen zijn’ met weer opnieuw beginnen 😅. Ben zelf net 37 trouwens.

4 jaar geleden

Reactie op Liekie79

Oh wat leuk! Misschien ook een 2e tweeling dus!? Hier wel een aantal jaar v ...
Ik heb geen idee of het er weer 2 zijn. Het houdt ons wel heel erg bezig 'wat als het er weer 2 zijn..'. We gaan het afwachten, 6 februari eerste echo.. 😉