53 Reacties

4 jaar geleden

Hier reeds 3 kinderen, van 14 (j), 11 (m) en 5 (j). De 4e wordt dit dus. Ben zo benieuwd naar hem/haar. Heb altijd gezegd een even aantal te willen. Dromen kunnen dus toch uitkomen.

4 jaar geleden

Nou, groot gezin? Zwanger van de derde. Of tenminste, of het er eentje is moet nog blijken uit de echo. Tweelingen zitten in mijn familie en ik ben een 'oudere' zwangere. Spannend nog even

4 jaar geleden

Reactie op IrishCoffee90

Ik heb geen idee of het er weer 2 zijn. Het houdt ons wel heel erg bezig 'w ...
Oei spannend! Ik morgen een intake bij verloskundige zodat ze me meteen door kunnen verwijzen naar gyneacoloog en ik daar dan met 8 weken de volgende echo krijg

4 jaar geleden

Hier nummer 3 op komst😊 Heb al een zoon van 18 en een dochter van 15 Heel spannend allemaal weer. 19 febr de eerste echo....

4 jaar geleden

Hallo 👋🏻 Hier nummer 4 opkomst (als alles goed blijft gaan 3 eerdere miskramen) mijn oudste is 20 middelste voor nu nog 18 en jongste 8 Leuk om te zien dat er meer mensen zijn met zulke leeftijd verschillen. 😁😊

4 jaar geleden

Reactie op minionjm

Hallo 👋🏻 Hier nummer 4 opkomst (als alles goed blijft gaan 3 eerdere mi ...
Oh leuk inderdaad, mijn oudste dochter is ook 20! Voelde me al zo alleen daarin ;-) En de andere 2 zijn 11, dus ook daartussen al een groot verschil van 9 jaar.

4 jaar geleden

Reactie op Liekie79

Oh leuk inderdaad, mijn oudste dochter is ook 20! Voelde me al zo alleen da ...
Wat leuk 😀 en hoeveel weken ben je nu? En of wanneer is je uitgerekende datum?

4 jaar geleden

Reactie op minionjm

Wat leuk 😀 en hoeveel weken ben je nu? En of wanneer is je uitgerekende da ...
7w2d vandaag. Normaal uitgerekend op 8 sept maar met een tweeling is het gemiddeld 3 weken eerder. Mijn eerste tweeling kwam precies 1 maand te vroeg, maar deden het verder super gelukkig.

4 jaar geleden

Reactie op Liekie79

7w2d vandaag. Normaal uitgerekend op 8 sept maar met een tweeling is het ge ...
Ohhh ben je weer zwanger van een tweeling? Zou wel bijzonder zijn 😊 fijn dat het met je eerste tweeling zo goed is gegaan ondanks dat ze er eerder waren. Hoe jong ben jij?

4 jaar geleden

Reactie op minionjm

Ohhh ben je weer zwanger van een tweeling? Zou wel bijzonder zijn 😊 fijn d ...
Ja het is weer een tweeling! Als aIles goed blijft gaan. Durf nog niet superblij te zijn. Wil eerst de risicoweken voorbij zijn...ik ben 40. En jij?

4 jaar geleden

Hier zwanger van nr. 3 Heb al een tweeling van 9 jaar😇 Ben zelf nu 34

4 jaar geleden

Reactie op Liekie79

Ja het is weer een tweeling! Als aIles goed blijft gaan. Durf nog niet supe ...
Ja dat snap ik dat je nog voorzichtig blij bent dat heb ik ook sinds mijn 2 miskramen kan denk ik pas echt blij zijn als ik voorbij mijn 12 weken ben. Ik ben ook 40 😁

4 jaar geleden

Hier nummer 4 op komst twee jongens van 9 en 5 en een dochter van 6