26 Reacties
4 jaar geleden
Hier ben ik erachter, dat het door liedje klap is in je handjes komt😂 ik maakte me er zorgen om totdat ik erachter kwam dat mijn schoonzus zei op je boze bolletje en hij precies dat deed!
4 jaar geleden
Hier ben ik erachter, dat het door liedje klap is in je handjes komt😂 ik maakte me er zorgen om totdat ik erachter kwam dat mijn schoonzus zei op je boze bolletje en hij precies dat deed!
4 jaar geleden
Mn dochtertje van bijna 16 mnd klapte steeds op haar hoofdje en ik dacht wat doet ze nou. Totdat ik het liedje klap eens in je handjes blij blij blij, op het boze bolletje allebei 🎶 ging zingen 🤭
Ze doet al die gebaren uit de liedjes steeds, vooral 'In de maneschijn' is favoriet. supercute. Ze zingen veel op het kdv maar ook doen ze daar aan gebarentaal. Als ze met haar hand op haar wangetje 'klapt' betekent het 'mama' bijvoorbeeld.
4 jaar geleden
Ohja hier doet hij het ook wanneer hij zich herinnert dat hij zich pijn heeft gedaan. Een tijd geleden liep hij bijv best vaak even met zijn onderarm in zijn andere arm omdat hij die eerder bezeerd had. Het leek dan alsof hij daar weer even aan dacht en het dan wilde “vertellen”.
Dit ook met hoofd stoten bijv of wanneer ik zeg “pas op voor je hoofd!” Dan petst hij op z’n hoofdje zo van oppassen anders auw.
Misschien bij jullie ook zoiets. Maar gebaren ivm de liedjes deed hij idd ook een tijd. Dan wilde hij dat ik dat liedje zong.
4 jaar geleden
Onze dochter van 16 maanden doet het ook en komt omdat er nieuwe tandjes doorkomen. Nog een voortand en kies. Gaat ze van aan haar oren zitten. 😁
4 jaar geleden
Reactie op Cocoklink
Hier toch een oorontsteking aan één oor! Vanochtend toch even bij de huisar ...
Ohh arm kereltje! Goed gezegd van hem dan! Beterschap 🍀
4 jaar geleden
Reactie op Cocoklink
Beterschap 🦁
4 jaar geleden
Reactie op Cocoklink
Hoe kwam je er uiteindelijk achter dat het toch een oorontsteking was gezien hij verder niet huilde ofzo? Mijn zoontje doet dit ook maar ik dacht dat het tandjes waren... ook omdat hij verder nergens last van lijkt te hebben. Straks mis ik iets perongeluk...
4 jaar geleden
Reactie op Mariek83
Hoe kwam je er uiteindelijk achter dat het toch een oorontsteking was gezie ...
Het enige wat ik merkte is dat hij liggen op zijn rug nog 10x erger vond dan normaal. En ik dacht, wat kan een bezoek aan de dokter kwaad. We zijn nog nooit bij de dokter geweest met hem in 16 maanden, dus achteraf een goede check en keuze.
4 jaar geleden
Reactie op Cocoklink
Het enige wat ik merkte is dat hij liggen op zijn rug nog 10x erger vond da ...
Oh konden ze het zien dan? Want wij zijn er een keer voor geweest toen zei de huisarts “ja ik kan het eigenlijk niet echt zien want er zit oorsmeer voor dus hou het nog maar een tijdje in de gaten”.
Daar had ik al zo’n vreemd gevoel bij dus ben nu wel heel benieuwd. Had jullie kindje veel oorsmeer? Koorts? Want ons kindje wil ook echt niet liggen, tegenwoordig gaat het iets beter. In de nacht super vaak huilend wakker en pas 30 min na pcm slaapt hij dus ja, pijn maar waar?