32 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb siliconen bordjes en kommetjes van done by deze, gaat niet stuk als het op de grond valt en kan in afwasmachine en microgolf :) Heb ook nog siliconen kommetjes met een zuignap zodat je het op tafel kan plakken, kunnen ze het niet zomaar op de grond gooien ;)

5 jaar geleden

De Munchkin lepeltjes! Absoluut favoriet hier voor de eerste hapjes.

5 jaar geleden

Ik lees mee!

5 jaar geleden

Reactie op K887

Ik heb siliconen bordjes en kommetjes van done by deze, gaat niet stuk als ...
Done by Deer dus... Dat met de zuignap is van Lässig

5 jaar geleden

Hey Hanne, wij hebben samen de cursus bij De Wolk gevolgd denk ik! Karolien hier 🙋‍♀️😃

5 jaar geleden

Ik heb alles vn bamboo. Ivm duurzaamheid & millieu

VRIEND

5 jaar geleden

In t begin vooral mini bakjes eigenlijk. Ik gebruik nu van die kleine saus bakjes, dat is ook makkelijk au bain marie opwarmen boven een theekop ofzo Het zijn nog maar kleine hapjes. Verder siliconen zuignap bakjes, van welk merk dan ook, ideaal. Ga voor lekkere zachte siliconen lepeltjes, kunnen ze er lekker op kauwen en stoeien met het eten.

5 jaar geleden

Ik heb de bordjes en kommetje van de Ikea ideaal. Heb ook het bestek maar daarvan is de lepel nog wel erg groot.

5 jaar geleden

Ik lees ook mee. Thanks

5 jaar geleden

Zelf ben ik gegaan voor liewood, de siliconen variant. Duur maar kan idd in de magnetron. Bij de Zara hebben ze nu ook een leuk setje! Of de done by deer siliconen!

5 jaar geleden

Ik ga die van Mushie halen, past mooi bij mijn eigen servies 🙈

5 jaar geleden

Voor de oefenhapjes vinden wij wat plattere lepeltjes fijn, bijvoorbeeld die van kruidvat. Ik maak nu de groenten nog zelf die ik doe invriezen. Met het uithalen van het hapje doe ik het in een Nuby kommetje (heb zowel de kleine als de grote kommetjes). Deze mogen namelijk in de magnetron (en vaatwasser). Heb van Nuby ook bordjes, maar die gebruik ik nog niet. Verder ben ik nog niet met onze kleine, dus nog geen andere tips.

5 jaar geleden

Gebruiken hier Ikea kommetjes, set van 6 gekleurde kommetjes. En lepels van munchkin. Bevallen goed.

5 jaar geleden

Heroisk kommetjes van de IKEA en munchkin lepels!

5 jaar geleden

Reactie op 1996

Ik heb de bordjes en kommetje van de Ikea ideaal. Heb ook het bestek maar d ...
Die lepels vond ik ook zo leuk en toen terug gestuurd omdat ze erg scherp aanvoelden

5 jaar geleden

Reactie op EP09

De Munchkin lepeltjes! Absoluut favoriet hier voor de eerste hapjes.
Hier ook de Munchkin lepeltjes👌🏻

5 jaar geleden

Ging gelijk even kijken ik zoek ook nog iets moois en indd erg mooi service zeg!! maar wat een nare benaming zeg 🐶🐱

5 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Ging gelijk even kijken ik zoek ook nog iets moois en indd erg mooi service ...
Haha ja dat vond ik ook! Ik heb hem zelf wel besteld is echt heel mooi!

5 jaar geleden

Gewoon in een tupperware bakje en lepeltjes van kruidvat. Waarom een 'luxe' servies aanschaffen als het ook makkelijk kan