44 Reacties

5 jaar geleden

Ze worden tweedehands veel aangeboden, scheelt een hoop geld.

5 jaar geleden

Jaaa hier ook tweedehands helemaal gescheurd en opnieuw in de lak gezet weer helemaal schoon fris en zo goed als nieuw

5 jaar geleden

Wij hebben ook de stokke. Heel blij mee. Alleen het kinder gedeelte gekocht. Allemaal via mp. Goed te doen :)

5 jaar geleden

Houd er wel rekening mee dat de oude modellen geen babyzitje (newborn set) kunnen dragen. Maar als de timing zie is dit niet nodig :) Onze kleine man lukt het af en toe al in de stoel te zitten. Ook heb je kussentjes die het iets krapper maken, waardoor het zitten makkelijker gaat.

5 jaar geleden

Wij hebben de look a looke van de Lidl en is perfect.🥰

5 jaar geleden

Merk geen idee, wel het zelfde idee als een triptrap. Van een lieve vriendin gekregen

5 jaar geleden

Wij hebben ook de triptrap voor beide kids! Ideaal en ze zitten er heel lang op. Je kunt veel okk wel op mp krijgen hoor

5 jaar geleden

Wij hebben ook de stokke, van een hele lieve tante alle accessoires gekeken, maar is idd een rib uit je lijf nieuw!

5 jaar geleden

Hier ook, alles 2e hands gekocht van triptrap! Goed te doen

5 jaar geleden

Ik heb de stokke tripp trapp kinderstoel met new born set. Hele fijne stoel die echt jaren mee kan. Mijn zoon vindt het leuk er bij te zitten wanneer ik aan het koken ben. Veel dingen worden op marktplaats aangeboden. Wil je per se een nieuwe houd dan de aanbiedingen in de gaten, dat scheelt een hoop

5 jaar geleden

Wij hebben ook de stokke trip trap.. Inderdaad niet heel goedkoop, maar héél blij mee! Ook de newborn set echt een aanrader, ze zit altijd gezellig bij ons aan tafel en krijgt daar nu haar hapjes in.. Babyset en tray zijn inmiddels ook besteld 😊

5 jaar geleden

Kidsmill up!! Heel tevreden mee!!

5 jaar geleden

Ik heb ook van stokke gehaald ... inderdaad je moet echt heel veel losse dingen bij kopen maar ik heb er geen spijt van 😁

5 jaar geleden

Reactie op C hantal

Wij hebben de look a looke van de Lidl en is perfect.🥰
Die heb ik ook. Is top.

5 jaar geleden

Ik ga de Stokke Tripp Trapp kopen als ze echt goed kan zitten, voor nu gebruiken we nog de wipstoel voor hapjes

5 jaar geleden

Reactie op Anatasha

Ik heb ook van stokke gehaald ... inderdaad je moet echt heel veel losse di ...
Wij hebben deze ook, we hebben er ook alles bijgekocht. We twijfelden in het begin over de newbornset maar wat ben ik blij dat we deze toen toch gekocht hebben! Het is het geld zeker waard geweest.

5 jaar geleden

Hier ook Stokke. Op Marktplaats zijn aanbieders van complete sets die helemaal opgeknapt zijn. Dit scheelde voor ons €150,-. Misschien de moeite waard om eens naar te kijken?

5 jaar geleden

Stokke Tripp Trapp is een van mijn beste aankopen geweest, ze zit nog in de newborn set maar nu al zoveel plezier van gehad

5 jaar geleden

Ik heb 3 kinderen en 3 stokke stoelen in huis, dus echt een aanrader. Je kunt er heel lang mee doen!

5 jaar geleden

Wij hebben een stokke steps tweedehands gekocht. Daar zit een wipper bij die ook als zitje op de stoel geklikt kan worden :)