44 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben ook de stokke. Heel blij mee. Alleen het kinder gedeelte gekocht. Allemaal via mp. Goed te doen :)
5 jaar geleden
Houd er wel rekening mee dat de oude modellen geen babyzitje (newborn set) kunnen dragen. Maar als de timing zie is dit niet nodig :) Onze kleine man lukt het af en toe al in de stoel te zitten. Ook heb je kussentjes die het iets krapper maken, waardoor het zitten makkelijker gaat.
5 jaar geleden
Wij hebben ook de triptrap voor beide kids! Ideaal en ze zitten er heel lang op. Je kunt veel okk wel op mp krijgen hoor
5 jaar geleden
Ik heb de stokke tripp trapp kinderstoel met new born set. Hele fijne stoel die echt jaren mee kan. Mijn zoon vindt het leuk er bij te zitten wanneer ik aan het koken ben. Veel dingen worden op marktplaats aangeboden. Wil je per se een nieuwe houd dan de aanbiedingen in de gaten, dat scheelt een hoop
5 jaar geleden
Reactie op Anatasha
Ik heb ook van stokke gehaald ... inderdaad je moet echt heel veel losse di ...

Wij hebben deze ook, we hebben er ook alles bijgekocht. We twijfelden in het begin over de newbornset maar wat ben ik blij dat we deze toen toch gekocht hebben! Het is het geld zeker waard geweest.
5 jaar geleden
Hier ook Stokke. Op Marktplaats zijn aanbieders van complete sets die helemaal opgeknapt zijn. Dit scheelde voor ons €150,-. Misschien de moeite waard om eens naar te kijken?