18 Reacties

5 jaar geleden

Veel gaan al over op het zitgedeelte. Als je die een beetje kantelt zodat de baby niet helemaal zit dan is dat ook prima.

5 jaar geleden

Welk merk kinderwagen heb je? Bij Joolz zit het volgende zitje erbij. Deze kun je verstellen, plat, half of rechtop.

5 jaar geleden

Klopt, wij zijn ook overgegaan op het zitgedeelte ivm reflux. Dit in overleg met de kinderfysio van het ziekenhuis. Kon geen kwaad als het zitgedeelte deels gekantelt nog worden, dus niet volledig rechtop!

5 jaar geleden

Een handoek onder het matrasje aan de bovenkant helpt ook

5 jaar geleden

Wij hebben en kussentje die is speciaal voor reflux! dan liggen ze iets omhoog en hebben ze aan de zijkanten een kussentje zodat ze er niet vanaf kunnen rollen... dan hoef je ook niet een nieuwe wagen te kopen

5 jaar geleden

Wij hebben een kussen voor in haar bedje, kan vast ook in de kinderwagen

5 jaar geleden

Onze reiswieg op de bugaboo kan je schuin zetten. Ze liggen dan best schuin , opletten dat ze niet helemaal naar beneden zakken. Ik leg hem soms ook in de reiswieg te slapen en die zet ik dan op wat boeken. Dat vind ik fijner dan een kussen onder het matrasje

5 jaar geleden

Wij hebben opgerolde hydrofiele luiers onder het matrasje gedaan, ideaal

5 jaar geleden

De reiswieg van de Dubatti kinderwagens kan schuin gezet worden, ideaal!

5 jaar geleden

Reactie op Momofboyss

Wij hebben en kussentje die is speciaal voor reflux! dan liggen ze iets omh ...
hi waar vind ik zo een kussen?

5 jaar geleden

Reactie op Lavdw

De reiswieg van de Dubatti kinderwagens kan schuin gezet worden, ideaal!
Klopt de mijn ook! 😊

5 jaar geleden

Een reflux kussentje bestellen via mamaloes bijvoorbeeld past ook ik een kinderwagen

5 jaar geleden

Wij hebben ook gewoon een handdoek onder het matrasje van de kinderwagen.

5 jaar geleden

Hier ook gewoon een handdoek onder het matrasje

5 jaar geleden

Bij onze joolz geo kan de bak geklikt worden zodat het zeker 50 graden omhoog ligt. Ideaal!! Wel iets vanonder in de bak leggen of je ziet haar niet liggen. Hehe!

5 jaar geleden

Ik heb een heel klein baby kussentje waardoor ze iets hoger ligt. Ik merk dat zij dit ook fijner vind en in bed hebben we een speciaal reflux kussen van doomoo.

5 jaar geleden

Hey mijn dochter heeft ook extreme reflux, ik heb onder het matje van de wieg een badlaken gerold, zo kan ze nog wel liggen maar ligt haar hoofdje wat verhoogd