15 Reacties

5 jaar geleden

Hahahah helemaal gek. Misschien naar een opera voorstelling?

5 jaar geleden

Hier nog 1! 🤣

5 jaar geleden

Kan geen video uploaden helaas, denk dat ze zo ongeveer in dezelfde fase zitten

5 jaar geleden

Hier ook gaat vanzelf over, ik krijs net zo hard terug en dan lachen we erom. Is een fase stem proberen

5 jaar geleden

Reactie op Francisca Cuba

Hier ook gaat vanzelf over, ik krijs net zo hard terug en dan lachen we er ...
Zo doe ik het thuis idd ook 😅 En de mensen in de supermarkt kunnen er wel om lachen.

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ze deed het weleens, maar sinds gisteren is het echt heeeel erg. Ik weet precies wat je bedoelt 😂

5 jaar geleden

Misschien is het stem testen. En hij zal dat misschien leuk vinden dat hij zo kan roepen. Is hij slecht gezind of schreeuwt hij gewoon?

5 jaar geleden

Is inderdaad een fase. Heb ergens gelezen dat negeren en het terug doen niet helpt, maar dat voorlezen wel helpt. Is volgens mij een soort frustratie dat ze nog niet kunnen praten.

5 jaar geleden

Reactie op Sandy1982

Is inderdaad een fase. Heb ergens gelezen dat negeren en het terug doen nie ...
Het komt mij niet erg frustrerend over, ze lacht er enorm bij

5 jaar geleden

Jaa doet onze kleine ook. En de oudste doet lekker mee 🤪 groot feest elke dag met die twee haha. Wedstrijdje wie het hardste kan lijkt het vaak wel. Vind het echt hilarisch dat waarschuwen dan in je op komt. Het is inderdaad maar een baby die zn stembanden aan het testen is. Als ik hem iets te eten geef is die stil en als die slaapt ook haha.

5 jaar geleden

Reactie op Francisca Cuba

Het komt mij niet erg frustrerend over, ze lacht er enorm bij
Hier ook zeker niet frustrerend. We zitten midden in sprong 6 en het lijkt echt een nieuwe uitvinding.

5 jaar geleden

Nou hij wordt helemaal rood en zweterig en hees ervan. Beetje schreeuwen vind ik niet erg hoor. Maar het is kei en keihard en non stop bijna. Mensen op t terras waren blij dat ik wegging 🤣🤣 Maar ach als meerdere baby’s t doen. Dan stopt t waarschijnlijk vanzelf wel weer. Qua waarschuwen moet je je voorstellen dat ik hard sssst zeg. Niks spectaculairs ofzo. Bedankt septembermoeders!

5 jaar geleden

Reactie op Claire Louise

Nou hij wordt helemaal rood en zweterig en hees ervan. Beetje schreeuwen vi ...
Ja hier ook, hoort er gewoon bij. Maar hard sssst zeggen heeft naar mijn idee op deze leeftijd niet echt zin. En het is ook niet de bedoeling om de ontwikkeling tegen te houden

5 jaar geleden

Reactie op EP09

Ja hier ook, hoort er gewoon bij. Maar hard sssst zeggen heeft naar mijn id ...
Nee precies het is niet de bedoeling om de ontwikkeling tegen te houden. Wel goed dat je dat even benadrukt. Voor het geval dat ik dat niet helemaal doorhad en ik moedwillig zijn ontwikkeling tegenhoud. Bedankt voor t advies.

5 jaar geleden

Reactie op EP09

Ja hier ook, hoort er gewoon bij. Maar hard sssst zeggen heeft naar mijn id ...
Vaak moet ik er om lachen, maar ook ik roep wel eens 'sssst'. Het is fijn dat de ontwikkeling goed verloopt en dat ze hun eigen ik ontdekken, maar dat geschreeuw komt ook wel eens heel slecht uit.