42 Reacties

5 jaar geleden

Zoals je ziet het ik op de commode een bakje staan met zwitsal , pamperdoekjes en die dingen, de 1e la is gevuld met rompers, slabbetjes, sokjes en schoentjes. De 2e la is gevuld met pampers en zwitsal. De 3e la ( geen foto van) is gevuld met alle bad spullen , dus hydrofiele doeken en badcapes. De kleding kast, Zoals je ziet is de ene onderkant gevuld met pamper doekjes en een mandje met spullen, daarboven is een hanggedeelte , daar hangen de boxpakjes en jasjes, daarboven is nog 1 lig plank , daar liggen de mutsen en de wikkeldekens. De andere kant is de onderkant gevuld met pamperpakken , daarboven ook weer een hanggedeelte met shirtjes, daarboven ook weer een lig plank met alle broekjes😊 Overigens heb ik een box met lade, die is ook gevuld met pampers en pamperdoekjes

5 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Zoals je ziet het ik op de commode een bakje staan met zwitsal , pamperdoek ...
Wauw wat een voorraad al! Bedankt voor het delen 🤗 en leuk om te zien dat je winni the pooh als behang hebt. Hier wordt het ook deels disney

5 jaar geleden

Reactie op Priscilla94

Wauw wat een voorraad al! Bedankt voor het delen 🤗 en leuk om te zien dat ...
Jaa het wordt een tweeling, en had de babykamer al klaar voordat ik wist wat het zouden worden , want stel het werd een jongen en een meisje wilde ik niet beide kleuren. Uiteindelijk werden het 2 jongens , maar er is nu echt overal super veel Winnie the Pooh te vinden (super toevallig)😊 en vind het gewoon super schattig

5 jaar geleden

Wij hadden op de commode een bakje met luiers en billendoekjes enzo. In de commode 4 kleine lades. In de bovenste hydrofiele doeken, in de tweede sokken. In de commode ook nog 2 deurtjes met 2 planken. Daar op iedere plank een bakje. Links boven rompers met korte en lange mouwen, onder shirts met korte en lange mouwen, rechts boven broeken, rechts onder vesten/truien. Wij gebruikten de kast vooral als opslagplek voor de kleding in grotere maten, luiers en doekjes, beddengoed en slaapzakken. Kleding ook weer in bakken opgeslagen.

5 jaar geleden

pinterest heb je veel staan qua indeling van de commode en kleding kasten! heb ik ook alles vanaf gepikt haha

5 jaar geleden

Reactie op Momofboyss

pinterest heb je veel staan qua indeling van de commode en kleding kasten! ...
Goede tip! Nog niet aangedacht, dankjewel 😊!

5 jaar geleden

Ik heb het zo, Kleertjes in de kast.. Rommertjes bovenste la+ sokjes + luiers+ hydrofieledoeken 2de la washandjes aankleedkussen hoesen verder kan daar nog veel bij.. 3de la voorraad luiers en voorraad billendoekjes

5 jaar geleden

Ik dacht gisteravond nog eraan om een topic hierover te openen. Ik ben zelf heel erg organized en pietje precies en ik keek naar alle spullen van de baby en dacht alleen maar oh god dit is niet te doen op mijn perfectionistische manier hahahhaha. Heb wel een hele grote kast waar ik zelf maathangers in heb gemaakt en alle jurkjes en blousjes en jasje heb gehangen. (heb nog niet veel kleding voor de kleine meid) 🙄 daar boven twee witte inlegplanken waar nog niks op staat (mijn uniformen liggen er nog haha) en beneden ook nog twee witte planken met kleine bakjes waar ik shirtjes in heb gedaan en broekjes en legging. We krijgen ook nog een badcommode vanuit duitsland met vier grote lades. Ik zat te denken om daar hydrofiele doeken en handdoeken en verzorgings spullen in te doen en alle rompertjes lang en kort apart van elkaar en sokjes etc. De andere lades dekens en hoeslakens enso en ik jeb nog drie lades in het bed van de kleine. Heb een meegroeibed en daar gaat ook wat luiers en slabbetjes en mond doekjes etc in.. Maar wat een uitdaging zeg allemaal.

5 jaar geleden

De kast

5 jaar geleden

Reactie op Esra89

De kast
Gekke vraag, buiten dit topic, maar toevallig uniformen van Lidl leidinggevende ? 🙈 Die mandjes heb ik ook gehaald! Bedankt voor het delen 🤗
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Denk dat ik alles er weer uithaal bij mij haha Zo organized ben ik niet en kom ruimte te kort, alle kleertjes in de kast en geen ruimte voor beddengoed hihi

5 jaar geleden

Reactie op Priscilla94

Gekke vraag, buiten dit topic, maar toevallig uniformen van Lidl leidinggev ...
Jaa met mandjes is het toch iets netter en kan je makkelikk hele mand uit de kast pakken. Nee dat zijn mijn uniformen van ns. Werk als conducteur op de trein, maar sinds februari al niet meer

5 jaar geleden

Wij hebben heel weinig ruimte. De commode staat bij 2-jarige dochter op de kamer en we hebben geen kledingkast. Bovenste la: handdoeken, hydrofiele doeken, beddengoed, verschoonkussen hoezen, washandjes, spuuugdoekjes. Dit is zowel allemaal voor aanstaande baby & dochter Middelste la: alle kleding maat 50 & 56 Onderste la: kleding maat 62 & schoenen, sokken, sloffen De grotere kleding hebben we allemaal op zolder staan

5 jaar geleden

Van de week de wasbare luiertjes en billendoekjes klaar gemaakt voor de aankomende baby. Commode check! Moet alleen nog de spulletjes bij drogist halen, dat wil ik nog samen doen met man.

5 jaar geleden

🎀🎀🎀

5 jaar geleden

Wij hebben heel weinig ruimte. De commode staat bij 2-jarige dochter op de ...
Wij hebben bewust alleen een commode en geen extra kledingkast, die kleintjes hebben echt niet veel nodig... hoe meer opbergruimte je hebt hoe meer spullen je koopt! ;). We hebben wel een extra rekje opgehangen voor de pakjes.

5 jaar geleden

Okee, ik raak in de stress door jullie. Wij hebben een muur geverfd in de babykamer. Ook hebben we een berg spullen in de babykamer tegen de wand staan. Tassen vol kleding enz. Commode halen we volgende week op, wiegje komt morgen. Dat is het. Ik ben vandaag 27 weken zwanger. Ik ben van nature een enorme sloddervos. Wordt het tijd om te paniekeren?

5 jaar geleden

Reactie op Bert1983

Okee, ik raak in de stress door jullie. Wij hebben een muur geverfd in de b ...
Nee hoor. Hier 29+6 en ook nog niet klaar. Hebben hier 35 weken als deadline voor het grote werk (meubels in elkaar zetten etc.) de rest komt daarna wel.. vooral je eigen tempo volgen, dat voelt het best!

5 jaar geleden

Reactie op Eve1985

Nee hoor. Hier 29+6 en ook nog niet klaar. Hebben hier 35 weken als deadlin ...
35 weken leek mij ook wel mooi als streven om klaar te zijn. In ieder geval fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Dank je wel.

5 jaar geleden

Reactie op Bert1983

Okee, ik raak in de stress door jullie. Wij hebben een muur geverfd in de b ...
Hier nog niks klaar.. ben bijna 29 weken. Kleine komt voorlopig bij ons op de kamer, meeste babyspullen zijn wel in huis (4e kindje), maar moet alles nog wel opzoeken, wassen, klaatzetten. De commode en andere lades in kasten ruim ik altijd zo in, op zijn kant, niet op stapeltjes. Vind ik ideaal, maar tis net wat je handig vindt. 🙂