5 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje doet precies hetzelfde! Hij zit dan zo in zn spel dat hij het niet wil onderbreken om te gaan plassen zeg maar met als gevolg 1 natte plek in zn onderbroek

één maand geleden

Herkenbaar, onze zoon heeft dit recent ook gehad. Ineens meerdere keren per week ook. Geen hele plassen, maar inderdaad een beetje en de rest op het potje. Het was wel vooral als hij ergens mee bezig was of met zn hoofd in de tv zat. Nu gaat het al weer enige tijd goed 😊

één maand geleden

Bij onze dochter momenteel precies hetzelfde als wat jij beschrijft. Ook al lange tijd zindelijk zonder ongelukjes en nu af en toe druppels plas in haar onderbroek. Ik denk dat ze ook te druk is op zo’n moment en echt net te laat is. Besteed er niet teveel aandacht aan.

één maand geleden

Ok, fijn om te horen dat normaal is. Ik wilde maar zeker weten dat niks anders kon zijn. Hier is het al maanden bezig dus hoopte dat fase was maar blijft maar duren. Maar we wachten maar gewoon en hopen dat ze snel weer doorheeft dat ze wel op tijd naar wc moet. Komt wel goed dus

één maand geleden

Hier precies hetzelfde, ging alweer weken super goed en nu ineens weer natte plekken.. het enige wat je zou kunnen doen als je twijfelt is wat urine opvangen en een keer laten checken op blaasontsteking. Heeft ze hier (helaas) toevallig wat vaker last van gehad.