6 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee🤔

3 jaar geleden

Overdag legging aandoen zodat ze er niet aan kan zitten. Bij mij ook paar weken geleden gehad constant open krabben na paar dagen legging aan is het uiteindelijk genezen. En je hebt speciale knie sokjes voor tegen het vallen als ze deze laat zitten.

3 jaar geleden

Wij doen vaak de wondspray van Hansaplast erop. Dit ontsmet. Verder doen we als er een kortstje begint te komen wondzalf erop. Je hebt meerdere soorten. Bepanthen® Wondgel 4 in 1 is een "slimme hydrogel" die zorgt voor: Een versnelde wondheling / wondgenezing Een onmiddellijke pijnverlichting Helpt infecties voorkomen Het risico op littekens vermindert Of Hansaplast Wondhelende Zalf ondersteunt de genezing van kleine, oppervlakkige wonden zoals snij- en schaafwonden, krassen, eerste- en kleinere tweedegraads brandwonden. Ondersteunt de genezing van kleine, oppervlakkige wonden zoals snij- en schaafwonden, krassen, eerste- en kleinere tweedegraads brandwonden. Geschikt voor babies en beschadigde, geïrriteerde, droge of gevoelige huid. Vormt een ademende, beschermende laag die de wond beschermt tegen uitdrogen. Creëert optimale omstandigheden voor vochtige wondgenezing, welke het natuurlijke genezingsproces van de huid bevorderen en het risico op littekens verminderen. Bijvoorbeeld. Dit zorgt dat de korstjes minder gaan jeuken. Dat kan het verschil al maken bij krabben. Kunt eventueel ook een gaasje proberen om af te dekken ipv pleister maar misschien als het niet droog is en dus jeukt dat ze al niet meer krabt.

3 jaar geleden

Pleisterspray vind ik zelf niet fijn. Het vormt een beetje een plakkerig laagje over de wond maar heb niet het idee dat het veel doet verder.

VRIEND

3 jaar geleden

Lange broek aan. Evt een los harem broekje vanwege de hitte. Maar vooral bedekken dan maar en lekker vaseline erop knallen na het badderen. Havermout badje werkt verzachtend. Niet te veel met zeep aan de haal, dat verstoort het wondmilieu

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Chefke

Lange broek aan. Evt een los harem broekje vanwege de hitte. Maar vooral be ...
Hier ook een pulkende peuter;)