13 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op KS35
Is ze verder wel helder en actief net als anders?
Misschien toch even de ha ...
Ze is even helder en actief, s’avonds enorm actief.. Ze is wel wat meer huilerig, maar dat komt van sprong 4 denk ik 😅, nu een uur na haar laatste fles is het terug oke. 🤷🏼♀️ Volgende week moeten we naar de KA zal het eens navragen. Dankje!
5 jaar geleden
Koorts komt vaak pas eind van de middag/begin avond opzetten bij kinderen.
5 jaar geleden
Mijn dochter heeft al meer dan een maand (alleen) elke avond voor het naar bed gaan (19u) en de fles verhoging / milde koorts. Om 23u is haar temperatuur weer rond 36,5. Ze lijkt verder tevreden en niet ergens last van te hebben. Ook voor de vaccinaties had ze dit al. De huisarts heeft er geen verklaring voor en adviseerde om het nog maar even aan te kijken.
5 jaar geleden
Reactie op Cinn92
Daar kan ik inkomen, maar vind het raar dat het enkel s’avonds is. Daarom w ...
Daar kan ik in komen ... maar kijk naar je zelf in iedergeval als ik naar me zelf kijk en ik een keer ziek ben met koorts ( komt gelukkig bijna niet voor) maar dan heb ik ook bijna altijd savonds koorts...
5 jaar geleden
Misschien toch reactie vn vaccinaties, hier werd een week gezegd dat hij daar last vn kan hebben. Kan ook een verkoudheidje ofzo zijn. Tevens zijn we soms geneigd de kinderen te warm in te stoppen of aan te kleden, dus kijken of daar een patroon in te vinden is kan ook geen kwaad... als verder het drinken en de luiers goed gaan is er meestal geen probleem