9 Reacties
5 jaar geleden
Hier ook al een week een klein snotmannetje. Paar dagen flinke koorts gehad en de ondertanden zijn doorgebroken. Dus al met al een heftig weekje voor de kleine man. Normaal slaapt ie als een blok, deze week ook alleen als papa of mama bij hem is. Volgens mij heel normaal gedrag. De oudste is nu 8 en zelfs die vind het nog fijn als ie ziek is dat we even bij hem liggen.
5 jaar geleden
Hier hetzelfde! Dochter is nu bijna 1,5 week goed verkouden, snotneus, hoesten en had vorige week ook koorts. En zag net dat de ondertanden doorkomen. Alles tegelijk! Ook zij wil niet graag in haar bedje slapen, dus slaapt al 1,5 week bij mij. Eerst vooral rechtop vanwege haar verstopte neus en nu hebben we de wieg weer op onze kamer neergezet, zodat ik 鈥榮 nachts haar hand kan vasthouden. Geeft weer wat meer slaap. Hopelijk snel voorbij!
5 jaar geleden
Mijn zoontje heeft dit ook gehad! Alleen bij mama willen slapen, wegleggen was krijsen. Koorts maar ook tandjes. Ik heb hem lekker bij me genomen. Super zwaar voor zo鈥檔 kleintje maar ook mega afzien voor ons als ouders. Ik ben erna trouwens ook super ziek geworden 馃槄
5 jaar geleden
Ik herken het van toen mijn dochter twee weken lang verkouden was. (En wij zelf ook). Met koorts en snot overal is het enige waar ze wil slapen op mij. Nou ik heb geleerd dat ik daar maar beter aan toe kan geven, mee in bed genomen, in draagzak dutjes. Want haar in bed krijgen werd een strijd. Na de verkoudheid ligt ze weer gewoon normaal in haar eigen bed zonder protest. Zieke baby heeft jou gewoon nodig 鉂わ笍