49 Reacties
5 jaar geleden
Vanaf 13 juli bij de lidl zijn zwangerschapkleren in de uitverkoop/aanbieding ook de korte broekjes. Misschien wat standaard maar wellicht ideaal voor erbij ik dacht voor 6 euro.
5 jaar geleden
Hij is wel wat duurder maar ik heb hier al heel veel plezier van gehad. Hij zit echt super fijn en mooi! Volgens mij is hij er ook in het blauw.
Net ontdekt #zalandostyle https://www.zalando.nl/esprit-maternity-shorts-light-pink-es929c00v-j11.html
En anders gewoon van die lossige korte broekjes. Maar ik vind zelf nu ik zwanger ben die korte korte broekjes niet zo mooi.
5 jaar geleden
Ik had best veel lange broeken. Heb er 2 kort laten maken door mijn handige moeder 🙈 die van Lidl (lange broeken) zitten heel fijn. En die heb ik nu dus kort gemaakt. Kan echt prima. En kun je zelf kiezen hoe kort/lang. Ik vond het ook zonde om nu nog €25 of meer te betalen voor die paar weken dat het echt mooi weer is.
Ik draag ook het meeste jurkjes met een zwangerschapsboxer van prenatal, ook een dikke aanrader trouwens 🙂 beetje stof tussen de benen is wel fijn en de band zit comfortabel over je buik. Kleed mooi onder jurkjes! Hoef je geen leggings aan.
5 jaar geleden
https://www.lidl-shop.nl/ESMARA-Dames-zwangerschapsjeans/p100263337
Deze kosten haast niks, zitten heerlijk. Stuk eraf knippen en klaar 😜 of misschien ook door een handige (schoon)moeder netjes laten inkorten.
5 jaar geleden
Ik vond het zo lastig! Korte broeken zijn soms wel twee keer duurder dan normale! Uiteindelijk heb ik een Noppies gekocht via Otrium, voor €26. Vond ik nog steeds wat duur maar het was dat of H&M en die staan me gewoon echt niet (of ze zijn na 1x dragen compleet uitgelubberd).
5 jaar geleden
Je kunt eens kijken bij ‘het zusje van Saar’. Bij die webshop heb ik tweedehands zwangerschapskleding gekocht. Je kan het na je zwangerschap ook weer terugsturen en dan krijg je een tegoedbon twv de helft van wat je aan de zwangerschapskleren had uitgegeven. Daarvan kan je dan bij die webshop weer tweedehands babykleren kopen 😊
5 jaar geleden
Je kunt eens kijken bij ‘het zusje van Saar’. Bij die webshop heb ik tweede ...
Ervaring die ik wel heb met tweedehands zwangerschapskleding is dat die buikband soms al uitgelubberd is; niet altijd hoor!
5 jaar geleden
Van Shein heb je voor weinig geld van die bikershorts in bijv. Zwart en panterprint. Zitten heerlijk!