49 Reacties

5 jaar geleden

H&M heeft hele fijne en vallen op maat, Bonprix ook wel. Enkel vind ik het nadeel van korte broeken dat de elastische band tot aan de navel is, nergens nog hoger gevonden.

5 jaar geleden

Ook is een speciale zwangerschapslegging erg fijn, die heb ik gekocht (geen legging) bij mijn trouwjurk en zit goddelijk qua steun voor de buik.

5 jaar geleden

Vanaf 13 juli bij de lidl zijn zwangerschapkleren in de uitverkoop/aanbieding ook de korte broekjes. Misschien wat standaard maar wellicht ideaal voor erbij ik dacht voor 6 euro.

5 jaar geleden

Heb er een met hoge band van Prénatal van 2 jaar geleden, wel 25 euro oid. Misschien hebben ze die nu ook nog?

5 jaar geleden

Ik heb van die stoffen korte broekjes van de h&m ..

5 jaar geleden

Marktplaats..

5 jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb toen tweedehands een korte broek gekocht via united wardrobe. Voor 5 euro was ik klaar.

5 jaar geleden

Idd vanaf maandag bij de lidl voor 6 euro

5 jaar geleden

Hij is wel wat duurder maar ik heb hier al heel veel plezier van gehad. Hij zit echt super fijn en mooi! Volgens mij is hij er ook in het blauw. Net ontdekt #zalandostyle https://www.zalando.nl/esprit-maternity-shorts-light-pink-es929c00v-j11.html En anders gewoon van die lossige korte broekjes. Maar ik vind zelf nu ik zwanger ben die korte korte broekjes niet zo mooi.

5 jaar geleden

Ik had best veel lange broeken. Heb er 2 kort laten maken door mijn handige moeder 🙈 die van Lidl (lange broeken) zitten heel fijn. En die heb ik nu dus kort gemaakt. Kan echt prima. En kun je zelf kiezen hoe kort/lang. Ik vond het ook zonde om nu nog €25 of meer te betalen voor die paar weken dat het echt mooi weer is. Ik draag ook het meeste jurkjes met een zwangerschapsboxer van prenatal, ook een dikke aanrader trouwens 🙂 beetje stof tussen de benen is wel fijn en de band zit comfortabel over je buik. Kleed mooi onder jurkjes! Hoef je geen leggings aan.

5 jaar geleden

https://www.lidl-shop.nl/ESMARA-Dames-zwangerschapsjeans/p100263337 Deze kosten haast niks, zitten heerlijk. Stuk eraf knippen en klaar 😜 of misschien ook door een handige (schoon)moeder netjes laten inkorten.

5 jaar geleden

Ik vond het zo lastig! Korte broeken zijn soms wel twee keer duurder dan normale! Uiteindelijk heb ik een Noppies gekocht via Otrium, voor €26. Vond ik nog steeds wat duur maar het was dat of H&M en die staan me gewoon echt niet (of ze zijn na 1x dragen compleet uitgelubberd).

5 jaar geleden

biker shorts Primark 3 euro

5 jaar geleden

Ik heb van die lekkere zachte van only, die pas ik nog steeds. Heb er ook nog 1 gekocht van mamalicious, die zit ook heerlijk en niet zo duur

5 jaar geleden

Je kunt eens kijken bij ‘het zusje van Saar’. Bij die webshop heb ik tweedehands zwangerschapskleding gekocht. Je kan het na je zwangerschap ook weer terugsturen en dan krijg je een tegoedbon twv de helft van wat je aan de zwangerschapskleren had uitgegeven. Daarvan kan je dan bij die webshop weer tweedehands babykleren kopen 😊

5 jaar geleden

Je kunt eens kijken bij ‘het zusje van Saar’. Bij die webshop heb ik tweede ...
Ervaring die ik wel heb met tweedehands zwangerschapskleding is dat die buikband soms al uitgelubberd is; niet altijd hoor!

5 jaar geleden

Ik heb bij de zeeman een paar korte broeken gekocht. Zijn wel gewone korte broeken

5 jaar geleden

Van Shein heb je voor weinig geld van die bikershorts in bijv. Zwart en panterprint. Zitten heerlijk!

5 jaar geleden

Bonprix heeft er ook een paar die echt goed zitten voor weinig geld

5 jaar geleden

ik had er wat via Vinted