Ik deed vanochtend na een tijdje weer eens mascara op en zag opeens dat mijn wimpers veel korter zijn dan normaal. Ik had altijd van mezelf lange volle wimpers. Nu is daar niet zoveel meer van over. Zou dit door de hormonen kunnen komen? Wie herkent dit?
Ja hoor! Ik heb dat ook, denk dat de energie nu naar het zwanger zijn en de baby gaat ipv naar "ons zelf" mijn nagels groeien ook zo snel niet meer bedacht ik me vanmorgen ineens.
Omg!! Zo herkenbaar. Dacht echt dat t aan mij zou liggen. Normaal moet ik m’n wimpers zelfs bij knippen omdat het zo kietelt met mascara, maar nu heb ik van die mini stekeltjes 😩😩. Zo lelijk ben dit niet gewend.
Ik heb dit ook! Ik heb sowieso het idee dat mijn lichaamshaar langzamer groeit. Hoef mijn benen nauwelijks te epileren en mijn wenkbrauwen, die normaal zwart en borstelig zijn, worden steeds lichter! Mijn hoofdhaar is dan wel lang, maar dat komt voornamelijk omdat ik al lang niet naar de kapper ben geweest vanwege Corona. De mooie volle haardos tijdens de zwangerschap is ver te zoeken 😝
Ohwja ik heb dit ook! Vond al zo vreemd maar nooit aan gedacht dat dit door zwangerschap zou komen! Bij de vorige zwangerschappen volgens mij ook niet zoveel last van gehad maar nu ook hele korte wimpers!
Oh mijn god ja! Ik dacht echt dat ik gek was en daarom wilde ik het hier niet vragen 😂 Maar gelukkig zijn er dus meer. Ik had voorheen ook mega lange wimpers en heb nu stokjes. Zo zonde. Het zal wel aan de hormonen liggen denk ik