11 Reacties

6 jaar geleden

Dit gaat vaak om een hele uitzet zoals bv. kinderwagen + kamer + autostoel + kinderstoel + box etc etc etc.

6 jaar geleden

Bij prenatal krijg je 10 procent bij 1000 euro 15 bij 1500 en 20 bij 2000. Maar je krijgt het op een gift card.

6 jaar geleden

Sws gewoon korting vragen. Zeker als je veel geld uitgeeft. Wij hadden een nieuwe kinderwagen, nog twee accessoires en een loopfiets, kregen we uiteindelijk de loopfiets cadeau.

6 jaar geleden

Thanks voor de uitleg allemaal! ❤️

6 jaar geleden

Is gewoon een lokkertje. Korting van niks. Als je online besteld en vergelijkt waar je de dingen voordelig kunt krijgen, ben je echt goedkoper af.

6 jaar geleden

Wij gaan toevallig vrijdag de kinderwagen etc kopen bij prenatal met schoonouders. Via zo'n afspraak!! We zijn een tijdje geleden met zn 2e naar prenatal geweest. Was t gelukkig rustig dus hebben toen al veel kunnen vragen. Het idee er achter is dat dus 1 verkoper jou uitleg gaat geven over van alles! Ondanks wij al veel 1 op 1 uitleg hebben gehad en dus ook eigenlijk al weten welke kinderwagen etc we daar willen. Zagen wij de kortings regeling, en het zo samen met schoonouders (waar je kinderwagen van krijgen) in deze tijd toch iets leuks van te maken. Zo'n rondleiding/afspraak duur normaal 1,5 uur ongeveer. En we hebben inderdaad gekeken maar de korting. Eigenlijk is overal de kinderwagen die we willen (in die combi) even duur. En bij prenatal krijg je dus vanaf 1000 euro (kosten kinderwagen) 100 euro cadeaubon of meer. Hier kunnen wij dus, of schoonouders een andere keer (misschien ook online) nog spullen voor halen. Veel (merk) dingen zijn in veel winkels t zelfde prijs. Ook als onze kinderwagen die we eerder al hebben gezien nu niet binnen is(kleur) , kunnen we hem via winkel laten thuisbezorgen. En wel met de kortings regeling mee laten doen.

6 jaar geleden

Wij kregen deze korting tijdens de mega mazzeldagen (dus korting op korting) en konden de tegoedbonnen direct inleveren. De kinderwagen was echt nergens goedkoper (Cybex). Ik vind het dus absoluut geen lokkertje. We hebben de offerte toen bij Babypark afgezegd en daar gaven ze aan dat ze het nooit voor deze prijs hadden kunnen doen.

6 jaar geleden

Ben ik ook wel benieuwd naar wij halen morgen een bestelling op bij babypark van 1400 euro ben benieuwd of ik daadwerkelijk die 1400 af moet rekenen of dat er nog korting of iets bij zit

6 jaar geleden

Reactie op sb2020

Ben ik ook wel benieuwd naar wij halen morgen een bestelling op bij babypar ...
Korting vragen kan daar wel. Ik ben er heel slecht in, maar hoorde er laatst voor me in de rij nog iemand om vragen, caissière ging bellen en was geregeld. Ik houd er nooit zo van dat je het dus vervolgens als je wat minder brutaal bent niet krijgt, maar ja, het scheelt je wel.

6 jaar geleden

Reactie op Belle 82

Korting vragen kan daar wel. Ik ben er heel slecht in, maar hoorde er laats ...
Ohh topp bedankt voor de tipp jaa ik ben er ook niet zo van om te vragen maar is wel lekker als het iets zou schelen of misschien iets leuks kado is toch een groot bedrag ik ga proberen me stoute schoenen aantrekken hahah

6 jaar geleden

Reactie op sb2020

Ohh topp bedankt voor de tipp jaa ik ben er ook niet zo van om te vragen ma ...
Ja daar hadden wij dus iets gratis gekregen. Ik vind dat ook niks, maar m’n vriend is daar meer van 😛 we hadden ook een loopfiets besteld (€100) en die hebben we cadeau gekregen (op iets meer dan €1000). Eerst wilden ze iets anders van €40 cadeau geven, maar daar ging m’n vriend niet mee akkoord. En dit terwijl de wandelwagen al scherp in de aanbieding was, dus ik had dit niet verwacht.