39 Reacties

5 jaar geleden
Kraampakket krijg je vaak niet bij een basisverzekering (weet natuurlijk niet hoe je verzekerd ben) ikzelf heb bij bol.com besteld heltiq kraampakket 18 delig alles wat er in moet zitten zit erin

5 jaar geleden
Je kan ook alleen de nodige spulletjes los kopen bij de drogist.
Tenzij je natuurlijk thuis wilt bevallen dan heb je het hele pakketje nodig.
Maar ik weet dat bij een ziekenhuisbevalling je niet de gehele inhoud nodig hebt.
Natuurlijk wel het kraamverband rn andere dingetjes maar zeker niet de hele inhoud.
Dus beval je thuis zou ik zeker het pakket via bol.com bestellen en voor ziekenhuisbevalling zou ik alleen het nodige los kopen in een drogist

5 jaar geleden
Reactie op Annelies12091990
Kraampakket krijg je vaak niet bij een basisverzekering (weet natuurlijk ni ...
Deze hebben wij ook besteld voor €26,99 geloof ik. Bij m'n eerste ben ik aanvullend verzekerd geweest en uiteindelijk berekend dat al met al de aanvullende verzekering nagenoeg t zelfde was als de extra kosten. Dus daarom deze keer geen aanvullende zwangerschapsverzekering afgesloten. Kon ook niet meer, ik kwam er op 6 januari achter dat ik al weer zwanger was 😉

5 jaar geleden
Ik heb hem ook niet gekregen.. maar heb wel het heltiq pakket gekocht was bij babypark in de aanbieding voor 23 euro toen. Dan weet ik ook zeker dat ik alles heb wat nodig is..

5 jaar geleden
Ik schaf helemaal geen kraampakket aan. Ben vorig jaar mei bevallen van mijn zoon in het ziekenhuis. Nooit gebruik van het pakket gemaakt en weggegeven destijds. Ga nu ook weer in het ziekenhuis bevallen .

5 jaar geleden
Ik kwam er ook achter dat ik geen kraampakket kreeg bij Bewuzt. Vervolgens wel via hun een basispakket aangeschaft bij natalis. Volgens mij kan je t dus wel aanschaffen via je verzekering. Was goedkoper dan online en bij Natalis zelf. Kraampakket moet je thuis hebben ook al beval je in t ziekenhuis werd bij verteld. Just in case.

5 jaar geleden
Reactie op Natuurlijk MA-MAriek
Deze hebben wij ook besteld voor €26,99 geloof ik. Bij m'n eerste ben ik aa ...
Mocht je ooit nog eens zoiets aan de hand hebben. Je kan in januari niet meer overstappen maar nog wel de hele maand januari je pakket aanpassen bij je huidige verzekering

5 jaar geleden
Vreemd dat je geen kraampakket krijgt. Wil je in het ziekenhuis bevallen of thuis? Bij de kruitvat en Etos hebben ze ook alles wat je nodig hebt en als je in het ziekenhuis wilt gaan bevallen heb je lang niet alles nodig. Eventueel kan je met jouw verloskundige overleggen wat handig is

5 jaar geleden
Heb voor januari mijn verzekering aangepast aanvullende 1 naar 2 en krijg volledige vergoed.

5 jaar geleden
Ik kreeg hem ook niet bij Interpolis. Wel aanvullend verzekerd, maar ook toen niet. Ik heb hem via mijn vlk gekregen. Die nemen vaak pakketten mee vanuit thuis bevallingen wat over is en geven deze dan weer aan de vrouwen die hem niet krijgen. Dus straks geef ik weer door wat overblijft. Misschien iemand in je omgeving die bevallen is en nog spullen over heeft? Ik hoorde wel dat een hecht setje niet meer nodig was. Dat hebben ze zelf bij.