Krampen en wat bloedverlies

Stephanie_R
2 maanden geleden
Volgen
Ik had vorige week een echo. Ik dacht iets over 7 weken te zijn maar was volgens hen pas max 5 en half dus moet komende woensdag terug. Alleen heb al een paar dagen wat krampen af en aan. Nu sinds vanmiddag wat bloedverlies bij het afvegen en net een stukje donker rood. Ik ben zo bang. Ik kan niet anders dan huilen op het moment. Al was het niet gepland het is wel mijn droom. Nog 1 kleintje Ik heb nog een kleine hoop 🙏🏽
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
29 reacties
Linsey90
2 maanden geleden
Ook ik duim voor je! Hopelijk is het loos alarm!♥️
  • Rapporteren
Emerentius17
2 maanden geleden
Hopelijk loos alarm ! Knuff. Hier ook al heel de middag en avond krampen. Niet te zuinig...
  • Rapporteren
IneD
2 maanden geleden
Er wordt gefilmd dat alles in orde is! 😘
  • Rapporteren
simone33
2 maanden geleden
Ik hoop dat het meevalt voor mij een herkenbaar verhaal helaas
  • Rapporteren
PVK
2 maanden geleden
Heel heftig ik weet er alles van, helaas was het bij mij wel mis. Gewoon de verloskundige bellen en vragen om een echo, zeg dat je er helemaal doorheen zit anders laten ze je gewoon wachten. Dan heb je zekerheid en weet je waar je aan toe ben... Heel veel sterkte!
  • Rapporteren
Vrouw29
2 maanden geleden
Reactie op PVK
Heel heftig ik weet er alles van, helaas was het bij mij wel mis. Gewoon de verloskundige bellen en vragen om een echo, zeg dat je er helemaal doorheen zit anders laten ze je gewoon wachten. Dan heb je zekerheid en weet je waar je aan toe ben... Heel veel sterkte!
Sterkte! Ik ben er zelf ook bang voor. Vorige week heel de week bloedverlies gehad. Alleen de eerste dag hele erge krampen gehad. Heb net de vk gebeld en bellen mij vanmiddag terug of mijn eerste echo eerder gedaan kan worden. Ben nu 5+4 weken zwanger. Bloeding is wel gestopt. Dus heb ook geen idee of ik nu nog zwanger ben of het ook mis is.
  • Rapporteren
PVK
2 maanden geleden
Reactie op Vrouw29
Sterkte! Ik ben er zelf ook bang voor. Vorige week heel de week bloedverlies gehad. Alleen de eerste dag hele erge krampen gehad. Heb net de vk gebeld en bellen mij vanmiddag terug of mijn eerste echo eerder gedaan kan worden. Ben nu 5+4 weken zwanger. Bloeding is wel gestopt. Dus heb ook geen idee of ik nu nog zwanger ben of het ook mis is.
Ik hoop dat het meevalt voor je..heel veel sterkte en hopelijk mag je snel langs komen! Sterkte❤️
  • Rapporteren
dayz
2 maanden geleden
Hoi, ik ook zwanger van derde, nakomertje. Helaas is het al vr de tweede keer mis uitgedraaid. Ook begonnen met krampen en wat bloed. Maar er zijn ook vele vrouwen waar dit wel goed mee afloopt! Dus nog geen paniek, pas bij echo weet je het zeker x
  • Rapporteren
Vrouw29
2 maanden geleden
Mocht vandaag meteen voor echo... heb een miskraam gehad😢
  • Rapporteren
Vrouwtje-theelepel
2 maanden geleden
Reactie op Vrouw29
Mocht vandaag meteen voor echo... heb een miskraam gehad😢
Oh wat erg. Sterkte🌹
  • Rapporteren
Vrouw29
2 maanden geleden
Oh wat erg. Sterkte🌹
Dankjewel... 12 aug. Kreeg ik de miskraam. Steeds hoop blijven houden. Maar na een week bloedverlies toch nog eens de vk gebelt en kon vandaag meteen terecht. Heb me heel de week suf gezocht naar innestelingbloeding en mezelf daar aan vastgehouden. Maar mijn gevoel vertelde mij het eigenlijk al. Het leek op een mini bevaling die dag. En de rest van de week geen pijn gehad maar wel bloed verlies. Die dag heb ik heel hard gehuilt, was ontroostbaar. Toch wel heftiger dan ik had verwacht. Gelukkig voel ik me nu vrij rustig. Wel een brok in mijn keel en wat in mezelf gekeert. Fijn dat ik hier even mijn hart kan luchten... jullie ook allemaal sterkte voor de gene die het zelfde overkomt. En proberen positief en hoopvol te blijven!❤️
  • Rapporteren
Anliya
2 maanden geleden
Ik begon hier vandaag ineens te bloeden.. Gelijk de verloskundige gebeld en kon gelijk langskomen.. De echo zag er allemaal goed uit verder.. Het bloeden afwachten het is nooit een garantie natuurlijk
  • Rapporteren
Lisaluna
2 maanden geleden
Reactie op Vrouw29
Dankjewel... 12 aug. Kreeg ik de miskraam. Steeds hoop blijven houden. Maar na een week bloedverlies toch nog eens de vk gebelt en kon vandaag meteen terecht. Heb me heel de week suf gezocht naar innestelingbloeding en mezelf daar aan vastgehouden. Maar mijn gevoel vertelde mij het eigenlijk al. Het leek op een mini bevaling die dag. En de rest van de week geen pijn gehad maar wel bloed verlies. Die dag heb ik heel hard gehuilt, was ontroostbaar. Toch wel heftiger dan ik had verwacht. Gelukkig voel ik me nu vrij rustig. Wel een brok in mijn keel en wat in mezelf gekeert. Fijn dat ik hier even mijn hart kan luchten... jullie ook allemaal sterkte voor de gene die het zelfde overkomt. En proberen positief en hoopvol te blijven!❤️
Heel veel sterkte.. 😢
  • Rapporteren
Vrouwtje-theelepel
2 maanden geleden
Reactie op Vrouw29
Heel veel sterkte. Nu is het echt zo definitief natuurlijk. Hoop dat je het een plekje kan geven.
  • Rapporteren
Naoualbliss
2 maanden geleden
Reactie op Vrouw29
Ach jeetje sterkte....
  • Rapporteren