29 Reacties

4 jaar geleden

Duim met je mee ! 🙏

4 jaar geleden

Reactie op ShannaTroncoso

Duim met je mee ! 🙏
Dank je xoxo

4 jaar geleden

Ook ik duim voor je! Hopelijk is het loos alarm!♥️

4 jaar geleden

Hopelijk loos alarm ! Knuff. Hier ook al heel de middag en avond krampen. Niet te zuinig...

4 jaar geleden

Ik duim mee! 💕

4 jaar geleden

Duim met je mee🙏🙏

4 jaar geleden

Er wordt gefilmd dat alles in orde is! 😘

4 jaar geleden

Ik hoop dat het meevalt voor mij een herkenbaar verhaal helaas

4 jaar geleden

Sterkte 💝

4 jaar geleden

Heel heftig ik weet er alles van, helaas was het bij mij wel mis. Gewoon de verloskundige bellen en vragen om een echo, zeg dat je er helemaal doorheen zit anders laten ze je gewoon wachten. Dan heb je zekerheid en weet je waar je aan toe ben... Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op PVK

Heel heftig ik weet er alles van, helaas was het bij mij wel mis. Gewoon de ...
Sterkte! Ik ben er zelf ook bang voor. Vorige week heel de week bloedverlies gehad. Alleen de eerste dag hele erge krampen gehad. Heb net de vk gebeld en bellen mij vanmiddag terug of mijn eerste echo eerder gedaan kan worden. Ben nu 5+4 weken zwanger. Bloeding is wel gestopt. Dus heb ook geen idee of ik nu nog zwanger ben of het ook mis is.

4 jaar geleden

Reactie op Vrouw32

Sterkte! Ik ben er zelf ook bang voor. Vorige week heel de week bloedverlie ...
Ik hoop dat het meevalt voor je..heel veel sterkte en hopelijk mag je snel langs komen! Sterkte❤️

4 jaar geleden

Hoi, ik ook zwanger van derde, nakomertje. Helaas is het al vr de tweede keer mis uitgedraaid. Ook begonnen met krampen en wat bloed. Maar er zijn ook vele vrouwen waar dit wel goed mee afloopt! Dus nog geen paniek, pas bij echo weet je het zeker x

4 jaar geleden

Mocht vandaag meteen voor echo... heb een miskraam gehad😢

4 jaar geleden

Reactie op Vrouw32

Mocht vandaag meteen voor echo... heb een miskraam gehad😢
Oh wat erg. Sterkte🌹

4 jaar geleden

Reactie op Vrouwtje-theelepel

Oh wat erg. Sterkte🌹
Dankjewel... 12 aug. Kreeg ik de miskraam. Steeds hoop blijven houden. Maar na een week bloedverlies toch nog eens de vk gebelt en kon vandaag meteen terecht. Heb me heel de week suf gezocht naar innestelingbloeding en mezelf daar aan vastgehouden. Maar mijn gevoel vertelde mij het eigenlijk al. Het leek op een mini bevaling die dag. En de rest van de week geen pijn gehad maar wel bloed verlies. Die dag heb ik heel hard gehuilt, was ontroostbaar. Toch wel heftiger dan ik had verwacht. Gelukkig voel ik me nu vrij rustig. Wel een brok in mijn keel en wat in mezelf gekeert. Fijn dat ik hier even mijn hart kan luchten... jullie ook allemaal sterkte voor de gene die het zelfde overkomt. En proberen positief en hoopvol te blijven!❤️

4 jaar geleden

Ik begon hier vandaag ineens te bloeden.. Gelijk de verloskundige gebeld en kon gelijk langskomen.. De echo zag er allemaal goed uit verder.. Het bloeden afwachten het is nooit een garantie natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op Vrouw32

Dankjewel... 12 aug. Kreeg ik de miskraam. Steeds hoop blijven houden. Maar ...
Heel veel sterkte.. 😢

4 jaar geleden

Reactie op Vrouw32

Dankjewel... 12 aug. Kreeg ik de miskraam. Steeds hoop blijven houden. Maar ...
Heel veel sterkte. Nu is het echt zo definitief natuurlijk. Hoop dat je het een plekje kan geven.

4 jaar geleden

Reactie op Vrouw32

Dankjewel... 12 aug. Kreeg ik de miskraam. Steeds hoop blijven houden. Maar ...
Ach jeetje sterkte....