29 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Vrouw32

Mocht vandaag meteen voor echo... heb een miskraam gehad😢
Sterke❤️💋 vreselijk om te lezen! Gun je niemand

4 jaar geleden

Reactie op Vrouw32

Dankjewel... 12 aug. Kreeg ik de miskraam. Steeds hoop blijven houden. Maar ...
Wat vreselijk. Heel veel liefs en sterkte ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Vrouw32

Sterkte! Ik ben er zelf ook bang voor. Vorige week heel de week bloedverlie ...
Ik heb vandaag een echo gehad en was niet echt verandering met vorige week. Uiteindelijk wat meer bloed verloren bij her afvegen, tegen het einde van de dag was het zelfs donkerbruin. Nu net (4u) weer nog minder en licht roze bij het afvegen. Ik weet het niet meer. Heb de hele dag gehuild en geslapen. Moet het afwachten en volgende week terug.

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie_R

Ik heb vandaag een echo gehad en was niet echt verandering met vorige week. ...
Wat heftig...die onzekerheid maakt het nog erger..ik kan je niet helpen maar wil je veel sterkte toewensen de komende dagen..ik duim voor je dat het goed komt🤞🏼💋

4 jaar geleden

Reactie op Vrouw32

Dankjewel... 12 aug. Kreeg ik de miskraam. Steeds hoop blijven houden. Maar ...
Wat heftig zeg...ik voel met je mee... Een miskraam hebben is zo erg..mensen die het niet meegemaakt hebben snappen dat echt niet..ik heb daar voor mijn miskraam echt nooit zo over nagedacht. Je verliest gewoon je kindje op dat moment, ook al is het voor andere mensen nog niet zichtbaar. Ik was de periode na de miskraam heel erg in mezelf geleerd, kreeg wel steun van mijn vriend gelukkig. Vlak erna overleed mijn moeder ook nog. Toen hadden we de drukte van de uitvaart en het huis leeg halen..ik liep er op den duur als een zombie bij voor mijn gevoel. We zijn toen even gestopt met bewust zwanger willen worden..ik kon dat even niet meer aan. Afgelopen december hebben we de ovulatie testen erbij gepakt om opnieuw weer te gaan kijken naar de cyclus en eisprong. Geen eisprong ontdekt. Erg vreemd maar we proberen het gewoon nog is volgende keer zeiden we. Maar opeens kreeg ik een vreemd gevoel..voor mijn gevoel was ik zwanger. Ik heb een vroege test gehaald..die gaf heel duidelijk een + teken aan nog voor ik ongesteld had moeten worden. Mijn vriend dacht even dat ik gek aan het worden was volgens mij..maar toen ie de uitslag zag geloofde hij het pas. We hebben 5 minuten staan staren naar de test die aangaf dat ik idd zwanger was. Een week erna weer een test gedaan met een digitale test die weer aangaf dat ik zwanger ben. Inmiddels ben ik nu weer 4+5 zwanger..al speelt angst een grote rol nu probeer ik het toch los te laten en te genieten... Een miskraam komt veel meer voor dan dat je denkt..zodra je er zelf over gaat praten met mensen om je heen komen de verhalen naar boven..dan heeft ineens iedereen hetzelfde meegemaakt lijkt het. En dat het uitgelopen is op een miskraam betekend dat het ergens niet goed zat..dat was voor mij een schrale troost... Ik wil je heel veel sterkte wensen. En binnen een half jaar na een bevalling of miskraam ben je erg vruchtbaar..dus is de kans groot dat het weer zal lukken. ❤️

4 jaar geleden

Ik hoop met je mee. Laat je het nog even weten? Hier helaas geen goede afloop. Beetje bloed in het slijm bij ontlasting. Bij plassen niets en de dag erna ook bruiner dus het leek wel mee te vallen. Kon toch voor een echo en bleek het vruchtje te klein te zijn. Door naar de gynaecoloog en na 2 inwendige echo's gaan bloeden. Volgende dag menstruatiekrampen en toen was het klaar. Emotioneel vooral heftiger dan ik vooraf dacht.

4 jaar geleden

Reactie op Vrouw32

Mocht vandaag meteen voor echo... heb een miskraam gehad😢
Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op M-2e-kindje

Ik hoop met je mee. Laat je het nog even weten? Hier helaas geen goede afl ...
Je weet pas wat een miskraam met iemand doet als je het zelf meegemaakt heb denk ik...ik had nooit gedacht dat een bloed propje zo veel met een mens kan doen. Maar als je het meemaakt voelt dat bloedpropje ineens niet meer als zomaar wat bloed maar als je kindje die je verliest. Tenminste, zo heb ik het ervaren...

4 jaar geleden

Hier inderdaad hetzelfde. Vorige week zaterdag een klein beetje lichtroze bloed, oké dat kan, dat is wat ik mezelf voorhield.. zondagavond een beetje roder bloed.. shit dat is niet goed!! Maandag wist ik het zeker dit is foute boel.. krampen, slijm, bloed en stolsels.. Ik was echt kapot! Ik kon eigenlijk alleen maar huilen of voor me uit staren.. Vanochtend een echo gehad om te controleren of mijn baarmoeder al helemaal leeg was en gelukkig was dat het geval! Na een week heeft mijn lichaam alles helemaal opgeruimd, daar ben ik erg blij mee. Maar het mentale stukje.. dat duurt nog even denk ik🙃