13 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op LisetteV
Bij mij ligt de baby met de voeten links. Dus krijg daar vaak een bult en d ...
Die bulten ken ik inderdaad maar die kuil had ik nog nooit gehad
5 jaar geleden
Reactie op mvanduijn
Zou me er zeker niet ongerust om maken! Afhankelijk hoe de baby ligt allerl ...
Ligt in stuit met het hoofd tegen de ribben aan. De bult erlangs is het hoofd
5 jaar geleden
Reactie op Deniesz
Bij mij ligt de baby ook in stuit met zijn hoofd bij mijn ribben, die kuil ...
Dankjewel! Valt meteen iets van mijn schouders af. Wat doe jij tegen die pijn van de ribben?
5 jaar geleden
Bij mij ligt de baby met zn hoofdje onder en zijn benen boven. Vaak rechts tegen mn ribben en heb dan ook een flinke bult daar. Baby verschuift wel steeds dus de bult is er niet altijd, maar wel vaak. Zou me dus geen zorgen maken.
5 jaar geleden
Bij harde buiken kan je soms zien hoe de baby ligt.
Je moet je baarmoeder zien als een grote spier dat dan samen trekt.
Ik krijg bv een hele punt aan een kant, zijn billetjes, en inderdaad zakt wat in aan de andere kant waar niks zit.
5 jaar geleden
Tnx! Een hele dag harde buiken kan ook geen kwaad toch er sit niet een ritme in. Ze komen gemiddeld twee a drie keer per uur
5 jaar geleden
Tnx! Een hele dag harde buiken kan ook geen kwaad toch er sit niet een ritm ...
Nee kan geen kwaad die heb ik ook al vele weken.
Zolang er geen ritme in zit of dat ze pijn doen, gespaard gaan met bloedverlies.. is dit meer irritant dan zorgelijk.
Wel even melden bij je afspraak vlk enne, bij twijfel, bezorgdheid altijd even bellen.
5 jaar geleden
Dankjewel! Valt meteen iets van mijn schouders af. Wat doe jij tegen die pi ...
Ik probeer dan een positie te vinden die op dat moment prettig voelt en de verloskundige zei dat ik kon proberen om hem zachtjes een andere kant op te begeleiden, alleen deze is eigenwijs en blijft lekker liggen 馃槄 heb jij nog goede tips tegen de pijn aan de ribben?