Lage bloeddruk/Flauwvallen

michelledg
2 maanden geleden
Volgen
Hallo, ik ben nu 5+2 weken zwanger en was onlangs in de winkel.. opeens kreeg ik het gevoel dat ik ging flauwvallen en moest me erg concentreren om het niet zover te laten komen. Ik heb vroeger al last gehad van paniekaanvallen en heb die nu weer, ben bang om naar de winkel te gaan uit schrik weer dat flauwval-gevoel te hebben... is het normaal dat je bloeddruk opeens kan zakken en dat je dit gevoel krijgt? Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt? Hoe kan je dit voorkomen? ... bedankt!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Delphy
25 dagen geleden
Ik heb dit ! Ik moest van de dokter veel Aquarius drinken en veel zout eten (op aardappelen, chips,...)
  • Rapporteren
Tam91
24 dagen geleden
Ik heb hier ook veel last van. Volgens vk kan het geen kwaad voor de baby & is het gewoon heel erg vervelend voor mij. Flauwvallen idd bij te lang staan.. wat bij mij helpt is slapen met een kussen onder mn voeten zodat deze iets hoger zijn, schijnt dat de bloeddoorstroming dan beter is. En ach ja, het is wel beter dan een te hoge bloeddruk! 😜
  • Rapporteren
ellenv-25
24 dagen geleden
Ik heb dit ook! De vk raadde mij aan om wat meer zout te eten: cup a soup, zoutjes, zoute dropjes (niet meteen de hele zak!) en ik heb het gevoel dat het helpt.
  • Rapporteren
Debby_
22 dagen geleden
Ik heb ook lage bloeddruk. Er werd aanbevolen om over de dag verdeeld vaker wat te eten. Dus niet in een keer veel maar om de paar uur of elk uur als dat nodig is iets kleins te eten.
  • Rapporteren