54 Reacties

5 jaar geleden

Cake met slagroom en muisjes

5 jaar geleden

Geboorte koekjes! Ook prima zelf te maken en blijven lang goed in n goede koektrommel!

5 jaar geleden

Langevingers met muisjes!

5 jaar geleden

Ik maak van te voren al een paar cakes en wat kleine cakejes en die doe ik in de diepvries en dan doe ik er op het moment zelf slagroom en muisjes op of versiersels in de kleur van het geslacht aangezien ik zelf geen muisjes lust馃檲

5 jaar geleden

Slagroomsoesjes met een beetje boter en muisjes of aardbeien gedipt in gesmolten (witte) chocolade en muisjes.

5 jaar geleden

Kant en klare chocolaatjes met gekleurde muisjes erop.

5 jaar geleden

Vorige x langevingers gedoopt in chocolade en daarna in de muisjes. Klein hapje waar iedereen van gesmuld heeft! Nu heb ik coronaproof kant en klare geboortekoekjes die lijken op beschuit met muisjes maar dan heel klein馃槂

5 jaar geleden

Bij de Albert Hein kan je hele leuke blauwe en roze donuts kopen op de bakkerij afdeling.

5 jaar geleden

Mini bageltjes van de bagels en beans met naturel creamcheese en muisjes

5 jaar geleden

Stroopwafels met 茅茅n helft chocolade en daarop muisjes. Je bent wel even bezig... maar super lekker..

5 jaar geleden

Cupcakes, cakepops, lange vingers, negerzoenen, cake, taart, vanalles kan en als je er muisjes op doet is het allemaal voor de geboorte haha

5 jaar geleden

Reactie op CPW

Stroopwafels met 茅茅n helft chocolade en daarop muisjes. Je bent wel even be ...
Deze zijn ideaal! Je kunt ze van te voren al maken en in de vriezer/koelkast bewaren. Tuurlijk, vers zijn ze lekkerder, maar het is wel fijn als je ze klaar hebt liggen voor de visite 馃槉

5 jaar geleden

https://brendakookt.nl/2014/02/07/kraamhapje-rocky-road/ Deze heb ik twee jaar geleden bij mijn dochter gemaakt. Was heerlijk. Heb het van tevoren gemaakt en in porties van 4 in de vriezer gedaan. Een uur van tevoren eruit halen en je hebt een heerlijk kraam hapje.

5 jaar geleden

Je kan op alles muisjes doen. Cake, elk gebak soort bijna wel, soesjes, negerzoenen, lange vingers... alles. Soms met behulp van slagroom of gesmolten chocolade.

5 jaar geleden

Reactie op Marrel

Geboorte koekjes! Ook prima zelf te maken en blijven lang goed in n goede k ...
Ga ik bestellen voor in de bedankjes. Die komen van de Ali express.

5 jaar geleden

Ik had cakejes gekocht, gewoon kant en klare, en dan botercreme en blauwe kleurstof een toef gemaakt voor op de cakejes. En dan daar wat muisjes op. Had gewoon tig pakken van die cakejes klaarliggen. Die botercreme maken is binnen 5 minuten gepiept. Is dus makkelijk en kan de kraamhulp ook doen.

5 jaar geleden

Hier wordt cake gehaald, daar dan slagroom op en daarbovenop muisjes.

5 jaar geleden

Hier wordt cake gehaald, daar dan slagroom op en daarbovenop muisjes.
Hier ook en voor de liefhebbers beschuit met muisjes. Heb nu trouwens ontzettend veel zin in cake met slagroom en muisjes 馃槀

5 jaar geleden

Bij geboortekoekjes.nl besteld

5 jaar geleden

Reactie op N1007

Hier ook en voor de liefhebbers beschuit met muisjes. Heb nu trouwens ont ...
Haha, zal ook wel een beschuitje lusten馃ぃ馃ぃ馃ぃ of wat anders te snacken