Hallo lieve mama's (to be)
We gaan allemaal weer een spannende tijd tegemoet. Ik ga als alles goed gaat weer voor de 2e keer mama. Mijn zoontje is nu 3 jaar. Morgen komt iemand van moeders voor moeders. Maar nu wil ik het goede nieuws natuurlijk ook aan mn ouders vertellen en later bekend maken op fb enzo door middel van een foto. Maar hebben jullie leuke ideeën? Ik kom eigenlijk een beetje op de standaard dingen uit en dat is natuurlijk ook leuk maar ook een beetje saai. Dus kom maar op met de creatieve ideeën. Ik zou sowieso graag mn zoontje er bij willen betrekken
Ik wilde eigenlijk een filmpje opnemen waar je ons ziet playbacken op allerlei liedjes met 'baby' erin. Hit me baby one more time, baby get higher, baby van Justin bieber en noem maar op. Maar mijn vent wil niet. 😂 Dus tot nu toe nog geen steek verder! Ik lees graag mee. En hoop stiekem dat hij toch overstag gaat.
Ik wilde eigenlijk een filmpje opnemen waar je ons ziet playbacken op aller ...
Omg dat moet je echt gaan doen hoor hahaha, vind dat een geweldig idee en heb het nog nooit gezien. Hopen dat je vent snel bijdraait want dit is een geniaal idee!
Ik heb mijn schoonouders een roze blauwe taart laten aansnijden. Voor hun hun eerste kleinkind en ze snapten er geen drol van totdat ze een rompertje kregen. 🤣 misschien kan je je zoontje met een roze en blauwe taart (waar hij lekker van snoept) op de foto zetten?
We hebben mijn ouders en schoonouders ieder een mok gegeven met "Opa" of "Oma" erop. Als bonus Werther's original snoepjes erin gedaan. Zodra ze het lazen, duurde het even voor het doordrong, maar was echt een super leuke reactie!
Wij willen op Greetz een champagne fles met eigen etiket maken en dit geven aan de opa’s en oma’s.
Vorige zwangerschap heb ik een lijstje gemaakt met gedicht. Helaas liep dit uit op een miskraam.