197 Reacties

6 jaar geleden

Ik wilde eigenlijk een filmpje opnemen waar je ons ziet playbacken op allerlei liedjes met 'baby' erin. Hit me baby one more time, baby get higher, baby van Justin bieber en noem maar op. Maar mijn vent wil niet. 😂 Dus tot nu toe nog geen steek verder! Ik lees graag mee. En hoop stiekem dat hij toch overstag gaat.

6 jaar geleden

Lees graag mee..

6 jaar geleden

Reactie op Jeevdb

Ik wilde eigenlijk een filmpje opnemen waar je ons ziet playbacken op aller ...
Omg dat moet je echt gaan doen hoor hahaha, vind dat een geweldig idee en heb het nog nooit gezien. Hopen dat je vent snel bijdraait want dit is een geniaal idee!

6 jaar geleden

Ik heb mijn schoonouders een roze blauwe taart laten aansnijden. Voor hun hun eerste kleinkind en ze snapten er geen drol van totdat ze een rompertje kregen. 🤣 misschien kan je je zoontje met een roze en blauwe taart (waar hij lekker van snoept) op de foto zetten?

6 jaar geleden

Ik heb het zo bekend gemaakt afgelopen weekend aan mijn ouders. Werd zeer goed ontvangen en door de lijst zagen ze dit totaal niet aankomen🙈

6 jaar geleden

Ik vind deze wel erg leuk met mijn kleine meid🙈

6 jaar geleden

Reactie op Popperob

Ik heb mijn schoonouders een roze blauwe taart laten aansnijden. Voor hun h ...
Super leuk idee zeg!

6 jaar geleden

Ik heb een boekje gekocht: grote zus. Die krijgt onze dochter voor haar verjaardag in bij zijn van onze ouders. Ik ben benieuwd naar de reacties.

6 jaar geleden

Ik vind deze wel erg leuk met mijn kleine meid🙈
Hahah jaa die heb ik ook opgeslagen op mn telefoon

6 jaar geleden

Reactie op Sylliej88

Ik heb het zo bekend gemaakt afgelopen weekend aan mijn ouders. Werd zeer g ...
Mag ik vragen of je dit zelf heb gedaan of heb laten maken? En waar ik vind het super leuk namelijk🙈

6 jaar geleden

We hebben mijn ouders en schoonouders ieder een mok gegeven met "Opa" of "Oma" erop. Als bonus Werther's original snoepjes erin gedaan. Zodra ze het lazen, duurde het even voor het doordrong, maar was echt een super leuke reactie!

6 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Mag ik vragen of je dit zelf heb gedaan of heb laten maken? En waar ik vind ...
Dankjewel 😊. Ik heb het zelf gemaakt. De lijst komt bij de action vandaan en het rompertje en de sokjes van de prenatal

6 jaar geleden

Wij hebben het afgelopen weekend zo gedaan. Werd erg goed ontvangen! Zou moet zouden zijn, hebben we opnieuw gedrukt na het maken van de foto.

6 jaar geleden

Reactie op Sylliej88

Dankjewel 😊. Ik heb het zelf gemaakt. De lijst komt bij de action vandaan ...
Met letters erbij?🙈

6 jaar geleden

Reactie op NLJ2019

Wij hebben het afgelopen weekend zo gedaan. Werd erg goed ontvangen! Zou mo ...
Haha leuk! wij wilden ook dit doen maar dan met een echo en tekst “mag ik in jullie lijstje”

6 jaar geleden

Sowieso dat ik iets met onze kat ga doen 😂 (dit is een foto van pinterest)

6 jaar geleden

Wij willen op Greetz een champagne fles met eigen etiket maken en dit geven aan de opa’s en oma’s. Vorige zwangerschap heb ik een lijstje gemaakt met gedicht. Helaas liep dit uit op een miskraam.

6 jaar geleden

Reactie op loess

Sowieso dat ik iets met onze kat ga doen 😂 (dit is een foto van pinterest) ...
Hahah jaa die is ook leuk, wij hebben 2 poezebeesten dus gaat beetje lastig worden

6 jaar geleden

Reactie op rianne94

Wij willen op Greetz een champagne fles met eigen etiket maken en dit geven ...
Waar heb je het gedicht laten maken , als ik vragen mag🙈

6 jaar geleden

Reactie op rianne94

Wij willen op Greetz een champagne fles met eigen etiket maken en dit geven ...
Heb ik ook langs zien komen idd, erg leuk :)