37 Reacties

4 jaar geleden

Wij gaan in april nog samen op vakantie (stond al gepland voor de zwangerschap) maar toch nog even genieten van onze laatste vakantie samen!

4 jaar geleden

Wij gaan in de mei vakantie samen op vakantie, naar het land waar onze allereerste vakantie was

4 jaar geleden

Ook wij willen in mei nog graag naar het buitenland op vakantie :)

4 jaar geleden

Vakantie in juni! Helaas zonder alle lekkere wijntjes en hapjes, maar genietend van elkaar en een mooi landje!

4 jaar geleden

Wij willen in mei nog een weekje weg samen. Nu genieten we van ongestoord film kijken, Naja als de puber hond er niet tussen komt.

4 jaar geleden

Ook wij gaan eind mei nog lekker op vakantie, nog niks geboekt maar een warm eiland is de planning.

4 jaar geleden

Wij willen ook in mei op vakantie. Waar gaan jullie naar toe?

4 jaar geleden

Wij willen ook in mei op vakantie. Waar gaan jullie naar toe?
Malta :)

4 jaar geleden

Wij willen ook nog op vakantie in mei. Even samen nog genieten.

4 jaar geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik rond 13 weken naar Italië geweest. Echt fantastisch. Geen wijn, dat is wel jammer. Maar elke dag siësta, de hele dag pizza, pasta en ijsjes eten. Zonnetje er bij. Geweldig!!!

4 jaar geleden

Ik wil in ieder geval alle mama's to be, die hun eerste kindje krijgen, geruststellen dat alle leuke dingen en vakanties gewoon door kunnen gaan straks met de kleine erbij 🥰 wij zijn bij mijn zoontje de laatste week van mijn verlof (toen hij 11 weken was) met de auto naar Italië geweest. De mooiste vakantie van m'n leven, die me altijd bij zal blijven. Ok ik krijg natte ogen nu, kan zijn door de hormonen omdat ik 7 weken zwanger ben weer haha. Maar echt, de eerste vakantie met de kleine was zo prachtig. Hij kon overal mee naar toe in de kinderwagen, lag heerlijk te slapen in zijn slaapzakje in de kinderwagenbak terwijl wij uiteten gingen en langs het water wandelden, of over een marktje slenterden. Zeker als ze nog zo klein zijn, kunnen ze echt overal mee naar toe! Nu is mijn zoontje bijna 2 jaar, en is hij nog steeds zo flexibel, alleen moeten we wel rekening houden met zijn slaaptijden, wat de pret zeker niet mag drukken omdat je dan zelf lekker in je ligbedje kunt chillen in de zon 😊 Ook dagjes winkelen met je partner, weekendjes weg, blijf het gewoon doen! Neem de kleine lekker mee. Hoe flexibeler je zelf bent, hoe flexibeler je kindje is. Wij deden geregeld dagjes naar een stad, luiertas inpakken, kinderwagen mee en gaan met die banaan! ❤ het leven met een kleine is zo mooi. Ik vind persoonlijk dat, bijvoorbeeld op social media, altijd de negatieve kant wordt belicht. Over hoe weinig slaap je wel niet krijgt, en hoe weinig tijd er voor jezelf overblijft. Of over hoe verlept je er als moeder bij loopt. Before en after grappen. Echt dikke ONZIN! Het moederschap is het beste wat me OOIT overkomen is. Dat wilde ik even kwijt 😘

4 jaar geleden

Wij gaan nog lekker naar een festival in juli. Op vakantie staat misschien op de planning maar hangt er vanaf of we gaan verhuizen. Wat staat er bij jou op de planning??

4 jaar geleden

Wij gaan met het gezin voor de laatste keer met 4 naar Italië. Dit doen we begin juli en begin september uitgerekend. Volgens de VK is dat allemaal prima en moeten we lekker genieten.

4 jaar geleden

Wij zijn nog nooit samen op vakantie geweest. We zijn nu een vakantie aan het regelen naar Curaçao voor ons tweeën 🌞🌴🌅🏝️ Mijn dochter gaat dan naar haar vader, vind ze absoluut niet leuk want ze wil heel graag mee, maar dit is onze laatste kans om écht samen op vakantie te gaan! Dus binnenkort mag ik de koffers uit het stof gaan halen als het goed is en gaan we er een dikke week samen tussenuit. Wel te hopen dat ik me dan beterder voel als nu, dat ik niet meer zo misselijk ben😅

4 jaar geleden

Reactie op PVK

Wij zijn nog nooit samen op vakantie geweest. We zijn nu een vakantie aan h ...
Super mooie plek voor een fantastische herinnering. Aanrader, ga sowieso naar klein Curaçao, dat is echt paradijs!

4 jaar geleden

We hadden ons voorgenomen dat als ik niet direct in verwachting zou raken, we deze zomer op vakantie gaan. Nou ben ik dus 26 augustus uitgerekend (super happy) dus hebben mijn man en ik volgende maand een paar dagen naar Istanbul gepland. Just the two of us🥰

4 jaar geleden

We doen gewoon alles wat we anders ook zouden doen! Lunchen in de stad, een weekend weg en vakanties. Dat alles zonder wijn en met wat meer rust momentjes haha..

4 jaar geleden

Reactie op AvS-24

Super mooie plek voor een fantastische herinnering. Aanrader, ga sowieso na ...
Thnx voor de tip😊ik heb er meer verhalen over gehoord idd dus dat stond wel op onze to do list😁ik moet alleen nog even navragen of ik reistabletten mag hebben nu😬anders ben ik bang dat ik de reis met de boot niet ga overleven😅🙈 Je kan daar ook paardrijden heb ik gelezen door de natuur waar je met een jeep niet kan komen..dus dat lijkt me ook nog wel leuk, mocht ik dan nog op een paard kunnen blijven zitten🤣😅 Snorkelen lijkt me ook gaaf...als ik maar zeker weet dat er geen haaien in die omgeving zitten want dat vind ik echt doodeng😬 En met dolfijnen zwemmen lijkt me gaaf, alleen moet ik eerst zien hoe ze leven want wil geen dierenleed op mijn geweten hebben, en ik heb ooit is gehoord dat als je zwanger ben je niet bij dolfijnen kan zwemmen, dan kunnen ze jaloers zijn ofzo...maar weet nu even niet of dat nu een fabeltje is of echt.🤔 Als mensen nog tips hebben (ook voor een hotel ofzo)hoor ik ze graag trouwens hoor😁ik ben er nog nooit geweest! Ik kijk er echt naar uit😊😊😊

4 jaar geleden

Reactie op PVK

Thnx voor de tip😊ik heb er meer verhalen over gehoord idd dus dat stond we ...
Haha, zeeziek word je op overvolle motorboten, zeker niet aan te raden. Zorg dat je met een zeilboot gaat, minder mensen en kan je aan dek staan, wordt je minder snel zeeziek en zit je niet als sardientjes aan boord. Zwemmen met dolfijnen daar ook gedaan, dierenleed vinden wij meevallen, dieren gingen elke ochtend in open zee en kwam terug naar t bassin. Staat mij wel iets van bij dat je moest invullen of je zwanger was, dus dat zou ik als ik jou was even navragen, wij hebben daar nog een jeep safari gedaan, ook een aanrader mocht het paardrijden niks worden. Maar het is daar allemaal prachtig ;-)

4 jaar geleden

Reactie op AvS-24

Haha, zeeziek word je op overvolle motorboten, zeker niet aan te raden. Zor ...
Oke goeie tip van die boot...maar even kijken wat de mogelijkheden zijn dus. Ja die dolfijnen lijkt me wel echt gaaf heb ik altijd al gewild...hopen dat het dus kan!!! Ja het lijkt me echt prachtig daar...ik zeg we kunnen maar 1x samen op vakantie en zowiezo gaan we nooit op vakantie bijna dus laten we het dan wel goed doen😁 ik hou van mooie eilanden met parelwitte stranden en helder blauwe zeeën...nog nooit geweest dus ik ben echt benieuwd!