37 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op PVK

Oke goeie tip van die boot...maar even kijken wat de mogelijkheden zijn dus ...
Lekker relaxed struinen door Willemstad en een terrasje pakken aan het water.. De overdekte markt bezoeken is ook erg leuk! Met de boot naar klein curaçao met de mermaid is een echte aanrader!! Je hebt op het hele eiland super leuke restaurantjes zitten.. lekker met je voeten in het zand aan de zee ... zalig!!! Echt genieten daar!!

4 jaar geleden

Ik zou nog 1 x samen met mijn vriend op een lekkere relax strand vakantie willen. Ik heb gelezen dat het 2e trimester daar het beste voor is. Alleen heb ik erg vliegangst en ben ik bang dat tegen die tijd de baby dat voelt. Nog maar even afwachten hoe het allemaal loopt dus..

4 jaar geleden

Klinkt heerlijk allemaal! Lekker van genieten! Wij willen ook nog even op vakantie. Verder lekker uiteten etc en genieten van elkaar. Fijne tijd allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op PVK

Thnx voor de tip😊ik heb er meer verhalen over gehoord idd dus dat stond we ...
Tip Voor een heerlijk ontspannen dagje strand: karakter. Echt een hele fijne relaxte sfeer en je kunt er prachtig snorkelen😍. Voor een goed plekje (incl hangmat) moet je er sochtends al heen gaan

4 jaar geleden

Thnx voor de tips annelies1105 en julia88! Dat schrijf ik allemaal even mooi op😁 Vandaag ben ik met mijn reisadviseur aan het kijken geweest naar een hotel of resort...ik heb wat reacties gelezen van mensen die daar ook geweest zijn, maar dat is zo uiteenlopend wat ze zeggen...de 1 geeft een 10 en de ander geeft een 4 voor hetzelfde🤔dus als iemand nog tips heeft om heen te gaan...😁ik hou me aanbevolen

4 jaar geleden

Reactie op PVK

Thnx voor de tips annelies1105 en julia88! Dat schrijf ik allemaal even mo ...
Papagayo beach hotel in het Jan Thiel gebied.

4 jaar geleden

Reactie op PVK

Thnx voor de tips annelies1105 en julia88! Dat schrijf ik allemaal even mo ...
Jan thiel gebied zou ik ook voor kiezen!

4 jaar geleden

Zijn jullie dan niet bang voor het zikavirus en andere tropische ziektes (dengue) als je naar een tropisch eiland gaat zoals Curacao? Als je googled op Zika virus dan lees je dat er afgelopen jaar nog drie gevallen waren in Frankrijk. Ik ben misschien een beetje té panisch, maar ben oprecht benieuwd of andere zwangeren daar niet aan hebben gedacht.

4 jaar geleden

We hebben een weekje in mei vrij en willen graag er lekker op uit.. Ikzelf zit te denken aan zon zee en strand! Maar durf nog niks te boeken omdat ik nu nog elke dag beroerd ben hahaha..

4 jaar geleden

Zijn jullie dan niet bang voor het zikavirus en andere tropische ziektes (d ...
Als ik zo vrij mag zijn denk ik wel dat je hier te panisch bent... Natuurlijk denken andere zwangeren daar ook aan. Als je op zika Googled (of het aan je VK vraagt) komt ook naar boven dat Curaçao weer Zika vrij is verklaard. De kans op dit soort ziektes is echt heel minimaal (lees je voorbeeld: Frankrijk heeft meer dan 60 miljoen inwoners) en schijnbaar is de kans er in Frankrijk dus ook al dus dan maar beter écht genieten 😋. Je kan moeilijk je hele zwangerschap binnen op de bank blijven!

4 jaar geleden

Reactie op PVK

Thnx voor de tips annelies1105 en julia88! Dat schrijf ik allemaal even mo ...
Lions dive op mambo is ook echt een aanrader! Of chogogo op jan thiel. Curaçao is trouwens veilig van Zika op dit moment dus geen zorgen!

4 jaar geleden

Reactie op Ymbra

Als ik zo vrij mag zijn denk ik wel dat je hier te panisch bent... Natuurli ...
Ja je hebt gelijk, maar ik kies er dan toch liever voor om dit jaar een andere bestemming te kiezen om het risico niet te nemen. Want behalve Zika heb je ook andere tropische ziektes zoals Dengue die je kan oplopen. Maar iedereen moet dat natuurlijk zelf weten!

4 jaar geleden

Reactie op Maria90

We hebben een weekje in mei vrij en willen graag er lekker op uit.. Ikzelf ...
waarom helemaal maar Curaçao als je prachtige omgeving en strand om de hoek hebt? Deze zomer genieten wij lekker in Zeeland en in mei gaan we in t 2e trimester heerlijk genieten in Kroatië. Daar is t ook gewoon 23 graden en de stadjes zijn er geweldig!

4 jaar geleden

Ja je hebt gelijk, maar ik kies er dan toch liever voor om dit jaar een and ...
Inderdaad iedereen moet het zelf weten. En laten we anderen vooral ook niet gek maken met onze eigen panische gedachten 😉

4 jaar geleden

Ik hoop nog wat leuke weekendjes in Nederland/België of Duitsland te kunnen pakken! 😊 Mijn vriend zit vast aan de bouwvak en kerstvakantie. Aangezien hij nog deels studeert neemt hij bij belangrijke deadlines een paar dagen vrij van zijn werk. Zo blijft er haast geen vakantiedagen over. 😔 In de zomervakantie hoogzwanger dus dan op vakantie gaan we maar effe niet doen. 😃

4 jaar geleden

Wij gaan proberen nog zoveel mogelijk te gaan 🤗 maken altijd langere rondritten in de zomer..: dit weekend gaan we lekker weekendje naar Frankrijk. Weekend erna vertrekken we voor weekje naar Spanje loret de mar, en in de zomer juli zijn we zowiezo 3 weken weg ... denk richting Kroatië ... zalig gewoon. Ben bij men eerste zwangerschap op 7 maanden nog met vliegtuig naar Turkije geweest, was er toen hittegolf, dik 45 graden! Dat was wel teveel van het goede 😆! Maar zolang als je je goed voelt kan je gerust overal heen 👍🤩

4 jaar geleden

Wij gaan nog een keer lekker op vakantie met ons 2. Wij gaan altijd naar schwarzwald, Hier kan je rustig ook met de baby naartoe maar toch is het lekker om het nog een keer alleen met ons 2 te doen 😁