117 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op hmdw

Ik had zelf vorige week bij 7wkn bloedverlies en een paar stolseltjes (heel ...
Jeetje wat een onzekerheid voor jou nu... bah! Wat voor kleur was jou bloed verlies als ik vragen mag? Ik wens je super veel succes dinsdag!!

4 jaar geleden

Ik zat op de wc, (vies verhaal) maar had al de hele week diarree. Ik wilde doorspoelen en ineens allemaal bloed. Ik denk zelf dat door mijn darmen misschien bloeding is ontstaan? Maar het waren dus een paar druppels rood bloed.. (leek door het water van de wc denk ik erger dan het eruit zag) en later werd het wat bruin maar einde avond was het eigenlijk zo goed als weg.

4 jaar geleden

Reactie op hmdw

Ik zat op de wc, (vies verhaal) maar had al de hele week diarree. Ik wilde ...
Lees regelmatig dat helder rood verlies na ontlasting vaak voorkomt. Het blijft dus afwachten nu...

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Laat ons weten hoe het ging. Hoop mee! 🍀
Dankje! Vanavond paniek want had een heel klein beetje roze afscheiding. 5x deppen met een toiletpapiertje toen ik moest plassen & iets in mn inlegkruisje. Dat was rond 19:00 daarna niks meer gezien. Ik blijf licht kramp houden, zoals ik al 2,5 week heb. Goh wat zenuwslopend. Morgen dus echo. Kan niet wachten

4 jaar geleden

Reactie op hmdw

Ik had zelf vorige week bij 7wkn bloedverlies en een paar stolseltjes (heel ...
Jeetje ook heel spannend zeg! Gelukkig is het bijna dinsdag!

4 jaar geleden

Dankje! Vanavond paniek want had een heel klein beetje roze afscheiding. 5x ...
Succes morgen met de echo! Laat het ons weten! Dankjewel voor de lieve reacties, ik laat het jullie dinsdag weten :) Liefs

4 jaar geleden

Reactie op hmdw

Ik zat op de wc, (vies verhaal) maar had al de hele week diarree. Ik wilde ...
Kan ook aambeien zijn?

4 jaar geleden

Kan ook aambeien zijn?
Nee :) bloed zit in de baarmoeder om t vruchtzakje heen..

4 jaar geleden

Vooral bruine arscheiding gehad en is af en toe. Net echo gehad met 6+1 en kloppend hartje gezien. Afscheiding is heel normaal zeiden ze en ze zagen ook niks rondom mn baarmoeder om me zorgen over te maken. Het is allemaal wat gevoeliger. Ik gebriik ook nog hormonen van het icsi traject (utrogestan) en die maakt het allemaal nog gevoeliger en dus kwetsbaarder. So far so good! Pfoei. Heb amper geslapen. Volgende week met 7+1 week een echo.

4 jaar geleden

Vooral bruine arscheiding gehad en is af en toe. Net echo gehad met 6+1 en ...
Super nieuws!!!

4 jaar geleden

Vooral bruine arscheiding gehad en is af en toe. Net echo gehad met 6+1 en ...
Wat fijn om te lezen! Geeft iedereen wat moed die hier ook mee te maken hebben! Ik heb om 15:00 de echo, dus gaan straks naar het ziekenhuis. Super spannend..

4 jaar geleden

Wat fijn om te lezen! Geeft iedereen wat moed die hier ook mee te maken heb ...
Mijn duimen draaien overuren voor jou!

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Mijn duimen draaien overuren voor jou!
Ik moest heel erg lang wachten! Maar echt bizar, ben terug gezet naar 4 weken😐 Ze kon er nog helemaal niks over zeggen.. Ik moet nu 10 dagen wachten tot m’n volgende echo😢 Dus of ik ben echt nog maar 4 weken zwanger en de clean blue test (waar 2-3 weken op stond) is zo accuraat en had ik 2 weken aan moeten houden, of het is direct al gestopt met groeien.. Oftewel heel veel interne discussies met mezelf maar ik moet maar van de eerste optie uit gaan!

4 jaar geleden

Ik moest heel erg lang wachten! Maar echt bizar, ben terug gezet naar 4 wek ...
Pfff nog meer vraagtekens eigenlijk! Wat vond zij van het bruin bloed verlies? Zag het er voor 4 weken wel goed uit?

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Pfff nog meer vraagtekens eigenlijk! Wat vond zij van het bruin bloed ver ...
Ja echt! Voor 4 weken zag het er goed uit en zag het in de baarmoeder. Bloedverlies kan de hele eerste trimester plaats vinden en kan alle kanten nog opgaan. Nog geen duidelijkheid dus! Wanneer had jij hem nog maar?

4 jaar geleden

Oké, heeft het bloedverlies hoeft dus niets te betekenen, wellicht over 10 dagen zetten ze je wel weer verder. Ik lees dat ook veel!!! Geef de moed niet op!! Ik had vandaag zo weinig en een stuk lichter als 2 dagen geleden dat ik het nog even afwacht... Hou voor nu dus die 3 feb echo maar aan. Tenzij er iets veranderd dan bel ik!

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Oké, heeft het bloedverlies hoeft dus niets te betekenen, wellicht over 10 ...
Ja heb ik ook gelezen! Pff.. Er was nu alleen een zwangerschapsringetje te zien, dus nog niet eens een vruchtje! Nou op naar de 10 dagen! Ooh dat is fijn! Het zou toch top zijn als het bloeden even stopt nu😅 3-2 dus! 2 dagen voor mij aan! Komt vast goed, we houden hoop! Waar kom je eigenlijk vandaan?

4 jaar geleden

Ja heb ik ook gelezen! Pff.. Er was nu alleen een zwangerschapsringetje te ...
Hoever ben jij Marlies ? Dat je nog geen vruchtje ziet ?

4 jaar geleden

Hoever ben jij Marlies ? Dat je nog geen vruchtje ziet ?
Ze zei 4 a 5 weken, wat meer neigt naar 4

4 jaar geleden

Ja heb ik ook gelezen! Pff.. Er was nu alleen een zwangerschapsringetje te ...
Je bent vast wat teleurgesteld. Maar het is nog niet het einde! En dan gaan we gewoon ook niet vanuit! Het zou GE WEL DIG zijn als het nu gewoon ophoudt! Nog een week tot 3 feb. Heb geen nagels meer haha Ik kom uit Zoetermeer! Waar kom jij vandaan?