117 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Je bent vast wat teleurgesteld. Maar het is nog niet het einde! En dan gaan ...
Nee zo is dat! Hahaha ik heb ze expres gelakt, zodat ik niet ging bijten😂 Ik kom uit een dorpje boven in Groningen!

4 jaar geleden

Nee zo is dat! Hahaha ik heb ze expres gelakt, zodat ik niet ging bijten� ...
Wauw dat is een eindje uit elkaar haha Ga die nagels ook maar is lakken😂

4 jaar geleden

Ja heb ik ook gelezen! Pff.. Er was nu alleen een zwangerschapsringetje te ...
Btw! Misschien dat je daarom nog niet echt hele duidelijke zwangerschapskwaaltjes had?

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Btw! Misschien dat je daarom nog niet echt hele duidelijke zwangerschapskwa ...
Haha ja nogal! Jaa zou kunnen hoor! Je kunt me allen wijs maken op dit moment😂

4 jaar geleden

Haha ja nogal! Jaa zou kunnen hoor! Je kunt me allen wijs maken op dit mom ...
Ja, denk dat je van alles had verwacht behalve dit???

4 jaar geleden

Ik zit echt nog heel pril in mijn zwangerschap. Had afgelopen donderdag NOD, vrijdag de testen gedaan en positief! Heb al ruim een week wat buikkrampen en vandaag iets erger. Vandaag wat lichtroze afscheiding.. blijf mezelf maar voorhouden dat dit erbij hoort omdat mijn baarmoeder groeit, maar man, man, man, wat word ik hier zenuwachtig van (a)... 12 feb pas de 7 weken echo.

4 jaar geleden

Ik zit echt nog heel pril in mijn zwangerschap. Had afgelopen donderdag NOD ...
Een prille zwangerschap brengt een hoop stress en ongerustheid met zich mee helaas. Het is allemaal een kwestie van afwachten en nog is afwachten... sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Ja, denk dat je van alles had verwacht behalve dit???
Ja ik had me zo verheugd op 9 maanden geen bloedverlies! En zie hier, al 9 dagen inlegkruisjes verwisselen😂

4 jaar geleden

Hoi, AL een week lang hele dag inlegkruisjes verwisselen vanwege bruin bloedverlies/afscheiding heb de vk gebeld en mag morgen komen voor een vroege echo. En dan over 2 weken pas intake en echo. Hopelijk is alles goed ben heel benieuwd.. Heb gelukkig voor de rest geen pijn of iets. Afwachten maar.

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Hoi, AL een week lang hele dag inlegkruisjes verwisselen vanwege bruin blo ...
Ik heb dit ook al een week. Alleen niet zo hevig als jij beschrijft. Volgens mijn gyn komt het door het groeien van de baarmoeder of is het de innesteling. Spannend! Laat je het morgen even weten?!

4 jaar geleden

Ja ik had me zo verheugd op 9 maanden geen bloedverlies! En zie hier, al 9 ...
Echt he?! Daar had ik ook niet op gerekend😅

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Hoi, AL een week lang hele dag inlegkruisjes verwisselen vanwege bruin blo ...
Spannend! Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Hoi, AL een week lang hele dag inlegkruisjes verwisselen vanwege bruin blo ...
Succes morgen! Hou je ons op de hoogte? Ik duim voor een goede echo!

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Ik heb dit ook al een week. Alleen niet zo hevig als jij beschrijft. Volgen ...
Ja ik zal het vanavond laten weten. Moet er om 17.00 heen. Hoop echt dat het niks geks is en dit nog oud bloed is.

4 jaar geleden

Ik zit echt nog heel pril in mijn zwangerschap. Had afgelopen donderdag NOD ...
Spannend hoor! Ik heb 11 februari mijn 8 weken echo als het goed is en ik niet ben teruggezet in weken of ik vanmiddag hoor dat 't toch niet oké is..

4 jaar geleden

Ik heb ook al een week lang kleine beetjes donker bruin bloedverlies. Het was zondagochtend alleen erger geworden (ong. De hoeveelheid van een menstruatie) en er zaten stolsels bij. Mocht toen van de verloskundige gelijk langskomen voor een echo en het vruchtzakje zat er gelukkig nog wel. Ze zei wel dat het 50/50 kans was op een miskraam, maar sinds zondag is het bloeden wel een stuk minder geworden. Nu afwachten tot 13 feb voor de 2e echo 🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op AukjeL

Ik heb ook al een week lang kleine beetjes donker bruin bloedverlies. Het w ...
Oh ook vervelend zoveel bloedverlies! 50/50 is wel spannend hopelijk komt ook bij jou goed!

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Spannend hoor! Ik heb 11 februari mijn 8 weken echo als het goed is en ik n ...
Super spannend! Ik heb 12 feb mijn 7 weken echo. Gelukkig zet het bruine verlies hier niet echt door. Blijft bij wat bruinige afscheiding zo ver. Buikpijn is ook minder dan gister. Heel veel succes vanmiddag! Fingers crossed!

4 jaar geleden

Reactie op AukjeL

Ik heb ook al een week lang kleine beetjes donker bruin bloedverlies. Het w ...
Jeetje! Dat moet schrikken zijn geweest! Hoop houden hoor! Die spanning de eerste periode.. Gelukkig wordt dat minder na 20 weken en als alles goed blijft ;) Veel leuke dingen doen aankomende periode om gedachten te verzetten dus..

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Ja ik zal het vanavond laten weten. Moet er om 17.00 heen. Hoop echt dat he ...
Ik ga voor jou duimen vandaag!