117 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op AukjeL

Ik heb ook al een week lang kleine beetjes donker bruin bloedverlies. Het w ...
Ik lees indd veel als je bloed verlies hebt dat het 50/50 is. Maar dacht bij bruin bloedverlies dat dat anders zou zijn 🤷‍♀️ Sterkte met de dagen af tellen🍀

4 jaar geleden

Ging net naar de wc en zag dat het bruin bloed was met een beetje rood bloed 😞 hoop dat het niet doorzet en wat ergs is nu naar afwachten tot vanmiddag 17.00. Weet even niet hoe ik me nu moet voelen, ga maar beetje afleiding zoeken op m'n werk..

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Ging net naar de wc en zag dat het bruin bloed was met een beetje rood bloe ...
Pfff wat vervelend!!! Hoeft nog niets te zeggen!! Hopelijk vanmiddag goed nieuws🍀🤞

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Ging net naar de wc en zag dat het bruin bloed was met een beetje rood bloe ...
Ik heb donderdag na werk bruin/roze afschijding gehad. Vrijdagochtend gelijk gebeld voor echo en het was nog erg pril. Kon alle kanten op gaan. Weekend precies hetzelfde gehad. En gisterochtend weer aan het werk op de trein, had buikkrampen en pijn in mijn onderrug en ik had ineens heel veel rood bloed verlies. Zo geschrokken. Raakte in paniek, mijn teammanager heeft mij thuis gebracht en ik kon een uur later terecht bij de vk. Gelukkig had ze goed nieuws en zag ze het hartje kloppen. Haar advies is dat ik nu twee weken niet werk tot de volgende echo en rustig aan ga doen. Zit lekker binnen op de bank met een kruik.

4 jaar geleden

Reactie op Esra89

Ik heb donderdag na werk bruin/roze afschijding gehad. Vrijdagochtend gelij ...
Oh snap wel dat je geschrokken bent! Fijn dat ze wel het hartje hebben horen kloppen en dat je nu even 2 weken thuis Kan zitten. Sterkte voorlopig! 🌹

4 jaar geleden

Deze morgen ook bruine/donker rode afscheiding gehad. Toch maar eens gebeld na de reacties te lezen dacht ik moet me niet zoveel zorgen maken. De vk wou mij toch even zien om na te kijken. Maar alles blijkt in orde en het hartje klopt. Volgens laatste menstruatie zou ik ongv 7weken+2 moeten zijn. Maar ik ben een week terug gezet volgens de grootte. Over 3 weken terug een echo.

4 jaar geleden

Reactie op Jessie92

Deze morgen ook bruine/donker rode afscheiding gehad. Toch maar eens gebeld ...
Dat geeft ons allemaal een beetje moed🙂

4 jaar geleden

Reactie op Jessie92

Deze morgen ook bruine/donker rode afscheiding gehad. Toch maar eens gebeld ...
Oh dit is wel fijn om te horen, geeft mij wel een beetje geruststelling. Ik zal vanmiddag wel even laten weten hoe het gegaan is en of alles oké is. Bedankt voor je berichtje 😘

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Oh dit is wel fijn om te horen, geeft mij wel een beetje geruststelling. Ik ...
We helpen en zijn er allemaal voor elkaar! ❤

4 jaar geleden

Reactie op Jessie92

We helpen en zijn er allemaal voor elkaar! ❤
Fijn om te horen dat alles goed was. Hoop dat je over 3 wk goed nieuws krijgt. ❤

4 jaar geleden

Reactie op Esra89

Ik heb donderdag na werk bruin/roze afschijding gehad. Vrijdagochtend gelij ...
Shit! Shit! Shit! Ik heb dit dus nu exact hetzelfde. Gister wat bruin verlies, vanmorgen niets aan de hand en vanaf 13.00u ineens heel veel krampen. Net heel veel rood bloed verloren. Heb het ziekenhuis bericht (zit in traject bij de fertiliteitsarts), dus hoop dat ik ook snel terecht kan. Vrees alleen dat ik nog veel te vroeg in mijn zwangerschap zit. Maar het grote zorgen maken is in ieder geval begonnen... :(

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 5+2 en heb van gisteren ook bruine afscheiding, ook bij het afvegen beetje helderrood slijm, heb net de verloskundige gebeld en kan donderdag voor een echo, mocht het meer worden of buikpijn moet ik de dienstdoende bellen. Het is mijn derde zwangerschap en heb dit bij de eerste twee niet gehad dus vind het momenteel ook heel erg spannend😓

4 jaar geleden

Shit! Shit! Shit! Ik heb dit dus nu exact hetzelfde. Gister wat bruin verli ...
Probeer je niet gek te maken en blijf rustig ademen. Dit heeft invloed op je lichaam. Rood bloed hoeft niet gelijk erstig te zijn. Pak je rust en doe lekker niks. 😘

4 jaar geleden

Mijn bloedverlies is inmiddels gestopt.. Nu hopen dat dat zo blijft na 9 dagen🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op Steph8

Ik ben vandaag 5+2 en heb van gisteren ook bruine afscheiding, ook bij het ...
Sterkte! Laten we zoveel mogelijk voor elkaar duimen!

4 jaar geleden

Als ik een positieve echo heb gehad zal ik dat even melden, voor nu maar positief blijven denken, sterkte allemaal!🍀

4 jaar geleden

Mijn bloedverlies is inmiddels gestopt.. Nu hopen dat dat zo blijft na 9 ...
YESSSS!!!🎉 ook ik heb inmiddels ook echt heel weinig en het wordt steeds lichter lijkt nu op witte afscheiding met iets licht bruin. Maar daar in tegen nog wel last van menstruatie pijntjes... had gebeld vandaag of het niet eerder mocht,eet zowat mijn schoen op. Maar helaas geen plek en was dit geen indicatie voor een spoed echo.

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

YESSSS!!!🎉 ook ik heb inmiddels ook echt heel weinig en het wordt steeds ...
Jaa ik ben nog wel semi enthousiast! Vanavond weer volleybal, dus ben benieuwd of dat het weer gaat activeren😅 Maar voor nu inderdaad: YESSSS🎉 Nog 6 dagen wachten! Als ik de verhalen hier onder lees ook.. Joh wat een spanning als je zoveel bloed verliest en dan toch nog een goede echo! Ik hoop met je mee dat het stopt!

4 jaar geleden

Ik heb al vanaf de week dat ik ongesteld zou moeten worden bruin bloedverlies. Daar begint mijn menstruatie altijd mee dus ik dacht dat deze maand ook niet gelukt was. Maar de testen zijn positief en heb al 4 testen gedaan. Donderdag heb ik mijn eerste echo en.dan zou ik, volgens mij berekening, 7 weken en 2 dagen zwanger zijn. Heel spannend allemaal

4 jaar geleden

Ik heb al vanaf de week dat ik ongesteld zou moeten worden bruin bloedverli ...
Spannend zeg!! Laat je het ons weten?