117 Reacties

4 jaar geleden

Goed nieuws! Moest vandaag dus voor de extra echo komen door het bloed van vorige week met de kans op 50/50 overlevingskans. De echo zag er super mooi uit, het meeste bloed is weg uit de baarmoeder. Zit nu op precies 8wkn dus gelukkig is de baby ook netjes gegroeid, helemaal volgens plan. De vk zei dat nu nog maar 5% kans was dat het mis zou gaan! Dus meiden, niet teveel stress bij bloed! Het kan dus zkr goedkomen wel rustig aan doen!

4 jaar geleden

Reactie op hmdw

Goed nieuws! Moest vandaag dus voor de extra echo komen door het bloed van ...
WoW!! Super goed nieuws!! Genieten nu!!!

4 jaar geleden

Ik bloed inmiddels vanaf vanmiddag aan één stuk door. Heb in principe alle miskraamsymptonen.. (golven menstruatiepijn, krampen, rugpijn, veel bloed, stolsels). Bel morgenochtend met de fertiliteitsarts. Ik heb inmiddels mijn vertrouwen en hoop op een goede afloop al met de stolsels door het toilet gespoeld, maar mocht er toch een wonder gebeuren, horen jullie het ;).

4 jaar geleden

Ik bloed inmiddels vanaf vanmiddag aan één stuk door. Heb in principe alle ...
Oh wat vreselijk naar!!! :( sterkte hoor!!

4 jaar geleden

Hier helaas nog een.. vanaf zaterdag middag bruin bloed verlies met hier en daar wat stolsels. Gister een extra echo gehad maar ze kunnen nog niks zeggen nog te klein 5.5 week. Het zag er gister goed uit maar net op de wc werd het toch weer erger.. Onder rug pijn flink aanwezig ook. Anderen die dit ook hebben? Zo onzeker! Het is 2 keer mis gegaan dus de spanning is verschrikkelijk! Dinsdag weer een echo. We blijven hopen!

4 jaar geleden

Ik heb net bij het afvegen oranje achtige dunne afscheiding gehad. Ook heb ik vanmiddag veel last gehad van mijn onderbuik en nu hele lichte kramp. Vannacht slecht geslapen door rugpijn. Iemand die dit ook heeft gehad? Maak me erg druk en ga morgen wel de verloskundige bellen. Heb 10 febr pas de eerste echo.

4 jaar geleden

Ik bloed inmiddels vanaf vanmiddag aan één stuk door. Heb in principe alle ...
Ik had hetzelfde. Met slechte afloop helaas. Al tweede keer op 5+2w. Hoop vr je dat het stopt! Er is steeds nog kans op goede afloop

4 jaar geleden

Ik bloed inmiddels vanaf vanmiddag aan één stuk door. Heb in principe alle ...
Oh wat naar 😣 zo kut is het.. Sterkte hoor! En houd goede moed!! Ik heb vorige maand een spontane miskraam gehad zoals jij beschrijft.. Kreeg 2 weken erna alweer een eisprong en ben direct weer zwanger geraakt. Ik hoop voor jou dat dat ook mag gebeuren. 😘

4 jaar geleden

Hoi allemaal, ben bij de echo geweest en zagen nog niks of te pril of miss een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar ben doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar bloed afgenomen en weer gekeken en nu ook nog geen duidelijkheid dus het kan nog alle kanten op. Ze wilden me bijna houden om te opereren maar dus toch nog naar huis gestuurd. Morgen weer ziekenhuis bellen om voor donderdag een afspraak te maken bij de gynaecoloog voor weet een nieuwe echo en bloed afnemen. Ga 't morgen maar op werk vertellen. Dus ja maar hoop houden. Liefs

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Hoi allemaal, ben bij de echo geweest en zagen nog niks of te pril of miss ...
Jeetje, dat is ook spannend zeg! Duim voor je!

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Oh wat naar 😣 zo kut is het.. Sterkte hoor! En houd goede moed!! Ik heb v ...
Dat hoop ik ook! Ging bij helaas niet allemaal vanzelf.. wij probeerden al 1,5 jaar zwanger te worden, waarbij wij het laatste half jaar bij de fertiliteitsarts liepen. Gelukkig sloeg de laatste medicatie goed aan, dus dat hopen wij voor het vervolg dan ook maar weer. Ergens toch ook wel fijn om te weten dat ik überhaupt zwanger kan worden. Wel verdrietig dat het dan bij 5 weken wordt afgebroken..

4 jaar geleden

Ik heb inmiddels de verloskundige gesproken. Alles wijst op een miskraam helaas. Het is nog te vroeg voor een echo, dus nu het bloedverlies onder controle houden en hopen dat het snel stopt. Hopelijk kunnen wij snel het behandelingstraject weer in en hebben wij een volgende keer meer geluk. Heel veel succes en sterkte lieve meiden! Hopelijk hebben jullie meer geluk!

4 jaar geleden

Ik heb inmiddels de verloskundige gesproken. Alles wijst op een miskraam he ...
Och jee wat heftig zeg! Heel veel sterkte! Hopelijk heb je niet een al te lange nasleep.

4 jaar geleden

Ik heb inmiddels de verloskundige gesproken. Alles wijst op een miskraam he ...
Wat naar!! Heel veel sterkte en veel succes in de toekomst!☘️

4 jaar geleden

Ik bloed inmiddels vanaf vanmiddag aan één stuk door. Heb in principe alle ...
Hoever was je ? En sterkte !

4 jaar geleden

Ik heb sinds vanavond ook een beetje licht bruin bloedverlies en rechtsonderin een beetje kramp. Ik ben 7w4 en heb vorige week een goede echo gehad. Op de echo was een vruchtzakje inclusief kloppend hartje te zien, een leeg vruchtzakje en een kleine cyste te zien. Ik hoop toch dat het te maken heeft met het lege vruchtzakje of de cyste.

4 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Ik heb sinds vanavond ook een beetje licht bruin bloedverlies en rechtsonde ...
Ooh dat is even schrikken inderdaad.. Hebben ze tijdens de vorige echo gezegd wat je zou kunnen verwachten met het lege vruchtzakje? Wanneer mag je weer heen voor een echo? Spannend hoor!

4 jaar geleden

Hoever was je ? En sterkte !
5 weken, dus super pril.. Maar alsnog wel even heel verdrietig. Gelukkig weet ik nu wel 1 ding na 1.5 jaar proberen: wij kunnen in ieder geval wel zwanger worden. Dit geeft weer hoop.. 🍀

4 jaar geleden

5 weken, dus super pril.. Maar alsnog wel even heel verdrietig. Gelukkig we ...
Jaa hoop doet leven ! Dat zeggen we hier 😃

4 jaar geleden

Ook ik heb zondag avond bruin bloed bij t afvegen gehad. Dit hield nog dagen aan, niet veel.. Vanochtend met een rare buikpijn wakker geworden en gaan plassen, helaas behoorlijk wat bloed en stolsels. Meteen naar vk gebeld en konden om 10u terecht voor een echo. Ik wist eigenlijk al dat hrt mis was. Er was al geen vruchtje meer te zien, die was ik hoogstwaarschijnlijk sochtends al verloren. Voel me er behoorlijk klote onder uiteraard. Het was nog maar 6 a 7 weekjes maar dat maakt het niet minder vervelend..