117 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Ijsbeer

Ook ik heb zondag avond bruin bloed bij t afvegen gehad. Dit hield nog dage ...
Heel veel sterkte meid! 💕

4 jaar geleden

Hoi allemaal, hier ook roller-coaster heb vandaag van de gynaecoloog te horen gekregen dat ik helaas een miskraam (heb) gehad of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Na 2 echo's in het ziekenhuis nogsteeds niets te zien en had een verdikking op m'n eileider. Heb al aardig wat rood bloed verloren en hier en daar wat stolseltjes. Heb alleen verder nergens last van, geen pijn in m'n buik niks. Het is erg verdrietig na een jaar proberen en dan eindelijk zwanger en dan hoor je dit.. Maar nu weet ik wel dat ik zwanger kan worden. 🙏 We gaan afwachten hoe dit verder gaat aflopen en ga ik dit een plekje geven om weer verder te gaan. Voor iedereen die wel goed zwanger zijn heel veel geluk en geniet ervan, liefs 🌹

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Hoi allemaal, hier ook roller-coaster heb vandaag van de gynaecoloog te hor ...
Wat super verdrietig! Heel veel sterkte gewenst! En probeer inderdaad hoopvol te blijven. Hopelijk hebben jullie de volgende keer meer geluk! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Hoi allemaal, hier ook roller-coaster heb vandaag van de gynaecoloog te hor ...
Pfff balen! Heel veel sterkte. Ik hoorde hetzelfde afgelopen zondag maar ik had het vruchtje zondagochtemd in mijn maandverband gezien. Onze tijd komt er ook wel Neem je tijd om het te verwerken😘❤

4 jaar geleden

Reactie op MomandVinivia

Pfff balen! Heel veel sterkte. Ik hoorde hetzelfde afgelopen zondag maar ik ...
Wat jammer voor je ! 😕

4 jaar geleden

Ik had dit ook in week 6 en was erg geschrokken. bij mij was het na alle waarschijnlijkheid oud innestelings bloed wat er pas later naar buiten is gekomen. Ik had gisteren mijn eerste echo met een mooi kloppend hartje. Ik hoop dat je dit wat goede moed geeft. ;* Ik hoop dat dit je wat moed geeft.

4 jaar geleden

Ook hier een positief bericht voor iedereen die die nodigt heeft: Van week 5 tot aan week 6 bruin bloedverlies gehad, begon met licht bruin verlies en nam toen 2 dagen toe tot best veel donkerbruin verlies. Toen ik bij week 6 kwam werd het minder en hield zelfs helemaal op. Vandaag een mooie echo gehad MET een mooi kloppend hartje! 🤩 Geef de moed niet op!!!

4 jaar geleden

Ik heb al vanaf afgelopen donderdag ook wat bloedverlies. Eerst heel lichtjes en soms wat meer, heb vrijdag toch de gyn gebeld en ze wilde me toch graag zien voor het weekend! Nou was ik vrijdag 5wkn en 4 dagen en er was al een kloppend hartje te zien! Nu heb ik nog steeds wat bloedverlies dus het blijft spannend. Heb vanavond m’n 6 weken echo.. weer even afwachten dus? 😬

4 jaar geleden

Van morgen gebeld , helaas slecht nieuws met de echo. Hoop dat alles blijft goed gaan dames, goede zwangerschap nog gewenst!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Jessie92

Van morgen gebeld , helaas slecht nieuws met de echo. Hoop dat alles blijf ...
Hé wat naar! Heel veel sterkte 🌺

4 jaar geleden

Reactie op Jessie92

Van morgen gebeld , helaas slecht nieuws met de echo. Hoop dat alles blijf ...
Heel veel sterkte gewenst.

4 jaar geleden

Reactie op Jessie92

Van morgen gebeld , helaas slecht nieuws met de echo. Hoop dat alles blijf ...
Veel sterkte gewenst 🌺

4 jaar geleden

Lieve dames, ik heb gisteren helaas een miskraam gehad. Na een onzekere tijd van bloedverlies en een week lang om de dag in het ziekenhuis bloed geprikt en echo's gehad waaruit was gebleken dat het niet goed was. Het is erg verdrietig, alleen ben ik ergens blij dat het nu is gebeurd ipv dat ik verder zou zijn geweest in de zwangerschap. Nu ga ik dit verwerken en wachten op m'n eerste menstruatie zodat alles schoon is. Heb te horen gekregen dat ik een hartvormige baarmoeder heb en dit kan resulteren in een volgend zwangerschap waarbij of 't kindje kans heeft op een vroeg geboorte of stuitligging en dus word het hoe dan ook medisch en zal ik onder begeleiding blijven van een gynaecoloog. Nu schijnt dat er een verband kan zijn dat ik door de andere vorm baarmoeder ik dus ook dubbele nieren zou kunnen hebben en gaat mijn traject in het ziekenhuis verder met over een maand een echo voor mn nieren om dit te checken mocht ik ooit daar last van krijgen. (dan weten ze gelijk meer, misschien ook een geruststelling) we gaan het wel zien. Ik wens alle dames een goede en voorspoedige zwangerschap toe en hopelijk kan ik over een tijdje mij weer hier melden met nieuwe zwangerschap 😘 we blijven hoop houden! Voor nu laat ik even alles bezinken x

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Lieve dames, ik heb gisteren helaas een miskraam gehad. Na een onzekere tij ...
Heel veel sterkte en succes in dit traject

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Lieve dames, ik heb gisteren helaas een miskraam gehad. Na een onzekere tij ...
Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

@roosje ik heb van 31 dec t/m 2 dagen terug alleen maar telkens bruine afscheiding gehad. Gister een hele positieve echo. Dus laat je niet gek maken!

4 jaar geleden

Reactie op Manisz

Lieve dames, ik heb gisteren helaas een miskraam gehad. Na een onzekere tij ...
Heel veel sterkte en succes! 🌹