17 Reacties

5 jaar geleden

Deze vind ik leuk

5 jaar geleden

Vtech

5 jaar geleden

Reactie op Njanzen

Vtech
Bij de pinguïn kun je het geluid op 2 standen zetten maar ook uit, onze kleine speelt hier veel mee is ook niet te zwaar. & de kubus, kun je vnalles mee, hondje dat zingt en verteld over kleuren vormen en cijfers. Er zit een spiegel in labels kraakstof veel kleuren en figuren ook makkelijk vast te pakken en zitten ballen in met verschillend reliëf. Het hondje geeft ook licht en er zitten bijt schijfjes aan. Erg leuk kan hij uren mee amuseren.

5 jaar geleden

Reactie op Njanzen

Deze vind ik leuk
Boekje over boederijgeluiden. Kun je interactief voorlezen. Kleine is er gek op!

5 jaar geleden

Reactie op Njanzen

Vtech
Haha die pinguïn is hier favoriet!

5 jaar geleden

VTech En wat ik gehoord heb geef ik graag ook mee als tip: Kinderen die veel spelen met speelgoed met geluid en lichtjes worden kinderen die later slecht kunnen spelen met passief speelgoed, iets om in gedachte te houden, hoe leuk je kindje het nu misschien vind!

5 jaar geleden

Alles van vtech inderdaad. Maar hier komt het max een paar dagen per maand uit de schuur voor de peuter. Want ik wordt er helemaal gestoord van. En hij speelt dan nergens anders meer mee omdat die dingen je dus letterlijk gaan roepen. 🙈

5 jaar geleden

Haha heel grappig, mijn topic zal eerder luiden iemand tips zonder geluid 🤪👍 maar dat komt hier omdat de oudste van 3 al genoeg heeft met geluid 🙈 wij hebben juist zoveel mogelijk zonder geluid zodat het creatief spelen zonder vermaak gestimuleerd wordt. Wat bij de oudste in de smaak viel was een "boxpiano" kon hij met zn voetjes tegen aan trappelen en muziek maken of met zn handjes op de buik mee spelen.

5 jaar geleden

Haha, wij hebben juist veel speelgoed zonder geluid . Dus dacht weer even iets anders. 😉

5 jaar geleden

Trappelpiano is hier een succes!

5 jaar geleden

Reactie op Lillianne

VTech En wat ik gehoord heb geef ik graag ook mee als tip: Kinderen die vee ...
Mijn kind heeft altijd speelgoed met lichtjes en geluidjes gehad maar speelt veel met autootjes en de trein en die maken geen geluid en zitten geen lichtjes op .. ik denk dat het dus niet altijd zo is ? Wel heb ik speelgoed altijd afgewisseld zodat hij met diverse dingetjes ging spelen .

5 jaar geleden

Joshua heeft een piano met allerlei geluidjes, vind hij erg leuk om op z'n buik bij te liggen Vtech bal van winny de pooh En nog wel wat meer, ben zelf geen fan van batterij speelgoed. Maar lieve oma neemt wel eens wat mee

5 jaar geleden

Vtech speelgoed heeft inderdaad veel met lichtjes en geluid, maar is daarmee ook educatief mbt kleuren, vormen, cijfers etc. Snapt onze 6 maanden dochter misschien nu nog niet, maar als ze wat ouder is wel 😉

5 jaar geleden

Wij hebben helemaal geen speelgoed met licht en geluid

5 jaar geleden

Reactie op Njanzen

Vtech
"Ik ben een pinguin" soms hoor ik het zonder dat iemand in de buurt is van dat ding hahaha

5 jaar geleden

Van bo jungle zoontje vind het super

5 jaar geleden

Van bo jungle zoontje vind het super