20 Reacties
5 jaar geleden
Ik weet de billen wel goed te vinden! Die drukt ie ook wel redelijk vaak naar buiten hihi
5 jaar geleden
Hij ligt al weken met z’n hoofd naar beneden (en ingedaald) dus ik zou niet weten hoe het anders voelt. Ik voel in ieder geval wel heel duidelijk of hij links of rechts ligt aan de buitenkant; ondanks dat m’n placenta ook voor ligt. En bij het lopen merk ik sinds het indalen echt wel dat er een hoofdje tussen m’n benen zit 😅
5 jaar geleden
Hij ligt al weken met z’n hoofd naar beneden (en ingedaald) dus ik zou niet ...
Ik heb precies hetzelfde 😂 vooral dat hoofdje wat je voelt drukken tussen de benen 🦵
5 jaar geleden
Hier ook links het ruggetje met zn hoofd naar beneden en zn voeten voel ik altijd rechts gelukkig onder mn ribben en rechts onder de handjes😍💙
5 jaar geleden
Bij mij ligt ze met haar hoofd naar beneden en de billen linksboven en de voeten rechts onder..
5 jaar geleden
Mijn vk heeft me geleerd dat je diep in moet ademen en dan helemaal uitademen. Bij het uitademen kan je bij de harde stukken (vaak of hoofd of billen) voelen door wat harder met je vingertoppen in je buik te drukken. Als het makkelijk(er) heen en weer beweegt tussen je vingertoppen is het het hoofdje en anders de billen. Kun je misschien eens proberen 😊
5 jaar geleden
Hahaha! Nou, dat dacht ik... Ik dacht dat ze in een stuit lag met haar hoofdje rechtsboven. Nee hoor; ligt netjes met haar hoofdje beneden. Blijkt dat ik haar hele tijd over haar voetjes heb geaaid ipv over haar bolletje 🤣 Ik weet nu inmiddels dat de harde ‘bollen’ haar voeten en heupen zijn. Alles wat erom heen beweegt zijn knietjes, ellebogen en handjes.
5 jaar geleden
Ik voel der precies .. mijn man kan haar na uitleg ook helemaal voelen de ene keer draait ze der kont meer naar m’n navel (brand super erg) dan voel je der nog beter ..
de eerste kan k me niet herinneren meer en m’n zoontje lag de placenta aan de voorkant ..
Nu netjes achter boven de baby .. zo raar is dit zoveel gevoeliger
5 jaar geleden
Ja! Wel met hulp van mn VK, paar keer gevraagd wat ik nou precies voelde. Hij ligt met z’n hoofdje al beetje ingedaald, ruggetje op links van mn navel en voetjes in mn rechterzijde. Hij zet vaak met z’n voetjes af in mn zij en duwt dan zo z’n rug/billen links mn buik uit.
Met op je rug liggen en langzaam uitademen voel je het ‘t beste!