10 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een jumper gekocht, op mamaloes nu in de aanbieding! Laten haar er nog niet te lang in, maar ze vind 't prachtig. Even iets anders dan alleen de box of de wipper..

4 jaar geleden

Het is inderdaad niet goed voor de heupen als kindjes nog niet zelfstandig kunnen zitten. Maar inderdaad wat de moeder hieronder ook zegt, als je er eventjes in laat kan het geen kwaad! Vind het wel grappig om te lezen al die kindjes op zoek naar uitdaging. Onze man 18 weken heeft net de lol in de box uitgevonden en ligt alleen maar te gieren van het lachen en komt de hele box rond met een paar simpele speeltjes. Ze zijn zo verschillend allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op NLJ2019

Wij hebben een jumper gekocht, op mamaloes nu in de aanbieding! Laten haar ...
Dat ziet er wel heel gezellig uit! Is dat met of zonder wieltjes?

4 jaar geleden

Reactie op Mannis

Dat ziet er wel heel gezellig uit! Is dat met of zonder wieltjes?
Nee, hier zitten geen wieltjes onder. Deze kun je op drie standen verstellen. De laagste stand kan de zelf de grond aanraken en zich afduwen om zo te wiebelen/schommelen. Ze mag er bij ons zo'n 5 a 10 minuten in. Zodat ze wel even iets anders heeft dan de box als ze er echt klaar mee is

4 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Het is inderdaad niet goed voor de heupen als kindjes nog niet zelfstandig ...
Die momenten heeft hij ook hoor, dat hij zich goed zelf vermaakt in de box en dat ie lekker probeert om te rollen en daardoor de hele box door beweegt. Maar hij kan nog niet zelf zitten en soms is hij het liggen zat. En ik kan hem wel dragen, maar krijg na een tijdje verzuurde armen haha

4 jaar geleden

Ik koop het echt niet vanwege de heupjes. Als je kind t leuk vind lijkt mij t lastig echt 5 min aan te houden bijv. Speelgoed om je kind uit te dagen staan in de topic speelgoed, die had ik afgelopen vrijdag aangemaakt :)

4 jaar geleden

Reactie op Vmss

Ik koop het echt niet vanwege de heupjes. Als je kind t leuk vind lijkt mij ...
Ga ik daar even kijken, bedankt!

4 jaar geleden

Reactie op Mannis

Die momenten heeft hij ook hoor, dat hij zich goed zelf vermaakt in de box ...
Dit herken ik. Wat ik wel doe is een boxkleed op de grond paar speeltjes en dan zelf op t kleed gaan zitten en mijn dochter tussen mij in laten zitten, dan spelen we even samen zittend.

4 jaar geleden

Hier vonden ze de box al snel niets. De oudste had dat ook. Gewoon op de grond werkte beter, want ze kunnen veel meer zien en beter rondbewegen. Dus nu zijn we, ivm de rondrennende peuter, over naar de grondbox. En de gewone box is verkocht.

4 jaar geleden

Wij hebben een babugym