43 Reacties

6 jaar geleden

Hey ik heb niets anders dan lof gehoord over de nanabeebi multifunctionele luiertas..

6 jaar geleden

Reactie op Soraya96

Hey ik heb niets anders dan lof gehoord over de nanabeebi multifunctionele ...
Ik ook maar ik vind die zo lelijk..

6 jaar geleden

Stokke heeft zo een die vind ik heel mooi

6 jaar geleden

Little Company Riga Verzorgingsrugtas

6 jaar geleden

Ik heb een leren, handgemaakte van Jumé aangeschaft. Supermooi afgewerkt, handige vakken en fijne bijkomstigheid: je man kan er ook gewoon mee lopen. (vind ik wel belangrijk). 😄 https://www.jumedesign.nl/luiertassen-2/

6 jaar geleden

Reactie op Lucy K

Ik heb een leren, handgemaakte van Jumé aangeschaft. Supermooi afgewerkt, h ...
Toevallig! Die hadden we ook gevonden, de groene vind ik heel mooi.. maar ook wel behoorlijk prijzig, vandaar dat ik toch nog even verder wil kijken

6 jaar geleden

Ik ben voor deze gegaan. Merk NanaBeebi. Is geen leer maar stof. Kun je met haken aan kinderwagen hangen en handig op de rug. Veel vakjes.

6 jaar geleden

Ik heb ook een NanaBeebi. Beste tip die ik kreeg van een ervaren vriendin; neem een luiertas waar je vriend/man of je ouders (mijn beide ouders gaan oppassen) ook mee kunnen/willen lopen.. die wilde echt geen vrouwelijke schoudertas 😂

6 jaar geleden

Mozz bags heeft ook mooie tassen . Voldoen niet persé aan jouw eisen, maar zitten wel mooie tussen 🤭

6 jaar geleden

Ik vond die van Uppababy Vista best mooi de rugzak versie maar kan volgens mij niet als schoudertas wel een gezien die ik toen heel mooi vond maar die was echt aan de prijs (boven de €200). Wij gaan hier nu gewoon weer voor een daypack rugtas heeft genoeg vakken en werkt prima ;)

6 jaar geleden

Ik heb deze, lekker veel vakjes

6 jaar geleden

Wij zijn bij deze uitgekomen. Deze kan doormiddel van lussen wel aan de kinderwagen en mijn vriend vond hem stoer genoeg om er ook mee te lopen. 😂 ik wou sowieso een rugtas vanwege mijn slechte rug. 😊

6 jaar geleden

Check AliExpress. Mijn schoonzussen heeft deze nu jaren voor geen geld en is dus van goed kwaliteit.

6 jaar geleden

Denk dat het toch die van Jume gaat worden.. is vooralsnog de enige die echt aan mijn wensen voldoet 🙈 Bedankt iedereen!

6 jaar geleden

Monsak maakte mooie tassen van gered leer. Niet een officiële luiertas, maar gezien ze ook op maat tassen maken zou je ook contact op kunnen nemen voor eventuele aanpassingen zodat de tas precies bij je behoeftes past! https://monsak.nl/leren-rugzakken/

6 jaar geleden

Reactie op Aphrodite

Wij zijn bij deze uitgekomen. Deze kan doormiddel van lussen wel aan de kin ...
Cool! Welk merk is dit?🤔

6 jaar geleden

Cool! Welk merk is dit?🤔
Is van het merk Koelstra. Wij hebben hem bij babydump uitgezocht. 😊

6 jaar geleden

Mozz bags

6 jaar geleden

Ik heb deze, hij kan alleen niet op je rug maar wel over je schouder.

6 jaar geleden

Soort van schouder en rugtas Bekijk Little Company Riga perfo Luiertas - cognac op: https://www.bol.com/nl/p/little-company-riga-perfo-luiertas-cognac/9200000096396683?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp