14 Reacties

5 jaar geleden

Wij doen het onder zijn voetjes en dan lekkere warme sokken aan dan neemt de huid het op en smeren het licht op zijn rugje

5 jaar geleden

Hier hetzelfde. Mijn dochter van dezelfde leeftijd ook verkouden. Heb naast een ui en matras omhoog ook neusspray voor baby's gebruikt en gister ook luuf onder de voetjes gesmeerd en daarna sokjes aan

5 jaar geleden

Ik heb het wel gebruikt bij mijn dochter van 7 maanden en jaa ervaringen der snot(neus) ging er iets meer van lopen. En ze ging snachts best wel hoesten van het los zittende slijm verder heb ik gen tips helaas

5 jaar geleden

Ik ervaar dat booboobalsem vrije adem beter werkt dan luuf. Ik smeer het onder de voetjes borst en rug en dat gaat de hele nacht goed. Luuf niet.

5 jaar geleden

Ons zoontje is nu op zijn ergst verkouden, drinkt heel moeilijk doordat zijn neus dicht zit. Sinds gister op advies van de huisarts een afgestreken theelepel zout in een limonadeglas met lauwwarm water met een pipet (als 't zo heet) en dan 2x in ieder neusgat voor elke fles of maaltijd.

5 jaar geleden

Luuf werkt hier prima. Ruik je de volgende ochtend nog haha! De huisarts heeft tegen mij niet gezegd dat het schadelijk is voor de gezondheid. Ervaar ik overigens ook niet..

5 jaar geleden

En wij hebben neusspray en flesjes met zoutoplossing voor baby's. Vindt hij niet fijn maar het helpt! En uiteraard met een neuspeertje zoveel mogelijk uit het neusje proberen te krijgen (ook geen feestje)

5 jaar geleden

Ik gebruik t gewoon, als je op t internet leest is dat te veel mentol dit dit nadelig effect heeft op de lichtwegen mits het middel verkeerd wordt aan gebracht. Uitsluitend op de borst of rug smeren en niet te veel. Als je het even opzoekt dan kan je er uitgebreider over lezen.

5 jaar geleden

Trouwens de booboobalsem mag vanaf de geboorte dit is op natuurlijke basis en zitten geen irriterende stoffen in😊

5 jaar geleden

Bij ons helpt het altijd wel goed. Ik smeer het alleen onder de voetjes en dan gewoon de slaapzak aan. Gebruikt vanaf +- 6maanden hier.

5 jaar geleden

Ik gebruik het vaak samen met een ui naast het bedje. Werkt prima! Het enige nadeel is dat zijn hele kamertje door die combinatie naar frikandel speciaal ruikt 😅

5 jaar geleden

Je hebt LUUF ook vanaf 3 maanden en die gebuiken wij ook vanaf dat onze dochter(s) 3 maanden oud was.... Lekker op de borst/rug of voeten. Zolang ze er zelf maar niet bij kan. Nooit geen problemen mee gehad en helpt super. Verder zoutoplossing in een pipetje. Heet water met een beetje zout en dat af laten koelen. Kun je onbeperkt gebruiken. Verder op de erge dagen lekker douchen of in bad. Bed omhoog en een ui.

5 jaar geleden

Goede ervaring mee.. het los het probleem niet op maar het verzacht zeker wel een beetje omdat ze toch ietsje vrijer kunnen ademen. Verder doe ik vaak stomen in de badkamer en daarna met een neuspompje het overtollige snot weg zuigen ( neuspompje van nuby)

5 jaar geleden

Hele goede ervaringen met Luuf, de oranje speciaal voor kleine baby. We smeren het op de borst, rug en onder de voetjes.