14 Reacties
5 jaar geleden
Wij doen het onder zijn voetjes en dan lekkere warme sokken aan dan neemt de huid het op en smeren het licht op zijn rugje
5 jaar geleden
Ik heb het wel gebruikt bij mijn dochter van 7 maanden en jaa ervaringen der snot(neus) ging er iets meer van lopen. En ze ging snachts best wel hoesten van het los zittende slijm verder heb ik gen tips helaas
5 jaar geleden
Ons zoontje is nu op zijn ergst verkouden, drinkt heel moeilijk doordat zijn neus dicht zit.
Sinds gister op advies van de huisarts een afgestreken theelepel zout in een limonadeglas met lauwwarm water met een pipet (als 't zo heet) en dan 2x in ieder neusgat voor elke fles of maaltijd.
5 jaar geleden
Luuf werkt hier prima. Ruik je de volgende ochtend nog haha! De huisarts heeft tegen mij niet gezegd dat het schadelijk is voor de gezondheid. Ervaar ik overigens ook niet..
5 jaar geleden
En wij hebben neusspray en flesjes met zoutoplossing voor baby's. Vindt hij niet fijn maar het helpt! En uiteraard met een neuspeertje zoveel mogelijk uit het neusje proberen te krijgen (ook geen feestje)
5 jaar geleden
Ik gebruik t gewoon, als je op t internet leest is dat te veel mentol dit dit nadelig effect heeft op de lichtwegen mits het middel verkeerd wordt aan gebracht. Uitsluitend op de borst of rug smeren en niet te veel. Als je het even opzoekt dan kan je er uitgebreider over lezen.
5 jaar geleden
Je hebt LUUF ook vanaf 3 maanden en die gebuiken wij ook vanaf dat onze dochter(s) 3 maanden oud was.... Lekker op de borst/rug of voeten. Zolang ze er zelf maar niet bij kan. Nooit geen problemen mee gehad en helpt super.
Verder zoutoplossing in een pipetje. Heet water met een beetje zout en dat af laten koelen. Kun je onbeperkt gebruiken. Verder op de erge dagen lekker douchen of in bad. Bed omhoog en een ui.